هپی چیر صندلی چرمی یک نفره

mbl-30687

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره یکی دیگر از انواع هپی چیر بوده که طراحی بدنه ای برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک دارد. به همین دلیل تواسنته در زمان کوتاهی به محبویت بالایی دست یابد. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده که به جا به جایی اسان ان کمک می کند. البته هپی چیر قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کرده تا تمام افراد با هر سن و وزنی بتوانند از داشتن هپی چیر لذت ببرند. رنگ بدنه هپی چیر در تنوع بالایی تولید شده است. به همین دلیل هر فردی با توجه به سلیقه خود می تواند یک رنگ زیبا برای هپی چیر سفارش دهد. این هپی چیر را با روکش بدنه از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه دارای ویژگی های مثبت بالایی از جمله ضدتعریق بودن ، ضداب بودن ، نرم بودن ، بادوام بوده و قابل شستشو بودن ان اشاره کرد. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالایی هستند. این مواد با توجه به ساختار نرم و منعطف ان موجب شده تا ارامش بالایی را در زمان استفاده تجربه کنید. از این هپی چیر در داخل منزل و محل کار می توانید استفاده نمایید. برای خرید هپی چیر تنها کافی ست به نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا از سایت تهران اینتکس استفاده کنید.

نقد و بررسی هپی چیر صندلی چرمی یک نفره

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره یکی از صندلی ها و به عبارت دیگر هپی چیر هایی است که با کیفیت بالا و همین طور ساختار بی نظیری که دارد سبب شده تا از این نظر با خیال راحت بتوانید یک محصول فوق العاده را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که شرکت تهران اینتکس با بهره گیری از خلاقیت خود سعی کرده تا رنگ های فوق العاده ای را در ساخت این هپی چیر استفاده کند که باعث شده تا بسیار عامه پسند شود. در ادامه این مبحث با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این محصول چگونه و بر چه اساسی طراحی شده است و ایا این ساختار استاندارد و راحت می باشد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که این هپی چیر یکی از محصولاتی است که قطعا یک پیشنهاد عالی برای هر فردی به شمار می رود زیرا ساختار ان به این صورت است که فرد پس از نشستن بر روی ان در بهترین حالت ممکن از نظر ارگونومی بدن قرار دارد و به هیچ عنوان خستگی را احساس نخواهد کرد. هم چنین در خصوص این ساختار باید به این نکته هم اشاره کنیم که بخش نشیمنگاه و رویه اصلی تکیه گاه این محصول قرمز رنگ بوده و بخش های کناری ان نیز از رنگ یکدست مشکی طراحی و تولید شده است. هم چنین در قسمت کناری این محصول هم یک عدد اتیکت وجود دارد که جزئیات نحوه استفاده و همین طور شرکت سازنده این محصول نیز بر روی ان قابل مشاهده می باشد. سبک طراحی این محصول هم به گونه ای است که قطعا نرمی و راحتی را با خیال راحت می توانید پس از استفاده از این محصول تجربه نمایید.

جنس بدنه

عامل مهم و اساسی دیگر هم در خصوص این محصول به جنس بدنه ان تعلق می گیرد. این هپی چیر هم با بهره گیری از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی باعث شده تا یک کالای با دوام ، ضخیم و با کیفیت را شاهد باشیم که همین کیفیت بالا باعث شده تا در هر فضا و مکان و هر شرایط اب و هوایی بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید. هم چنین استفاده از یونولیت در داخل این هپی چیر هم دیگر عاملی است که باید به ان اشاره می کردیم.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک هپی چیر هم قطعا در خرید ان تاثیر مستقیم و زیادی خواهد داشت زیرا افراد با توجه به مکان مد نظر خود برای قرار گیری این هپی چیر ان را انتخاب می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم کهاین محصول دارای طول 85 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد که این ارتفع تا بخش نشیمنگاه 50 سانتی متر است. همین طور وزن کلی این هپی چیر هم 6 کیلو گرم خواهدبود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این صندلی هپی چیر نیاز به هیچگونه راه اندازی ندارد و شرکت تهران اینتکس ان را به صورت اماده استفاده روانه بازار کرده است. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که این محصول تنها در داخل یک بسته بندی قرار دارد که می توانید با باز کردن ان به سادگی بر روی این هپی چیز نشسته و از ان استفاده کنید. هم چنین بهتر است تا برای استفاده صحیح و اصولی از این محصول و همین طور اکاهی از شیوه های رایج برای حفظ سلامتی این هپی چیر ، دفترچه راهنمای این محصول را به صورت کامل مطالعه نمایید. هم چنین استفاده از یک ملحفه یا پارچه برای قرار دادن بر روی این هپی چیر را هم به شما پیشنهاد می کنیم که از تمیز ماندن این محصول خیالتان راحت شود. هم چنین در صورت خرابی رویه و مواد داخلی این محصول هم می توانید به راحتی ان ها را تعویض نموده و از محصول نو مجدد استفاده کنید.

جمع بندی

هپی چیر صندلی چرمی یک نفره یک کالای لوکس و زیباست کهدارای تحمل وزن بالا ، راحتی در حمل و نقل ، ابعاد مناسب و هم چنین بدنه ای مقاوم می باشد که با قیمت ارزان می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...