هپی چیر شیبدار چرمی

bestway 43853

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شیبدار چرمی

هپی چیر شیبدار چرمی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد که مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است .

در قسمت زیری این هپی چیر یک زیپ طراخی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید و همچنین می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و هپی چیر خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و در زمان استفاده حس خوش آیندی خواهید داست . هپی چیر شیبدار چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید هپی چیر شیبدار چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر شیبدار چرمی

هپی چیر شیب دار چرمی bestway 43853 هپی چیرهای گرد بست وی یکی از محبوب ترین نوع هپی چیرهای راحتی می باشند که تولید می شوند . رویه هپی چیرها از جمله نکاتی می باشد که خریداران در هنگام سفارش محصولات توجه ویژه ای به آن ها دارند زیرا در افزایش طول عمر این محصولات نقش بسزایی را ایفا می کنند . این هپی چیر دارای رویه ای با کیفیت و مقاومت می باشد که دارای رنگ قهوه ای سوخته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر شیب دار چرمی راهنمایی کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

رنگ این هپی چیر قهوه ای سوخته می باشد ، این محصول در رنگبندی های متنوع تولید شده است تا سلیقه حداکثری مشتریان را پوشش داده و به راحتی بتواند به فروش بالایی دست پیدا کند . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی برند بست وی در ایران تمامی این رنگبندی ها را برای شما فراهم آورده است تا رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته باشد . همچنین این هپی چیر شامل تخفیف های فصلی می باشد که می توانید آن را با بهترین قیمت تهیه کنید .

این هپی چیر داری نشیمنگاهی مسطح می باشد که تکیه گاه آن به همراه دسته های منحنی تکیه گاه از ارتفاع کمی برخوردار است . به نگام نشستن بر روی نشیمنگاه ، سطح آن پایین رفته و فرم بدن را به خوبی به خود می گیرد . این امر باعث می شود به هنگام استفاده آناتومی بدن حفظ شده و راحتی وصف ناپذیری را برای شما مهیا کند . محیط های خانگی و اتاق های خواب با توجه به رنگ های متعدد این محصول می توانند بهترین فضاها برای استفاده از این محصول باشند . پارچه رویه استفاه شده در ساخت این مبل هپی چیر از جنس چرم صنعتی می باشد که مرغوبیت آن حرف اول را می زند . برند بست وی با توجه به سابقه چندین ساله خود در تولید هپی چیرها و مبل های شنی و استفاده از رویه چرم صنعتی توانسته است کیفیت ساخت این محصولات را به شدت افزایش داده و طول عمری فراتر از استانداردهای را برای شما به همراه داشته باشد . این مبل هپی چیر با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد ، دارای ضمانت دو ساله نمایندگی بست وی در ایران می باشد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز همچنان راحت می کند .

درزهای موجود در رویه این هپی چیر به خوبی آب بندی شده اند و با توجه به دوخت متراکمی که برای آن ها در نظر گرفته شده است از استحکام بالایی برخوردار می باشند . مواد داخلی منعطف از جنس فوم خرد شده استفاده شده در ساخت این هپی چیر یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می شود ، موادی که درون آستر داخلی وجود دارند و به صورت یکجا در صورت لزوم قابل تعویض می باشند . اما وزن این هپی چیر که در جا به جایی آسوده آن بسیار حائز اهمیت است برابر با 5 کیلو گرم است که به توجه به ابعاد بزرگ و استوانه ای که دارد بسیار ایده آل است و به راحتی قابل جا به جایی به هنگام نیاز می باشد .

ظرفیت این هپی چیر یک نفر می باشد و قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 180 کیلو گرم است ، این قابلیت تحمل وزن با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد فراتر از استانداردهای جهانی می باشد و به خوبی پاسخگوی نیازهای خریداران عزیز است . هپی چیر یک نفره شیب دار چرمی با توجه به مزیت هایی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده یک نفره بزرگسال به وزن بالا می باشد که در فروشگاه اینتکس موجود است و همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیری بالا
 دارای رنگ بندی مختلف  
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...