هپی چیر مثلثی اینتکس

intex-34531

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مثلثی اینتکس

هپی چیر مثلثی اینتکس یکی از محصولات زیبایی با طراحی جذابی است که ساخته شده توسط شرکت محبوب اینتکس می باشد. معمولا مردم در نگاه اول جذب محصولاتی می شوند که شکیل تر و چشم نواز تر باشد به همین سبب شرکت اینتکس محصولی با طراحی خاص و رنگ زیبایی را طراحی کرده است تا مردم یک محصول بسیار جذاب را خریداری کرده و با خرید این محصول، منزل خود را زیبا تر کنند. طراحی این محصول هعمانطور که از نام این هپی چیر مشخص است به شکل مثلثی بوده و به رنگ بسیار زیبای نارنجی طراحی شده است. اما قطعا لازمه خرید یک محصول طراحی و زیبایی آن نمی باشد و جنس و کیفیت، یکی از واجبات یک محصول می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. بدنه این صندلی به صورت ضد تعرق بوده و تا ساعت ها نشستن بر روی این محصول هم بدنه آن تعرق نخواهد کرد. درون بدنه این محصول پر شده از فیبر می باشد که هر زمانی می توانید فیبر های این محصول را تعویض یا جا به جا کنید. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تر در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

هپی چیر مثلثی اینتکس

هپی چیر مثلثی اینتکس یک محصول شیک و زیباست که طراحی و ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این محصول به قدری زیبا و چشم گیر طراحی شده بود که در زمان ورود به بازار مشتریان و خریداران زیادی را سمت خود جذب کرده است. اگر قصد دارید این محصول را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خریدتان، یک بار این مقاله را مطالعه کرده تا با اطمینان خاطر دست به سفارش این محصول بزنید. ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته، و نکات مثبت و منفی آن را برای شما شرح دهیم تا خودتان ارزش خرید این محصول را بسنجید. پس لا ما و این نقد و بررسی همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همانگونه که از نام این هپی چیر مشخص است، طراحی این محصول به شکل سه گوشه بوده و شبیه مثلث می باشد، از این رو نام این محصول هپی چیر مثلثی می باشد. اما رنگ این محصول نارنجی بوده که بسیار این محصول را زیبا و شکیل تر کرده به صورتی که اگر این محصول را در منزل و هر جایی استفاده کنید بدون شک آن مکان را زیبا و چشم گیر می کند. این محصول مدت زمانی جز زیبا ترین محصولات هپی چیر اینتکس بوده و قطعا طراحی آن یکی از خاص ترین طراحی های مبل های هپی چیر می باشد. متخصصان ما به طراحی این محصول نمره قابل قبولی را داده اند. این محصول بقدری نرم بوده که استفاده و نشستن بر روی آن آرامش را به ذهن و جسمتان برمی گرداند.

جنس بدنه

اما همانطور که می دانید جنس بدنه یکی از دلایل اصلی هر محصولی بوده بصورتی که اگر جنس و کیفیت خوبی را دارا نباشد، قطعا ارزش خرید بالایی را نخواهد داشت. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و داریا کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و صدمات احتمالی دارا می باشد. درون این مبل هپی چیر پر شده از یونولیت بوده و بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین مقاومت بالای این محصول به هیچ وجه در کیفیت و راحت بودن این محصول دستی نداشته و این مبل هپی چیر بسیار نرم و راحت می باشد.

ابعاد و وزن

 ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این صورت می باشد: طول: 90 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر، ارتفاع تا شیمنگاه: 50 سانتی متر، تحمل وزن: 180 کیلو گرم، و در آخر وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده و همانطور که از وزن این محصول مشخص است بسیار سبک می باشد و شما می توانید آن را به آسانی حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا شما مدت زمان کوتاهی بر روی نشیمنگاه این مبل هپی چیر نشسته تا این محصول، شکل اصلی خودش را در یابد و شما به آسانی بتوانید تا سال های سال از این محصول استفاده کنید. برای نگهداری این محصول وسایلات تیز را از این کالا دور نگه دارید تا به بدنه این مبل  صدمه ای وارد نکند. اما اگر در هر صورتی مشکل و یا صدمه ای برای این محصول وارد شد، هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای چسب تعمیرات بوده و شما می توانید بدنه آن را به آسودگی تعمیر کنید. همچنین پوسته و یونولیت های داخلی این محصول قابل تعویض می باشند.

جمع بندی

هی چیر مثلثی اینتکس یک محصول زیبا و شیک بوده که ساخته شده توسط برند محبوب اینتکس می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد و شما به آسودگی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت، آن را درب منزل دریافت کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای جیب نگهداری اشیا
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...