هپی چیر راحتی پشتدار

bestway 43885

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,665,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی پشتدار

هپی چیر راحتی پشتدار بست وی محصولی جدید و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بده این محصول از پارچه با کیفیت می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به رنگ و طراحی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . محصول فوق دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آُسوده استفاده نمایید . این مبل برای مصارف خانگی و همچنین شرکت ها و اداره ها بسیار مناسب است . این هپی چیر طی استفاده طولانی مدت با فرم بدن شما همخوانی پیدا کرده و راحتی آن را افزایش می دهد .

مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی تعبیه شده است که برای کم یا زیاد کردن مواد محصول مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا کرده و آن را به راحتی با دست یا لباسشویی با خیالی راحت شست و شو دهید و هیچ صدمه ای به محصول وارد نخواهد شد . برای خرید هپی چیر راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

راهنمای خرید هپی چیر راحتی

در بازار و در فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می توانید تنوع زیادی از هپی چیر ها را مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید ، اما آنچه که در این میان مطرح است ، انتخاب و خرید هپی چیر راحتی و طبی بوده که شاید با عدم شناخت کافی این محصولات ، در انتخاب یک هپی چیر با دوام و با کیفیت دچار اشتباه شوید . در خرید های خود بایستی به نوع طراحی و ساختار هپی چیر ها توجه داشته باشید زیرا مبل هپی چیر باید به خوبی بدن را پوشش داده و از وارد شدن فشار به اندام ها بکاهد .

یک هپی چیر راحتی خوب بایستی پشتی و تکیه گاه داشته باشد ، هر چه تکیه گاه بلند و آرگونومیک باشد ، کمر شما بهتر استراحت کرده و فشاری را متحمل نخواهد شد ، به عنوان مثال هپی چیر راحتی پشتدار به دلیل داشتن تکیه گاهی بلند و همچنین انعطاف پذیر به خوبی می تواند از آسیب های کمر و ستون فقرات جلوگیری کند . هپی چیر ها همچنین سایز بندی مختلفی دارند که در خرید های خود بایستی به سایز و ابعادی که توسط فروشگاه ارائه شده است توجه داشته باشید .

از دیگر ویژگی هایی که در خرید هپی چیر بایستی به آن توجه داشته باشید جنسی است که محصولات از آن ساخته شده اند . هر سه لایه هپی چیر بایستی از جنس مرغوبی ساخته شده باشد تا بتوانید با اطمینان از کیفیت محصول آن را خریداری کنید . به عنوان مثال اگر قصد دارید تا از هپی چیر در حیاط خانه استفاده کنید نباید به سراغ مبل هپی چیر هایی بروید که از پارچه چرمی ساخته شده باشد ، از سوی دیگر اگر در محیطی مرطوب از هپی چیر ها استفاده می کنید ، بهترین جنس برای هپی چیر ، رویه پلی استری می باشد . در بخش نقد و بررسی توضیحات جامعی در رابطه با جنس هپی چیر راحتی پشتدار آورده شده است .

تفاوت و ویژگی های هپی چیر راحتی با دیگر مبل های راحتی

تفاوت های عمده ای میان هپی چیر های راحتی با دیگر مبل های راحتی وجود دارد که مهم ترین تفاوت آن می توان به نوع طراحی و ساختار هپی چیر ها اشاره کرد که برخلاف مبل ها یا کاناپه ها از هیچگونه پایه ای برخوردار نیستند و تنها از پارچه ساخته شده اند . همچنین از دیگر تفاوت ها و ویژگی های هپی چیر می توان به وزن بسیار سبک آن ها اشاره کرد که می توانید به همین دلیل به سادگی هپی چیر راحتی پشتدار خود را جابجا و حمل کنید . محصول فوق تنها 5 کیلوگرم دارد ، زیرا محتوای شنی آن وزن چندان زیادی ندارد .

افت هپی چیر و شارژ مجدد

یکی از مشکلاتی که برخی از هپی چیر ها دارند ، افت آن ها پس از مدت طولانی استفاده کردن اتفاق می افتد که مشکلی جدی نبوده و قابل رفع است . محتوای شنی داخل هپی چیر پس از مدتی استفاده و فشرده شدن ، حجم کمتری پیدا کرده و داخل آن خلا ایجاد می شود که این اتفاق می تواند به همراه سفتی هپی چیر باشد که می توانید با شارژ مجدد هپی چیر این مشکل را به بهترین شکل رفع کرده و به مانند روز اول ، هپی چیری نرم و انعطاف پذیر را داشته باشید .

