هپی چیر صندلی اینتکس

mbl-3069

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر صندلی اینتکس

هپی چیر صندلی اینتکس یک نمونه بسیار زیبا از تولیدات این شرکت بوده که با توجه به وزن بدنه بسیار کم دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. این محصول با بدنه ای دو رنگ و شکیل و متشکل از رنگ های سبز و مشکی تولید می شود. البته شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه را شخصا انتخاب نمایید. بدنه محصول از مرغوبترین انواع چرم مصنوعی است. این جنس با توجه به کیفیت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیر زیادی بوده و کاملا ضد تعریق می باشد. این محصول به توجه به دوام و طول عمر بالای خود دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که در زمان خرید دریافت خواهید کرد. مواد داخلی یونولیتی محصول دارای نرمی بالا و وزن کم و توان تحمل وزن زیادی هستند. در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید مواد داخلی را شارژ و یا حتی تعویض نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نقد و بررسی هپی چیر صندلی اینتکس

هپی چیر صندلی اینتکس mbl-3069 هپی چیر صندلی اینتکس همانطور که از نام آن پیداست ظاهری کاملا شبیه به صندلی های سنتی را دارد اما یکی از مزیت های آن انعطاف پذیری ایده آل و راحتی وصف ناپذیر آن می باشد . این هپی چیر اینتکس دارای رویه ای مشکی همراه با کناره هایی سبز می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی نقاط قوت و ضعف این محصول نماییم و شما را در خرید مبل هپی چیر اینتکس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این هپی چیر توسط برند محبوب و جهانی اینتکس تولید شده است .

برند های بسیاری اقدام به تولید مبل های شنی و هپی چیر های راحتی می کنند اما برند اینتکس یکی از با سابقه ترین کمپانی های تولید کننده مبل های هپی چیر می باشد که با توجه به سابقه چندین ساله ای که دارد به خوبی توانسته است در جهت رفع نیازهای مشتریان و هر چه راحتی بیشتر آن ها به هنگام استفاده اقدام کند . این مبل هپی چیر دارای تکیه گاهی بلند می باشد که به خوبی کمر را در بر می گیرد اما یکی از نقاط ضعف آن را می توان نداشتن تکیه گاه هایی در طرفین برای استراحت دست ها دانست .

ابعاد این محصول به مشخصات طول و عرض نود سانتی متر در ارتفاع صد و ده سانتی متر می باشد که با توجه به ارتفاع پنجاه سانتی متری که سطح نشیمنگاه آن تا زمین دارد شرایط ایده آل را برای آناتومی بدن انسان فراهم کرده و به هنگام استفاده راحتی ایجاد شده مانع از خستگی بدن می شود . لازم به ذکر است که به همراه این محصول به دلیل با بودن کیفیت ساخت ، ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که همراه با خدمات پس از فروش توسط کادری مجرب خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند .

جنس رویه این مبل هپی چیر اینتکس از نوع چرم صنعتی مرغوب می باشد که از مقاومت آن در برابر فشارهای خارجی وارد شده بر آن بسیار بالاست . چرم مصنوعی استفاده شده در این محصول قابل شستشو را ندارد و برای تمیز نگه داشتن آن باید اقدام به نضافت رویه همراه با پارچه و مواد شستشو نمایید و از جاری شدن آب بر روی هپی چیر خودداری نمایید . درزهای موجود در بدنه این محصول توسط پلاستیک از ناحیه داخل به خوبی دوخت و آب بندی شده اند و این محصول تا حدود قابل قبولی مقاوم در برابر نفوذ آب نیز میباشد .

مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل هپی چیر از نوع فوم مخصوص خرد شده می باشد که به صورت دایره های کوچک و در تراکم بالا بر روی هم قرار می گیرند . این فوم های خرد شده انعطاف پذیری ایده آل را برای شما فراهم می کنند و این امر باعث می شود به هنگام استفاده محصول به خوبی با بدن شما حالت گرفته و گودی کمر را به خوبی پر کند .

شایان ذکر است که تمامی مواد داخلی این محصول درون آستر داخلی قرار گرفته اند و به راحتی قابل تعویض می باشند . وزن این مبل هپی چیر برابر با 5 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن است . مبل هپی چیر صندلی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...