هپی چیر عروسکی

intex 30063

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر عروسکی

هپی چیر عروسکی از سری هپی چیر های زیبا و دوست داشتنی شرکت اینتکس است که دارای طرح عروسکی بر روی خود می باشد ، این هپی چیر با توجه به ابعاد کوچکی که دارد مناسب برای کودکان است ، کودکان بین 2 الی 6 سال می توانند به راحتی از این محصول دوست داشتنی استفاده کنند . جنس رویه این محصول از پارچه مخملی بوده و قابل شست و شو می باشد ، همچنین این جنس دوام بسیار بالایی دارد و می تواند به خوبی در برابر ضربه ها ، پرتاب شدن ، فشار و ... مقاومت کند . این محصول به رنگ زمینه قهوه ای تولید شده و در قسمت تکیه گاه آن شکل عروسکی جوجه تیغی نقش بسته است ، این جوجه تیغی بامزه باعث شده است تا کودکان نسبت به هپی چیر علاقه خوبی را نشان بدهند . طراحی و آرگونومی ساخت این محصول از هر نظر عالی بوده و می تواند نشیمنگاه مناسبی برای کودکان باشد ، نشیمنگاه مناسب به خصوص برای کودکان که در سن رشد قرار دارند بسیار حائز اهمیت است . در قسمت نقد و بررسی توضیحات بیشتری را در رابطه با طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس و ... ارائه کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید . فروشگاه تهران اینتکس این محصول بسیار محبوب و زیبا با با قیمت استثنایی به فروش گذاشته و شما عزیزان می توانید آن را با ضمانت 2 ساله خریداری کنید ، برای کسب اطلاع از قیمت محصول با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی هپی چیر عروسکی

هپی چیر عروسکی از محبوب ترین هپی چیر های ساخته شده برای کودکان است که در سال های اخیر توانسته در دل کودکان جای بگیرد ، شرکت اینتکس با تولیدات متنوع خود در سال جاری این مدل را نیز با بالا ترین سطج کیفی تولید و روانه بازار های جهانی کرد ، بی شک این محصول یکی از برترین بستر های نشیمن است که می توانید برای کودک خود خریداری کنید ، در این بخش قصد داریم با نقد و بررسی دقیق تر ، سایر ویژگی های محصول را ارزیابی کرده تا شما را با خصوصیات محصول آشنا کنیم ، پس اگر قصد خرید هپی چیر فوق را دارید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که گفته شد این هپی چیر عروسکی یکی از مناسب ترین نشیمنگاه ها برای کودکان است چرا که طراحی و آرگونومی ساخت آن بی نظیر است . این هپی چیر با ساختار بسیار آرگونومیک و پشتی بسیار نرم و انعطاف پذیر بلند خود می تواند بدن کودک را در بهترین حالت خود قرار بدهد ، نشستن درست به خصوص در کودکان که در سنین رشد هستند بسیار مهم است و والدین بایستی همواره به بستر خواب و نشیمن فرزندان خود اهمیت زیادی را قائل شوند . استفاده از محتوای شنی در ساخت این محصول باعث شده است تا این هپی چیر اینچنین نرم و طبی باشد . شکل ظاهری عروسکی محصول که تصویر کارتونی جوجه تیغی است به زیبایی و جذابیت هپی چیر افزوده است . رنگ زمینه این محصول نیز قهوه ای تیره است .

جنس بدنه

مبل های شنی و هپی چیر ها را با استفاده از انواع پارچه ها تولید می کنند ، یکی از این پارچه ها که کیفیت بسیار بالایی دارد و استفاده از آن باعث زیبا تر شدن محصول می شود پارچه مخملی است ، این نوع پارچه ها دارای رویه مخملی و لطیف هستند ، همچنین این نوع رویه از عرق کردن بدن تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند . ساختار مبل هپی چیر فوق به گونه ای است که شما می توانید رویه پارچه ای محصول را از بدنه داخلی جدا کرده و آن را بشویید . قسمت محتوای داخلی یا محتوای شنی هپی چیر نیز از فیبر یا همان یونولیت تشکیل شده است که به صورت خرد شده و شن شده در داخل یک آستری محفوظ شده اند ، به همین دلیل نیز هپی چیر از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این هپی چیر عروسکی ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع : 90 سانتی متر ، ارتفاع سطح نشیمنگاه : 30 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد کاملا استاندارد بوده و مناسب برای کودکان است ، از نظر رده سنی محصول برای کودکان سنین 4 تا 7 سال مناسب می باشد . وزن کلی محصول تنها 4 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد ، این جابجایی را حتی خود کودکان نیز می توانند انجام دهند . تحمل وزنی که اینتکس برای این هپی چیر عروسکی مشخص کرده است 100 کیلوگرم می باشد .

مراقبت و تعمیرات

همانطور که گفته شد این هپی چیر عروسکی توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده و از بهترین اجناس برای ساخت آن استفاده شده است ، اما با این حال بایستی در نگهداری و مراقبت از محصول خود کوشا باشید ، بهتر است هر چند وقت یکبار رویه محصول را بشویید ، از پرت کردن آن جلوگیری کنید ، بزرگسالان نبایستی از این هپی چیر استفاده کنند . در صورت آسیب دیدگی شما می توانید پوسته این محصول را تعمیر کنید و حتی آن را تعویض نمایید . در صورت فشرده شدن محتوای شنی و یونولیت های داخلی محصول می توانید اقدام به شارژ مجدد کنید .

سخن پایانی

بدون شک کودک شما با طراحی زیبایی که این محصول دارد تشویق به استفاده از آن شده و می تواند پس از آن یک نشیمنگاه و یک مبل هپی چیر استاندارد ، نرم و طبی را داشته باشد ، فروشگاه intex که از بزرگترین فروشگاه های هپی چیر در ایران است این محصول را با قیمت مناسب و با ضمانت 2 ساله به فروش گذاشته است .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...