هپی چیر لی اینتکس

MBl-55712

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر لی اینتکس

هپی چیر لی اینتکس از سری محصولات زیبا و مناسب برای استفاده در منازل و یا حیاط های خانگی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این محصول در سال جاری و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار با توجه به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت بالا به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و هپی چیر باز کند . این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پارچه لی می باشد که درتست های انجام شده بر روی آن مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید درزهای این هپی چیر به خوبی دوخت شده اند تا از بار شدن آن محافظت کنند . لازم به ذکر است که رویه و ساختار داخلی این محصول توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض و یا جدا شدن می باشد . همچنین رویه این هپی چیر قابل شستشو است و تاثیر بسزایی در تمیزی آن دارد . قابلیت تحمل وزن نیز که در هپی چیرها بسیار نکته مهمی می باشد بالغ بر 150 کیلو گرم است که از استانداردهای جهانی پیروی می کند . هپی چیر لی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر لی اینتکس

هپی چیر لی اینتکس یکی دیگر از تولیدات برند محبوب و جهانی اینتکس می باشد که با توجه به ارزش بالایی که برای کیفیت محصولات خود می گذارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این هپی چیر دارای رویه ای از جنس پارچه لی می باشد که مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی نیز دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر لی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های شنی با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند باید از استانداردهای جهانی پیروی کنند تا بهترین حالت را برای بدن فرد مصرف کننده فراهم آورند . این هپی چیر به خوبی از این استانداردها پیروی می کند و با توجه به ساختار داخلی نرم و منعطفی که دارد به صورت ایده آل با بدن شما حالت میگیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا کمر درد به شما دست ندهد . با توجه به پارچه لی که در رویه این محصول از آن استفاده شده است ، این هپی چیر دارای رنگبندی کم اما زیبا می باشد . لازم به ذکر است که پارچه رویه این هپی چیر به صورت کامل قابل شستشو است و همچنین با توجه به زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است ، علاوه بر جدا شدن پارچه رویه ، ساختار داخلی آن نیز به صورت کامل در صورت لزوم قابل تعویض است . همچنین نمایندگی اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی برندهای محبوب در ایران ، برای این هپی چیر ضمانت دو ساله را قرار داده است که از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین علاوه بر ضمانت دو ساله تمامی خدمات تعمییر و موارد دیگر نیز به صورت کامل در نمایندگی تهران اینتکس انجام می شود .

جنس بدنه :

جنس رویه از جمله موارد مهمی می باشد که در ابتدای خرید به چشم خریداران می آید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع پارچه لی می باشد که از کیفیت بالا در کنار نرمی و لطافت ایده آل برخوردار است . همچنین جلوگیری از ساییدگی در بخش رویه یکی از مهمترین دغدغه های مصرف کنندگان از هپی چیرها است که در این راستا نیز برند اینتکس چاره اندیشی کرده است و به خوبی این محصول را در برابر ساییدگی نیز مقاوم کرده است . لازم به ذکر است که برای جلوگیری از باز شدن درزهای این محصول ، درزهای آن به خوبی دوخت شده اند تا خیال مصرف کننده را از این بابت راحت کند . بخش دوم در مبل های شنی ساختار داخلی تشکیل دهنده آن ها می باشد . ساختار داخلی این محصول از نوع فوم مخصوص خرد شده می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل به صورت یکجا برای شما فراهم آورده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید محصولات به ویژه هپی چیرها باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . این محصول دارای ظرفیت یک نفره و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد . همچنین ابعاد هپی چیر لی اینتکس به مشخصات ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که فضا ایده آلی را برای اسکان یک نفر فراهم می آورد . لازم به ذکر است که وزن این هپی چیر برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی در مسافت های کوتاه است . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که به علت حجم بالایی که دارد گزینه مناسبی برای سفر به حساب نمی آید .

جمع بندی :

این محصول یکی از پر طرفدار ترین هپی چیرهای برند اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس پارچه رویه آن از نوع لی می باشد و در ساختار داخلی آن از فوم مخصوص مستحکم و انعطاف پذیر استفاده شده است که به خوبی با بدن شما حالت می گیرد و این امر باعث شده است که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن این هپی چیر بالغ بر 150 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آلی می باشد . هپی چیر لی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه لی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...