هپی چیر زرشکی ایرانی

MBL-0077

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زرشکی ایرانی

هپی چیر زرشکی ایرانی از سری هپی چیر های گرد می باشد که طرفداران به خصوص خود را دارد . این محصول رویه ای پارچه ای داشته که بسیار نرم و منعطف می باشد و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده مستحکم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . این یونولیت ها انعطاف محصول را دو چندان افزایش داده و موجب شده تا در حین استراحت به راحتی با بدن شما شکل بگیرد . به همین منظور بدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهید شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید یونولیت ها را تعویض نموده و یا با کاهش و افزایش حجم آن ، این هپی چیر را متناسب با نیاز و سلیقه خود شکل دهید . همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . این محصول بسیار سبک بوده و تنها 5 کیلو گرم وزن دارد و به آسانی قابل حمل و جا به جایی می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه 2 ساله دریافت نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر زرشکی ایرانی

هپی چیر زرشکی ایرانی از سری هپی چیر های گرد می باشد که با دارا بودن رنگی زیبا و ابعاد و انعطاف مناسب توانسته در کمترین زمان به فروش فوق العاده ای دست یابد . رویه این محصول از پارچه منعطف تهیه شده که در برابر پوسیدگی و ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و با توجه به یونولیت های خرد شده داخل آن به راحتی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی شما می شود . در ادامه این مقاله قصد داریم به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می نمایید ، این هپی چیر به صورت کروی شکل طراحی شده که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . این گونه طراحی موجب می شود تا بدن شما در بهترین موقعیت قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشوید و ساعت ها از آن لذت ببرید . رنگ آن نیز زرشکی در نظر گرفته شده است که با سلیقه بسیاری از افراد مطابقت داشته و می توان از آن علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز استفاده نمود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . همچنین می تانید محتویات داخل آن را تخلیه و به طور کامل تعویض نمایید . علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا حجم یونولیت ها را کاهش یا افزایش داده و به این ترتیب آن را متناسب با نیاز خود شکل داده و به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی ، جنس و کیفیت محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . رویه این هپی چیر زیبا از پارچه منعطف تهیه شده که بسیار نرم و راحت بوده و مکانی مناسب برای استراحت ، مطالعه و تماشای تلوزیون می باشد . علاوه بر این ، این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و در هنگام جا به جایی و استفاده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده مقاومت و استحکام ایده آلی از خود به نمایش گذاشته است و نیز از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب نرمی و راحتی این محصول شده است .

ابعاد و وزن

از دیگر موارد حائز اهمیت و قابل ذکر می توان به ابعاد و وزن محصول اشاره نمود . این هپی چیر با دارا بودن طول و عرضی معادل 100 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر به راحتی قابل استفاده در فضای پذیرایی و اتاق خواب بوده و برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده و به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد . علاوه بر این قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم بوده که این امر نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . با توجه به نکات ذکر شده این محصول کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همان طور که ذکر شد این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی و ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد اما نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر آن خواهد داشت . به منظور جلو گیری نمودن از هرگونه آسیب دیدگی می بایست این محصول را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید رو یه را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر زرشکی ایرانی از سری هپی چیر های کروی شکل بوده که به دلیل استفاده از یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن ، از انعطاف بالایی برخوردار بوده که به راحتی بدن شما را در خواهد گرفت . رویه آن نیز بسیار نرم و منعطف بوده که این امکان را فراهم می آورد که مدت زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید . شرکت اینتکس ضمانت نامه ای 2 ساله برای این محصول در نظر گرفته که این امر نشان از کیفیت بالای محصول دارد . شما می توانید این هپی چیر را با قیمتی مناسب و از طریق فروشگاه تهران اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول زرشکی
جنس بدنه پارچه منعطف
مواد داخلی هپی چیر یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...