هپی چیر شنی یک نفره

MBl-55677

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,595,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شنی یک نفره

هپی چیر شنی یک نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای رنگبندی متنوعی می باشد و به تازگی توسط فرشگاه اینتکس به بازار عرضه شده است . این محصول دارای رویه ای دو رنگ و زیبا از جنس چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومتی ایده آل را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش کف این هپی چیر یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه نمایید . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر ها مورد توجه قرار می گیرد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد . هپی چیر شنی یک نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر شنی یک نفره

هپی چیر شنی یک نفره

هپی چیر شنی یک نفره از محصولات فوق العاده شکیل و چشم نواز شرکت محبوب اینتکس بوده که بدون شک هر شخصی این محصول را در منزل و یا اتاق خواب خود بگذارد، آن مکان را متحول و دیدنی خواهد کرد. این محصول که مناسب همه سنین بوده و از هر لحاظی نمره بالایی گرفته را شما هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید. اما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید این محصول به مطالعه این مقاله پرداخته تا ما با تجربه متخصص هایمان به تمام نکات این محصول پرداخته تا شما با اطمینان از این سایت این محصول را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی هر محصولی مختص به خودش بوده و همین باعث می شود تا هر محصولی با بقیه فرق بکند و متمایز باشد. اما بعضی از این محصولات طراحی بسیار بدی را داشته که هیچکس تا ابد به سمت آن نخواهند رفت و تا سال های سال آن محصول خاک می خورد. اما این مبل هپی چیر از آن دسته محصولاتی می باشد که در ورود به فروشگاه با اولین نگاه شما را به خودش جذب می کند و بدون شک شما عاشق آن خواهید شد. این محصول با طراحی گردی که دارد باعث شده تا جای کمتری را نسبت به مبل های مربعی شکل بگیرد و بسیار نرم و عالی ساخته شده است. رنگ بدنه این محصول به صورت یکی در میان سفید قهوه ای بوده که همین رنگ بندی زیبای آن باعث خاص شدن این محصول می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از دلایل مهم هر فرد یا قشری برای خرید محصول خود می باشد که هر شرکتی تمام سعی خود را می کند تا در وهله اول جنس محصول خود را خوب و بهتر بکند تا طراحی زیبا تر. اما برایهمین جنس این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و شما به راحتی می توانید از محصول استفاده کنید و از لحاظ جنس بدنه این محصول خیالتان راحت باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این عبارت می باشد: طول: 85 سانتی متر، عرض: 85 سانیت متر، ارتفاع : 90 سانتی، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در آخر وزن آن 5 کیلو گرم بوده و با وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این مبل هپی چیر به هیچ راه اندازی نیاز ندارد و تنها شما باید اندکی بر روی نشیمنگاه این مبل نشسته تا این مبل حالت خودش را پیدا کرده و تا مدت ها بتوانید از مبل استفاده کرده و لذت ببرید. از لحاظ نگهداری و خدمات پس از فروش این مبل باید ذکر کرد که وسایلات و شی های تیز را از این محصول فاصله داده زیرا احتمال پاره شدن بدنه این محصول بالا می رود. اما اگر تحت هر شرایط و زمانی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا در بدنه آن پارگی ایجاد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید خود آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید و یا به نمایندگی تهران اینتکس آورده و ما آن را همانند روز اول تحویلتان دهیم.

جمع بندی

هپی چیر شنی یک نفره از محصولات شکیل و با کیفیت شرکت اینتکس است که جنس بدنه آن از چرم مصنوعی می باشد. وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و شما هر زمان که خواستید به آسانی می توانید آن را حمل و یا جا به جا بکنید. قابل ذکر است که این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن در سریع ترین زمان درب منزل دریافت نمایید.

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول سفید قهوه ای
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...