نقد و بررسی هپی چیر راحتی پشتدار

هپی چیر راحتی پشتدار از مدل های بسیار محبوب و دوست داشتنی بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به صورت صندلی طراحی شده و می تواند نشیمنگاهی نرم و انعطاف پذیر برای بزرگسالان باشد . انتخاب یک نشیمنگاه نرم و طبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که البته برخی به آن توجهی نداشته و برای نشستن های طولانی مدت خود از مبل یا صندلی های معمولی استفاده می کنند ، اما توصیه ما و همچنین پزشکان این است که اگر زمان زیادی را صرف نشستن می کنید ، بهتر است مبل یا هپی چیر هایی را انتخاب کنید که نرم و طبی باشند . هپی چیر راحتی پشتدار یکی از مدل های موفق ساخته شده است که به دلیل طراحی آرگونومیک خود کاملا مناسب برای نشستن های طولانی مدت می باشد . 

طراحی و ساخت هپی چیر راحتی پشتدار

طراحی و ساخت هپی چیر راحتی پشتدار بسیار شبیه به صندلی ها می باشد ، با این تفاوت که در ساخت هپی چیر راحتی پشتدار از هیچگونه پایه و تکیه گاه فلزی یا چوبی استفاده نشده است ، بلکه برای تولید این محصول از پارچه ها و محتوای شنی خرد ساخته و تولید شده است . هپی چیر ها برخلاف مبل های شنی و بین بگ ها ، از طراحی متفاوتی ساخته شده اند . 

هپی چیر راحتی پشتدار به دلیل داشتن پشتی و تکیه گاه بلند می تواند به خوبی کمر را پوشش داده و از وارد شدن فشار بر روی اندام ها به خصوص مهره های کمر و ستون فقرات جلوگیری کند . بنابراین توجه داشته باشید که حتما در خرید هپی چیر راحتی یا سایر مبل ها به پشتی و تکیه گاه هپی چیر توجه داشته باشید . 

جنس هپی چیر راحتی پشتدار

جنس هپی چیر می تواند دوام و کیفیت آن را مشخص کند ، بنابراین در خرید های خود به جنس محصول نیز توجه داشته باشید . هپی چیر راحتی پشتدار از دو لایه پارچه برای رویه و آستری ساخته شده است که جنس رویه هپی چیر راحتی پشتدار از پارچه پلی استر و پارچه مخملی ساخته شده است . قسمت های مشکی رنگ که کناره های هپی چیر و پشت هپی چیر را تشکیل داده است از پارچه پلی استر ساخته شده و جنس رویه و بخش نشیمنگاه و پشتی محصول نیز از پارچه مخملی ساخته شده است . پارچه مخملی به دلیل لطافت خاص خود ، در بخش رویه قرار داده شده است .

شستشو و مراقبت از هپی چیر راحتی پشتدار

با توجه به اینکه مبل هپی چیر ها نیز به مانند سایر محصولات پارچه ای ممکن است کثیف شود و لکه هایی بر روی آن ایجاد شود ، زیپی در قسمت زیرین هپی چیر قرار گرفته است تا بتوانید از آن طریق رویه را برای شستشو از بخش آستری جدا کنید و آن را بشویید . توجه داشته باشید که نیازی به شسشو کلی مبل هپی چیر نیست ، زیرا بخش های داخلی کثیف نمی شود و مواد آن به گونه ای نیست که بو گرفته و یا کثیف شود . برای جابجایی محصول بهتر است که هپی چیر را کامل از روی زمین بلند کرده و آن را جابجا کنید ، چرا که وزن بالایی نداشته و در صورت کشیده شدن بر روی زمین به خصوص سطوح زبر می تواند آسیب ببیند .

تعمیرات هپی چیر راحتی پشتدار

با توجه به جنس این محصولات و سبک بودن آن که موجب جابجایی بسیار ساده هپی چیر راحتی پشتدار شده است ، ممکن است در جابجایی ها و استفاده مداوم ، هپی چیر آسیب ببیند . از شایع ترین آسیب ها می توان به پارگی رویه یا آستری اشاره کرد که می توانید با دوختن آن را تعمیر کنید . شما می توانید رویه را برای تعمیرات به خیاط داده و یا محصول را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی که خود نیز تولیدی بزرگی در زمینه ساخت و فروش هپی چیر در ایران است ، روند تعمیرات هپی چیر را به بهترین شکل انجام دهد . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...