هپی چیر سورمه ای اینتکس

intex 30061

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر سورمه ای اینتکس

هپی چیر سورمه ای اینتکس از سری هپی چیر های راحتی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شد ، این محصول یکی از ساده ترین هپی چیر های شرکت اینتکس می باشد که در عین سادگی بسیار شیک و پر طرفدار است ، از مهم ترین ویژگی و خصوصیت این هپی چیر می توان به سطح انعطاف پذیر آن اشاره کرد ، از آن جا که ساختار این هپی چیر حالت پذیر است ، فرد استفاده کننده می تواند هر فرمی که دلخواه اوست را به هپی چیر بدهد ، این ویژگی باعث می شود تا فرد در حالت ایده آل خود قرار بگیرد و فشاری را بر روی اندام های خود حس نکند . دلیل انعطاف پذیری و حالت دهی راحت هپی چیر فوق استفاده از محتوای شنی یونولیتی است ، این محتوا که به صورت خرد شده و شنی در آمده اند ، خاصیت اسفنجی و ابری خوبی داشته و می توانند  بر اثر فشار مسنجم شده و در به حالت اول بازگردند ، به همین دلیل با استفاده از هپی چیر گویی محصول فنری است . ابعاد این هپی چیر بزرگ بوده و مناسب برای بزرگسالان است ، وزن آن نیز تنها 6 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی بوده و در برابر وزن های بالا ، ساییدگی و ... مقاوم است . همچنین رویه چرمی محصول باعث شده است تا زیبایی آن دو چندان شود . فروشگاه تهران اینتکس این محصول زیبا و پر طرفدار را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است . شما عزیزان می توانید از سراسر ایران این محصول را به صورت اینترنتی یا تلفنی خریداری کنید .

نقد و بررسی هپی چیر سورمه ای اینتکس

هپی چیر سورمه ای اینتکس از نمونه هپی چیر های ساده اما شیک و دوست داشتنی است که به رنگ سورمه ای طراحی شده است ، این هپی چیر توسط شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس تولید شده و سطح کیفی آن بسیار بالاست . این محصول یکی از نرم ترین و راحتی ترین هپی چیر های شرکت اینتکس است که در این بخش با نقد و بررسی بیشتر شما را با سایر ویژگی های هپی چیر سورمه ای اینتکس آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این هپی چیر همانطور که گفته شد از طراحی ساده ای برخوردار است و همین طراحی ساده نیز موجب شده تا فرم پذیری هپی چیر بسیار عالی باشد ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این هپی چیر به رنگ سورمه ای بوده و ساختار آن به صورت سه قسمتی می باشد ، داخلی ترین بخش هپی چیر ها را محتوای شنی تشکیل داده است که در درون یک آستری قرار گرفته اند ، همچنین بیرونی ترین قسمت آن نیز رویه محصول است که می توانید آن را در تصویر نیز مشاهده کنید . در قسمت پشتی این هپی چیر زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید پوسته یا همان رویه را از آستری داخلی جدا کنید ، تا بتوانید به این صورت رویه را بشویید و حتی آن را تعویض کنید ، دسترسی به محتوای داخلی هپی چیر نیز وجود دارد .

جنس بدنه

قسمت بیرونی این محصول که همان رویه است از پارچه چرمی ( چرم مصنوعی ) ساخته شده و کیفیت بالایی دارد ، این نوع پارچه نسبت به دیگر پارچه های استفاده شده در ساخت هپی چیر ها مقاوم تر و ضخیم تر است به همین دلیل نیز در برابر وزن های بالا و ساییده شدن ، ضربه ، رطوبت و ... مقاوم تر است ، همچنین رویه چرم زیبایی خاصی را به محصول می بخشد . لازم به ذکر است که شما می توانید رویه این محصول را بشویید بدون اینکه آسیبی ببیند . محتوای داخلی این هپی چیر که با نام محتوای شنی شناخته می شوند از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، از آن جا که فیبر ها یا یونولیت ها خاصیت اسفنجی دارند می توانند سطح فنری و انعطاف پذیر را برای محصول به ارمغان بیاورند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این هپی چیر سورمه ای اینتکس برابر با ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) ، اینتکس این ابعاد را برای بزرگسالان در نظر گرفته و محصول را نیز با عنوان هپی چیر بزرگسال به فروش می رساند . وزن کلی این محصول تنها 6 کیلوگرم است چرا که محتوای شنی یونولیتی آن بسیار سبک است ، به همین دلیل جابجایی آن آسان است . تحمل وزن این محصول نیز به واسطه رویه چرمی و مقاوم و همچنین محتوای شنی یونولیتی به 180 کیلوگرم رسیده است .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

مراقبت از این محصول ساده است اما نکاتی را باید در نظر بگیرید و از انجام دادن آن ها خودداری کنید ، پریدن بر روی این هپی چیر ممکن است به محصول آسیب برساند ، پرت کردن و ضربه زدن با اجسام تیز نیز می تواند به رویه چرمی آن آسیب برساند و یا دوخت آن را دچار مشکل کند . این هپی چیر چرمی سورمه ای رنگ قابل تعمیر است ، شما می توانید در صورت پاره شدن رویه آن را بدوزید و حتی رویه آن را تعویض کنید . محتوای شنی این محصول ممکن است در استفاده طولانی فشرده شود ، در این حالت نیاز است که اقدام به شارژ مجدد محتوای داخلی کنید .

سخن پایانی

هپی چیر سورمه ای اینتکس از نمونه مبل هپی چیر های دوست داشتنی و کاربردی شرکت اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید ، همانطور که در متن بالا گفته شد کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا بوده و سطح آن بسیار نرم و راحت است . شما عزیزان می توانید این محصول را حتی در رنگبندی های دیگر به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری از فروشگاه خریداری کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...