هپی چیر مشکی

MBl-55691

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مشکی

هپی چیر مشکی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در پذیرایی ها و یا استفاده به برای استراحت در اتاق خواب باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب اینتکس به بازار عرضه شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن توسط نمایندگی ، توانسته است کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش بگذارد . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن دارد . همچنین ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول از جنس فوم خرد شده است که به دلیل انعطاف پذیری ایده آلی که دارد به خوبی با بدن شما حالت می گیرد و این امر از خستگی بدن به هنگام استفاده جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که در بخش کف این هپی چیر یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تخلیه و تعویض ساختار داخلی و یا رویه نمایید . همچنین این محصول شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز است . هپی چیر مشکی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر مشکی

هپی چیر مشکی از سری محصولات شکیل و محبوب شرکت اینتکس می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانست به فروش فوق العاده ای دست یابد . رویه این محصول از چرم مصنوعی بوده که دارای استحکام بالایی می باشد . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که برای یک مبل شنی بسیار مطلوب می باشد . همچنین انعطاف قابل توجه آن موجب شده که به راحتی با بدن شما شکل بگیرد . در ادامه این مقاله با نگاهی ریزبینانه به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

اغلب ما قبل از هر موضوعی به شکل ظاهری محصولات توجه نشان می دهیم زیرا در زیبایی محیط اطراف ما تاثیر بسزایی خواهد داشت . این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده که از این حیث شبیه به دیگر مبل های شنی می باشد . اما رنگ مشکی براق آن بسیار جالب توجه بوده و قادر است تا هر بیننده ای را مجذوب خود نماید . همچنین دارای یک تکیه گاه بوده که پشت شما را در وضعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در این ناحیه می شود . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار داد و یا تعویض نمایید . همچنین می توانید محتویات داخل آن را تخلیه نموده و با افزایش و یا کاهش حجم آن ، این هپی چیر را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نموده و از آن لذت ببرید . این محصول به دلیل رنگ و نوع طراحی ، قابل استفاده در اتاق خواب ، پذیرایی و دفتر کار شما می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر طراحی ، جنس بدنه و کیفیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا این موضوع تاثیر چشمگیری بر طول عمر آن خواهد داشت . رویه این محصول از چرم مصنوعی درنظر گرفته شده که از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشد . اما این مقاومت مانع از انعطاف آن نشده و به راحتی با تغییر در حالت نشستن شما تغییر شکل خواهد داد . داخل آن نیز مملو از یونولیت های خرد شده می باشد که در برابر ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . به همین منظور گزینه مناسبی برای افراد بزرگسال می باشد .

ابعاد و وزن

همانطور که می دانید حجم یک محصول از دیگر مواردی است که بسیار با اهمیت می باشد . گاهی به دلیل کمبود فضای کافی موفق به تهیه محصول مورد علاقه خود نشده ایم اما این محصول با طول و عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 130 سانتی متر دارای حجم مناسبی بوده و در عین حال از فضای کافی برای استراحت برخوردار می باشد . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که این امکان را برای شما فراهم می آورد که به سادگی آن را جا به جا نموده و در محل مورد نظر خود قرار دهید . این محصول قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نموده و دچار آسیب دیدگی نشود که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

هپی چیر مشکی از جمله محصولاتی است که می توانید مدت ها آن را در اختیار داشته و از آن لذت ببرید . زیرا این محصول دارای طول عمر قابل توجهی بوده که با توجه به قیمت مناسب آن ، بسیار ایده آل به نظر می رسد . اما به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت ایجاد مشکل می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به تعمیرات آن پرداخته و یا رویه را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر مشکی از سری محصولاتی است که به دلیل رنگ زیبای خود مناسب استفاده در هر مکانی بوده و با سلیقه افراد بسیار متناسب می باشد . این محصول به دلیل حجم مناسب و وزن اندک به راحتی قابل حمل بوده و در هنگام جا به جایی دچار مشکل نخواهید شد . شرکت اینتکس برای این محصول ضمانت نامه ای 2 ساله در نظر گرفته که نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد . شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید  

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...