هپی چیر زرشکی اینتکس

MBl-55690

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,447,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زرشکی اینتکس

هپی چیر زرشکی اینتکس یکی دیگر از هپی چیرهای زیبا و با کیفیت برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این هپی چیر دارای دو سال ضمانت نمایندگی رسمی تهران اینتکس در ایران می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت میکند . جنس رویه این محصول از نوع چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه در تست های انجام شده بر رویش از خود به نمایش گذاشته است . ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که کیفیت بالا را در کنار استحکام ایده آل برای شما فراهم آورده است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه شود زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر بالغ بر ۱۸۰ کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . لازم به ذکر است که رویه و ساختار داخلی این هپی چیر توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض در صورت لزوم است . هپی چیر زرشکی اینتکس در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر زرشکی اینتکس

هپی چیر زرشکی اینتکس از سری محصولات با کیفیت و مقاوم شرکت اینتکس می باشد که به دلیل رنگ خاص و زیبا و طراحی جالب آن توانسته در لیست پرفروش ترین مبل ها و هپی چیر های شنی قرار بگیرد . رویه آن از جنس چرم مصنوعی بوده که علاوه بر زیبایی دارای استحکام بالایی می باشد . به همین منظور در برابر ضربه و فشار های وارده مقاومت قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نیز می باشد که پشت شما را در وضعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین استفاده های طولانی مدت می شود . رنگ آن نیز به صورت یک دست زرشکی بوده که مورد علاقه افراد بسیاری واقع شده است . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید از حجم محتویات داخل آن کاسته و یا به آن بیافزایید تا به شکل و فرم دلخواه شما تبدیل شود و نیز شما قادر خواهید بود این مواد را به طور کامل تعویض نمایید . با استفاده از این ویژگی می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . این محصول به گونه ای طراحی شده که قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد و همچنین می توانید دکوراسیون دفتر کار خود را با استفاده از آن به زیبایی هرچه تمام تر انجام دهید . 

جنس بدنه

پس از انتخاب طرح مورد نظر می بایست به جنس و کیفیت محصول نیز توجه نشان داد . زیرا این موضوع مستقیما بر طول عمر آن تاثیر خواهد داشت . به همین منظور شرکت اینتکس به جهت افزایش دوام آن و همچنین جلب رضایت مصرف کنندگان ، رویه این هپی چیر را از چرم مصنوعی در نظر گرفته است تا در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نشود . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که خاصیت ضربه گیری داشته و در برابر فشار های وارده و ضربه مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است .

ابعاد و وزن

از دیگر موارد حائز اهمیت می توان به حجم و وزن محصولات اشاره نمود ، زیرا یک هپی چیر شنی مستلزم دارا بودن فضای کافی جهت استراحت بوده و نیز می بایست حجم مناسبی دارا باشد که بتوان در محل مورد نظر آن را مورد استفاده قرار داد و نیز به راحتی حمل و جا به جا نمود . طول عرض این محصول به دلیل طراحی کروی شکل نشیمنگاه 90 سانتی متر و ارتفاع آن 110 سانتی متر بوده که برای یک هپی چیر یک نفره مطلوب می باشد . وزن آن نیز تنها 6 کیلو گرم بوده که شما می توانید آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید . در حالی که این محصول از وزن اندکی برخوردار بوده قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید که این موضوع نشان از کیفیت بالای آن دارد . این محصول کاملا منطبق بر استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است و در حین استراحت آرامشی بی بدیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول بسیار مستحکم بوده به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما در صورت بروز آسیب دیدگی میتوانید رویه را کاملا تعویض نموده و یا آن را تعمیر نمایید . در صورت تمایل به انجام تعمیرات می توانید با مراجعه به نمایندگی های اینتکس این امر را به متخصصان بسپارید . همچنین به منظور افزایش طول عمر آن و ممناعت نمودن از ایجاد هرگونه آسیب که منجر به تعمیرات شود می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید .

جمع بندی

هپی چیر زرشکی اینتکس  با طراحی و رنگ جذاب ، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . این محصول با رویه ای از جنس چرم مصنوعی و یونولیت هایی منعطف از راحتی و نرمی غیر قابل وصفی برخوردار می باشد . وزن آن نیز اندک بوده و قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب به همراه 2 سال ضمانت ، از طریق فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...