هپی چیر راحتی چرمی

bestway 43864

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی چرمی

هپی چیر راحتی چرمی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم بوده و در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید و همچنین می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و هپی چیر خود را به شکل دلخواه در بیاورید . هپی چیر راحتی چرمی دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین از جمله جوانان و نوجوانان می باشد . این محصول با توجه به رنگ و طرحی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید هپی چیر راحتی چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر راحتی چرمی

هپی چیر راحتی چرمی از جدید ترین مدل هپی چیر های راحتی و بسیار انعطاف پذیر می باشد که به واسطه طراحی بسیار عالی و آرگونومیک خود توانسته یکی از بهترین هپی چیر های راحتی و طبی بازار و فروشگاه بزرگ تهران اینتکس باشد . فروشگاه هپی چیر اینتکس همواره در تلاش است تا جدید ترین و بهترین هپی چیر های راحتی را در رنبگندی های متنوع و طراحی های گوناگون موجود کند تا بتوانید با مشاهده انواع آن ها و اعمال مقایسه بهترین خرید هپی چیر راحتی را انجام دهید . با توجه به عدم شناخت کافی و عدم رویت هپی چیر راحتی چرمی در خرید اینترنتی ، در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی راهنمای خرید شما عزیزان باشیم .

تولید هپی چیر راحتی چرمی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که نحوه تولید هپی چیر راحتی چرمی چگونه است ؟ برای ساخت هپی چیر راحتی تنها از پارچه و محتوای شنی استفاده شده است و برخلاف سایر مبل ها و کاناپه های موجود در بازار برای ساخت هپی چیر راحتی چرمی از هیچگونه پایه فلزی ، پلاستیکی و یا چوبی استفاده نشده است . در کنار رویه در بخش میانی هپی چیر از آستری نیز استفاده شده است که می توانید به هر لایه با توجه به درب هایی که بر روی رویه و آستری قرار داده شده است دسترسی داشته باشید .

آیا هپی چیر راحتی چرمی طبی است ؟

برای تولید هپی چیر راحتی چرمی سعی شده است تا ساختار و طراحی آرگونومیک و طبی داشته باشد . ممکن است برخی از هپی چیر ها ، راحتی و بسیار نرم باشند ، اما از نظر ساختاری طبی نباشند ، چرا که ساختار استانداردی ندارند . اما برای تولید هپی چیر راحتی چرمی طراحی کاملا طبی بوده که می توانید در درون تصویر نیز بخش نشیمنگاه گود و داشتن تکیه گاه بلند و انعطاف پذیر آن را مشاهده کنید که باعث آن خواهد شد تا بدن در یک راستای بسیار خوب قرار بگیرد .

وزن هپی چیر راحتی چرمی چقدر است ؟

از بزرگترین ویژگی ها و مزیت هایی که هپی چیر راحتی چرمی دارد می توان به سبک بودن و قابلیت حمل آسان آن اشاره کرد . وزن هپی چیر راحتی چرمی تنها 5 کیلوگرم است که این وزن بسیار پایین به دلیل اجناسی است که برای ساخت هپی چیر راحتی چرمی استفاده شده است .

جنس هپی چیر راحتی چرمی

برای تولید رویه هپی چیر راحتی چرمی از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که این پارچه از زیبا ترین و شیک ترین پارچه های موجود در بازار است که برخلاف چرم های طبیعی نگهداری ساده تری داشته و سطحی ضدآب نیز دارد . بخش آستری هپی چیر راحتی چرمی نیز از جنس پارچه مخمل است که ضخامت خوب این پارچه و کیفیت بالای آن سبب شده است تا دوام هپی چیر راحتی چرمی افزایش یافته و محصول بتواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم به خوبی تحمل کند . جنسی که بیشتر حجم هپی چیر راحتی چرمی را پر کرده و باعث شده تا هپی چیر وزن زیادی نداشته باشد ، محتوای شنی یونولیتی است که به صورت ریزدانه ها در داخل آستری ریخته شده اند .

شستشو هپی چیر راحتی چرمی

گاهی ممکن است در اثر استفاده طولانی و همچنین برخورد هپی چیر با سطوح کثیف در هنگام جابجای و استفاده از آن ، بدنه هپی چیر کثیف شود ، در این حالت شما می توانید به راحتی بدنه یا همان رویه هپی چیر را جدا کرده و آن را بشویید . با توجه به جنسی که این هپی چیر راحتی دارد ، شستشو زیاد توصیه نمی شود و بهتر است با استفاده از دستمال های نمناک کثیفی ها را پاک کنید .

نگهداری و تعمیرات هپی چیر راحتی چرمی

با وجود کیفیت بسیار خوبی که هپی چیر راحتی چرمی دارد ، گاهی ممکن است آسیب هایی را در صورت برخورد یا کشیده شدن هپی چیر با سطوح زبر داشته باشیم ، در این زمان نیاز به تعمیرات خواهید داشت . با توجه به پارچه ای بودن رویه و آستری و همچنین قابلیت دسترسی به آن می توانید نسبت به تعمیرات آن ها و حتی تعویض آن ها اقدام نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...