هپی چیر فوتبالی کودکان

mbl-9111

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر فوتبالی کودکان

هپی چیر فوتبالی کودکان از محصولات ممتاز در طراحی و ساختار بدنه می باشد که مناسب برای کودکان خواهد بود. البته شرکت سازنده این محصول به قدری ان را مقاوم تولید کرده است و تحمل وزن بالایی را با توجه به استاندارد روز دنیا در ان پیاده سازی کرده است که افراد بزرگسال هم حتی اگر از این محصول استفاده کنند اسیب نخواهد دید. هم چنین طراحی این محصول همان طور که در تصویر و از اسم این محصول هم پیداست به شکل توپ فوتبال می باشد که از دو رنگ سفید . قرمز تشکیل شده است. بدنه اصلی این محصول را رنگ سفید و تکه های میانی این کالا نیز از رنگ قرمز تشکیل شده است. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم از نوع فرو رفته و انعطاف پذیر می باشد که حالات مختلفی را می توانید با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول به ان ببخشید. علاوه بر این ها بدنه این هپی چیر هم از نوع چرم مصنوعی شکل گرفته است که امکان اسیب دیدن ان فوق العاده کم خواهد بود و در صورت اسیب دیدن هم به راحتی قابل تعویض می باشد. این محصول هم اکنون با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس عرضه شده است.

نقد و بررسی هپی چیر فوتبالی کودکان

هپی چیر فوتبالی کودکان یکی از محصولاتی می باشد که به خوبی توانسته است به توجه به رویه زیبایی که دارد توجه کودکان را به خود جلب نماید . این هپی چیر کودک ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . جنس رویه این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی با کیفیت است که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر فوتبالی کودکان همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی محصولات کودک باید بر پایه استانداردهای جهانی تعیین شده باشد . این محصول نیز از این استانداردها پیروی می کند و دارای ابعادی مشابه با قد کودکان است . رنگبندی رویه این محصول به صورت متنوع تولید شده است و تمامی این رنگ ها را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده نمایید . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه هپی چیر نمایید . شایان ذکر است که این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از همین رو خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر محصول پس از خرید راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصول به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در افزایش و یا کاهش طول عمر محصول دارد . جنس رویه این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی با کیفیت است که کیفیت و مقاومت بالا را در برابر فشار و ضربه در تست های انجام شده بر رویش از خود به نمایش گذاشته است . اما ساختار داخلی تشکیل دهنده این هپی چیز از یونولیت خرد شده می باشد که مواد تشکیل دهنده نود و نه درصد مبل های شنی و هپی چیر است زیرا علاوه بر کیفیت و استحکام بسیار بالایی که از خود به نمایش می گذارد ، دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز است . این انعطاف پذیری مهندسی شده باعث می شود که به خوبی با بدن شما حالت گیرد و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره کودکی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای کودکان باشد . ابعاد هپی چیر فوتبالی کودکان به مشخصات ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که ایده آل است . همچنین وزن این هپی چیر برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی توسط خود کودک است .

مراقبت ، نگهداری و تعمییر هپی چیر :

برای مراقبت از هپی چیر ها باید از برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده به آن ها تا حد امکان خودداری نمایید زیرا اجناس چرم در برابر اشیا تیز بی دفاع هستند . همچنین یکی دیگر از مواردی که باعث کاهش طول عمر هپی چیرها و مبل های شنی می شود ، جامپینگ بر روی آن ها است . لازم به ذکر است که این محصول شامل گارانتی دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از همین رو خیال شما را از بابت تعمییر هپی چیر در صورت آسیب رسیدن به آن به طور کلی راحت می کند .

جمع بندی :

این محصول یکی از تولیدات پرفروش برند اینتکس در زمینه محصولات کودک می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این هپی چیر از چرم مصنوعی و ساختار داخلی تشکیل دهنده آن از فوم خرد شده می باشد که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را برای شما فراهم آورده است . وزن خود هپی چیر برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . قابلیت تعویض ساختار داخلی و همچنین رویه این محصول می توند از دیگر ویژگی های کلیدی به شمار بیاید . هپی چیر فوتبالی کودکان با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...