هپی چیر مخملی یک نفره

bestway 43877

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,639,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخملی یک نفره

هپی چیر مخملی یک نفره یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد و همچنین می توانید از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید .هپی چیر مخملی یک نفره بست وی مناسب برای کودکان با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی وجود دارد که به کمک آن می توانید مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نمایید و هپی چیر خود رابه حالت دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید و در صورت شست و شو صدمه ای به محصول وارد نمی شود . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید و برای خرید هپی چیر مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر مخملی یک نفره

هپی چیر مخملی یک نفره bestway 43877 هپی چیر ها یکی از محبوب ترین انواع مبل های شنی می باشد که در ظاهر های متنوع به همراه رنگبندی زیبا توسط برندهای مختلفی با بازارهای جهانی عرضه می شوند . این هپی چیر توسط برند بست وی تولید شده است و با توجه به کیفیت ساخت ایده آل و استانداردی که دارد به همراه قیمت مقرون به صرفه ای که برای آن در نظر گرفته شده است به خوبی توانسته فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر مخملی یک نفره بست وی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

هپی چیر مخملی یک نفره بست وی دارای ساختاری گرد می باشد که قسمت نشیمنگاه آن به هنگام نشستن حالت بدن را به خود می گیرد و این امر باعث می شود هپی چیر با بدن شما به خوبی مطابقت پیدا کند . رنگ این محصول سبز روشن می باشد که از جمله رنگ های خاص به شمار می آید و می تواند مناسب برای اتاق های خواب با محیطی شاد باشد . جنس بدنه این محصول از نوع پارچه مخمل می باشد . پارچه مخمل از محبوبیت بالایی در میان خریداران و همچنین تولید کنندگان مبل های هپی چیر برخوردار است . این نوع پارچه دارای تراکم سلولی بالایی می باشد و از این رو کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد . یکی دیگر از مزیت های این نوع پارچه جلوگیری از ساییدگی بر روی پوست بدن به هنگام کشیده شدن بر روی مبل هپی چیر می باشد . از دیگر مزیت های این هپی چیر بست وی می توان به قابلیت تحمل وزن بسیار بالای آن اشاره کرد . قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . البته 180 کیلو گرم قابلیت تحمل وزن جداکثری می باشد و برای استفاده مطلوب تر بهتر است فشار کمتری به این محصول وارد شود .

شایان ذکر است که این هپی چیر دارای وزن 5 کیلو گرمی می باشد که نشان از سبک بودن آن است و از این رو به راحتی در خانه تکانی ها قابل جا به جایی می باشد . از دیگر موارد مهم در ساخت مبل های هپی چیر مواد داخلی مورد استفاده درون این محصولات می باشد . در بخش های داخلی این مبل هپی چیر از فوم خورد شده استفاده شده است که به صورت دایره های کوچک با تراکم بالا درون آستر قرار گرفته اند و به راحتی در صورت لزوم قابل تعویض می باشد .

لازم به ذکر است که مواد داخلی این هپی چیر به صورت جداگانه توسط فروشگاه تهران اینتکس فراهم شده است که می توانید آن را خریداری کرده و در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . مواد داخلی با کیفیت این مبل هپی چیر باعث شده است که طول عمر این محصول افزایش پیدا کرده و همچنین نمایندگی تهران اینتکس برای این هپی چیر زیبا ضمانت یک ساله را در نظر بگیرد . مبل هپی چیر مخملی یک نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید برای خرید آن از مشاورین کارآزموده ما راهنمایی گرفته و اقدام به سفارش محصول نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...