هپی چیر طوسی اینتکس

MBl-55697

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طوسی اینتکس

هپی چیر طوسی اینتکس از سری با کیفیت ترین و زیبا ترین هپی چیرهای تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که به تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده است . این هپی چیر دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که در این بخش با رنگ طوسی آن آشنا خواهید شد . نسیمنگاه این هپی چیر به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن گردش هوا می باشد و به همین خاطر به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . همچنین مواد تشکیل دهنده داخلی این هپی چیر از یونولیت خصوص خرد شده می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم آورده است . این انعطاف پذیری مهندسی شده باعث می شود که به خوبی محصول با بدن شما تطابق پیدا کند و از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که رویه این هپی چیر قابل شستشو و تعویض به همراه ساختار داخلی است . هپی چیر طوسی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد .

نقد و بررسی هپی چیر طوسی اینتکس

هپی چیر طوسی اینتکس از نمونه مبل هپی چیر های راحتی و زیبایی برند اینتکس می باشد که از ویژگی ها و خصوصیات خوبی برخوردار است . اینگونه از مبل های شنی که با نام هپی چیر به فروش می رساند دارای سطحی بسیار انعطاف پذیر و راحت هستند و افراد می توانند مدت های طولانی تری را به نشستن ادامه بدهند چرا که هیچ فشاری به آن ها وارد نخواهد شد . می توان این هپی چیر را به عنوان یک مبل طبی نامید ، پس کسانی که مشکلاتی در نشستن دارند می توانند از این هپی چیر استفاده کنند . و اما این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است که قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر آن شما را در خرید هپی چیر مد نظرتان یاری کنیم ، پس اگر این محصول یکی از انتخاب های شماست ادامه مطلب را مطالعه کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

هپی چیر ها ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند که می توان در یک نگاه نیز به تفاوت آن ها پی برد . این هپی چیر همانطور که در تصویر مشخص است به صورت دایره ای و گرد تولید شده است ، این ساختار دایره ای شکل کلی هپی چیر است و می توان آن را به حالت های مختلفی تغییر شکل داد . استفاده از محتوای داخلی متحرک و انعطاف پذیر ، مشتری می تواند به خوبی به هپی چیر خود شکل دهد و از آن استفاده کند . این هپی چیر از سه قسمت ساخته شده است که می توان به پوسته ( رویه ) ، آستری و محتوای داخلی اشاره کرد . ( در قسمت جنس بدنه ) در رابطه با این قسمت های هپی چیر بیشتر آشنا خواهید شد .

هپی چیر طوسی اینتکس

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین دلایل بالا بودن و یا پایین بودن کیفیت و دوام هپی چیر است که توصیه می شود در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید . این محصول نیز از بدنه پارچه مخملی ساخته شده است ، از خصوصیات این پارچه مخملی می توان به رویه خزدار آن اشاره کرد ، این رویه خزدار باعث شده است تا محصول بسیار شیک و زیبا شود ، همچنین این خزه ها موجب می شود تا بدن فرد در هنگام نشستن طولانی مدت عرق نکند . جنس این پارچه بسیار خوب بوده و خزه های آن نمیریزد و به راحتی کنده نمی شود . محتوای داخلی این هپی چیر نیز همانطور که در جدول مشخصات درج شده است از فیبر یا یونولیت های خرد شده پر شده است ، به همین دلیل نیز حالت پذیری هپی چیر بالا رفته است . بی شک استفاده از یونولیت ها توانست به محبوبیت این نوع از هپی چیر ها بیافزاید چرا که خاصیت فنری و حالت پذیری آن بسیار دلنشین است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل هپی چیر برابر است با ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 95 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ) ، که می توان گفت این ابعاد و سایز متناسب با بزرگسالان است ، اما همانگونه که هپی چیر قادر است یک فرد بالغ را بر روی خود جای دهد می تواند وزن آن ها را نیز تحمل کند ، بدون ایکه بدنه و یا آستری آن پاره شود . به دلیل استفاده از یونولیت های اسفنجی و سبک وزن کلی این هپی چیر نیز 6 کیلوگرم دارد و به راحتی می توان آن را در خانه جابجا کرد و در هر محلی که دوست دارید آن را قرار دهید .

نگهداری و تعمیرات

این هپی چیر نیازی به نگهداری با وسواس زیاد ندارد چرا که رویه یا پوسته آن قابل شست و شو می باشد ، به همین دلیل نیز می توانید با جدا کردن پوسته آن را با مواد شوینده شست . خزه های پارچه در صورت شسته شدن آسیب نمی بینند و جای هیچ نگرانی نخواهد بود . همچنین در صورت نیاز شما می توانید رویه هپی چیر خود را تعویض کنید ، پس اگر پوسته هپی چیر شما آسیب دید می توانید آن را تعویض و حتی تعمیر کنید چرا که پارچه را می توان تعمیر کرد . در صورت استفاده متوالی و دراز مدت از هپی چیر ممکن است محتوای یونولیتی آن فشرده شده و به دنبال آن فضای خالی در هپی چیر ایجاد شود ، در این حالت می توانید هپی چیر خود را شارژ کنید .

سخن پایانی

برای شارژ مجدد و حتی تعویض و یا تعمیر پوسته و محتوای داخلی می توانید از طریق فروشگاه اینتکس اقدام کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله و با گارانتی سلامت به فروش می رساند . برای کسب اطلاع از قیمت و سایر ویژگی های محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...