هپی چیر مشکی دخترانه

MBL-447401

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مشکی دخترانه

هپی چیر مشکی دخترانه محصولی زیبا و جذاب بوده که در بین خانم ها بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنش پلی استر بوده که از انعطاف و نیز مقاومت بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد زیرا به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . داخل این محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که خاصیت ضربه گیری داشته و در برابر ضربه و فشار های وارده از استقامت بالایی برخوردار می باشد . علاوه بر این به دلیل انعطاف بالای رویه و نیز محتویات داخلی این محصول به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نمده و مورد شستشو قرار دهید و نیز می توانید محتویات داخل آن را تعویض نموده و یا با تغییر حجم آن ، این هپی چیر را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نموده و از آن لذت ببرید . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل بوده و در عین حال قادر به تحمل وزن تا 150 کیلو گرم می باشد . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش داده و یا به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس آن را خریداری نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر مشکی دخترانه

هپی چیر مشکی دخترانه محصولی زیبا و جاب بوده که در بین خان ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . رنگ این محصول سفید و مشکی بوده که متناسب با سلیقه بسیاری از افراد می باشد . رویه آن از پارچه پلی استری مقاوم و منعطف تهیه شده است که به سادگی آسیب نمی پذیرد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت خرد شده می باشد که موجب شکل پذیری این محصول با بدن شما می شود . وزن این محصول بسیار اندک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر دخترانه همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از ظاهری زیبا و متفاوت برخوردار می باشد که قادر است هر بیننده ای را مجذوب خود نماید . رنگ این هپی چیر مشکی بوده و دارای خال هایی سفید روی بدنه می باشد . که این تضاد رنگی جذابیت محصول را افزایش داده و با هر نوع دکوراسیون سازگاری خواهد داشت . این محصول به صورت کروی طراحی شده است و دارای انعطاف قابل قبولی می باشد که با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود آن را به شکل دلخواهد خود تبدیل نمایید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از ان می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و نیز با تغییر دادن حجم محتویات داخل آن ، این هپی چیر را تغییر شکل داده و مناسب با نیاز و سلیقه خود آن را مورد استفاده قرار دهید .

جنس بدنه

علاوه بر ظاهر و زیبایی ، جنس بدنه و مقاومت و کیفیت محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا در صورت عدم توجه به این مورد ممکن است در انتخاب خود دچار اشتباه شده و محصول خریداری شده را مدت زمان اندکی در اختیار داشته باشیم . رویه این محصول از پارچه پلی استری در نظر گرفته شده است که در برابر پوسیدگی و ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در عین حال بسیار نرم و لطیف می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده استحکام قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . با توجه به رویه و یونولیت های موجد در داخل این محصول ، می توان گفت این هپی چیر فوق العاده منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد . به همین منظور شما می توانید ساعت ها بدون درد و خستگی آن را مورد استفاده قرار دهید .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

علاوه بر کیفیت و نوع طراحی ، حجم و وزن محصول نیز از موارد حاءز اهمیت می باشد . این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای طول و عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد می توان دریافت که مطابق با استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است . همچنین می توان گفت این محصول از حجم مطلوبی برخوردار بوده و می توان از آن در اتاق خواب و پذیرایی استفاده نمود . هپی چیر مشکی دخترانه بسیار سبک بوده و نها 5 کیلو گرم وزن دارد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما به منظور افزایش طول عمر آن فقط کافیست که آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه داشته و از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن مجاز بر روی آن خود داری نمایید . در صورت آسیب دیدگی می توانید رویه را تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر مشکی دخترانه محصولی با طرح و رنگی زیبا بوده و با توجه به دارا بودن رویه ای از جنس پلی استر از مقاومت و لطافت قابل توجهی برخوردار می باشد . محتویات داخل این محصول بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی می توانید آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نموده و از آن لذت ببرید . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب ، از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نموده و آن را با ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...