هپی چیر راحتی پشتی دار

bestway 43863

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی پشتی دار

هپی چیر راحتی پشتی دار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی و رویه پارچه ای می باشد که مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . هپی چیر راحتی پشتی دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد به شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یم زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نمایید و هپی چیر خود را به حالت دلخواه در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . برای خرید هپی چیر راحتی پشتی دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر راحتی پشتی دار

هپی چیر راحتی پشتی دار bestway 43863 برند بست وی یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده مبل های هپی چیر و همچنین مبل شنی می باشد که سالیان بسیاری اقدام به فعالیت در این حوزه کرده است . این کمپانی بین المللی در کشور چین واقع شده است و اقدام به تولید محصولات بادی و همپنین هپی چیرهای راحتی با کیفیت درجه یک می کند . در این بخش مبل هپی چیر راحتی پشتی دار را از این شرکت برای شما فراهم آورده ایم که از کیفیت ساخت بالا و طراحی استاندارد برخوردار است . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر بست وی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این هپی چیر دارای رویه ای ترکیبی می باشد تا بهترین حالت را برای استفاده کاربران خود فراهم آورد . بخش رویه و تکیه گاهی پشتی این هپی چیر از جنس پارچه مرغوب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است .

رویه این پارچه به صورت طرح دار می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و به خوبی می تواند در جهت جلب توجه مصرف کنندگان عمل کند . در بخش های کناری و زیرین این محصول از چرم صنعتی استفاده شده است که به مراتب از کیفیت و استحکام بالاتری نسبت به پارچه برخوردار است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این هپی چیر در برابر فشار وارده در اثر وزن فرد مصرف کننده از چرم صنعتی دو لایه استفاده شده است . این نوع چرم از مزیت شستشو برخوردار است و می توانید با خیالی راحت اقدام به شستشوی هپی چیر نمایید ، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از شستشو اقدام به خشک کردن محصول نمایید و سپس به استفاده از آن بپردازید .

همچنین درزهای موجود بر روی بدنه این مبل هپی چیر با دوخت های متراکم دوخته شده اند تا از باز شدن درزها به خوبی جلوگیری به عمل آید . از دیگر بخش های کلیدی این هپی چیر می توان به مواد داخلی آن اشاره کرد که استحکام کلی محصول را حفظ می کند . این مبل هپی چیر از مواد داخلی مرغوب از نوع فوم مخصوص ساخت مبل های شنی بهرمند است که انعطاف پذیری مهندسی شده ای را برای شما فراهم می کند . این نوع مواد داخلی پس از شستشو باید به صورت کامل خشک شده و در جریان فضای باز قرار بگیرند .

لازم به ذکر است که پیشنهاد ما به شما عزیزان شستشوی محصول با دستمال و مواد شوینده می باشد و تا حد ممکن از شستشو با جریان آب خودداری نمایید. وزن این مبل هپی چیر برابر با 6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد 90 سانتی متری طول و عرض و ارتفاع 120 سانتی متری که دارد ، سبک می باشد و به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز است . برای جا به جایی هر چه بهتر این هپی چیر می توانید از دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه آن تعبیه شده است استفاده نمایید .

قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . 180 کیلو گرم قابلیت تحمل وزن با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد استاندارد می باشد . شایان ذکر است که از وارد کردن فشار حداکثری به این هپی چیر تا حد امکان در مدت زمان طولانی خودداری نمایید . مبل هپی چیر راحتی پشتی دار بست وی با برترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه و چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...