هپی چیر شنی قهوه ای سوخته

intex-12211

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شنی قهوه ای سوخته

هپی چیر شنی قهوه ای سوخته از محصولات شیک و سنگین پسند است که مناسب علایق علایق و سلیقه های افراد خاصی است که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. همیشه در خرید چند دلیل و یا استانداردی وجود دارد دارد تا آن شخص خریدار از خرید خود راضی باشد. یکی از آن دلایل طراحی و شکل ظاهری این محصول می باشد که مانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید به صورت گردی طراحی و ساخته شده است که اکثر محصولات هپی چیر از این قوانین و ساختار گرد شکل پیروی می کنند. اما نکاتی که باعث می شود این مبل ها از بقیه متمایز باشند رنگ و جنس آنهاست که رنگ این محصول بسیار شیک از قهوه ای سوخته بوده و قطعا با خرید این محصول، شکل و شمایل منزل خود را دگرگون خواهید کرد. جنس بدنه این محصول از چرم بوده و دارای جنسی بسیار مقاوم و با کیفیت است و حتما شما را از خرید این محصول راضی خواهد کرد. وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. شما می توانید این محصول را از همین سایت نمایندگی اینتکس تهران، خریداری و دریافت کنید.

هپی چیر شنی قهوه ای سوخته

هپی چیر شنی قهوه ای سوخته، محصولی زیبا، با کیفیت و مقاوم می باشد که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است. این هپی چیر از محصولات خاص این شرکت بوده و بسیار شکیل ساخته شده است. ما می خواهیم در این مقاله به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی این محصول را برای شما شرح دهیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت همه محصولات با هم فرق دارد و دلیل آن به این معناست که در این جهان سلایق و علاقه های متفاوتی وجود دارد. این محصول طراحی گردی را داشته و رنگ آن قهوه ای سوخته می باشد. همانطور که از رنگ سنگین این محصول مشخص است افراد خاصی این محصول را می پسندند و خریداری می کنند. این محصول به صورتی طراحی شده تا در زمان نشستن بر روی آن تمام نقاط کمر و گردنتان را پر کرده و جلوگیری از خستگی و درد عضلانی بدنتان می شود. تمام طراحی و ارگونومی این محصول طبق استاندارد جهانی تولید و ساخته شده است.

جنس بدنه

هر محصولی بدون شک باید دارای جنسی مقاوم و با کیفیت باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد و سالیان سال با رضایت از آن محصول استفاده کند. به همین منظور جنس بدنه این هپی چیر شنی قهوه ای سوخته از چرم بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. متخصصان سخت گیر ما به جنس بدنه این محصول نمره بالا ای را داده اند پس از هیچ لحاظی نگران جنس بدنه این محصول نباشید...

ابعاد و وزن

همیشه برای خرید چنین محصولاتی نیاز به داشتن ابعاد آن می باشد تا مشخص شود که با مکانی که محصول می خواهد در آنجا قرار بگیرد هم خوانی دارد یا خیر. پس شما هم به ابعاد این محصول توجه داشته باشید تا بعد از خرید دچار چنین مشکلاتی نظیر بزرگی و یا کوچکی آن نشوید. ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول : 130 سانتی متر، عرض : 110 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، تحمل وزن: 180 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 7 کیلو گرم می باشد و به آسانی قابل حمل و یا جا به جا شدن است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این محصول حالت اصلی خودش را دریابد و از آن تا سالیان سال استفاده کنیو و لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا احتما پارگی بدنه آن کاهش بیابد. اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا صدمه ای دید هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول و می توانید با چسب های تعمیرات، این محصول را تعمیر کنید، و در وهله دوم این محصول دارای ضمانت دو سال پس از فروش می باشد و می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس اورده و همانند روز اول این محصول را دریافت کنید.

جمع بندی

هپی چیر شنی قهوه ای سوخته یکی از محصولات شیک و خاص شرکت اینتکس بوده که طراحی گردی دارد و جنس بدنه آن از چرم می باشد. این محصول دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بوده و همانطور که از نام این محصول مشخص است رنگ این محصول قهوه ای سوخته می باشد. وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران ، سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم اصل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...