هپی چیر نوجوان تک نفره

MBl-55678

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,510,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر نوجوان تک نفره

هپی چیر نوجوان تک نفره یکی دیگر از مجموعه هپی چیرهای تولیدی توسط برند اینتکس می باشد . این هپی چیر با توجه به رنگبندی زیبا و کیفیت منحصربفردی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان و نوجوانان باز کند . جنس رویه این هپی چیر از چرم مصنوعی می باشد که درزهای آن به خوبی پرس شده اند و خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت می کند . همچنین در ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است که به خوبی با بدن شما تطابق پیدا کرده و بهترین حالت را از بابت آرگونومی برای شما فراهم می آورد که در استفاده طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخشکف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و همچنین رویه نمایید . شایان ذکر است که ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس ، خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت ساخت محصول راحت می کند . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن آن دارد . هپی چیر نوجوان تک نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر نوجوان تک نفره

هپی چیر نوجوان تک نفره از سری محصولات برند اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوع روانه بازار شده است . رویه این محصول به صورت دو رنگ می باشد که زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه و شکل ظاهری یکی از معیارهایی می باشد که خریداران در همان ابتدای مشاهده محصول به آن توجه می نمایند . برند اینتکس در طراحی بدنه بیرونی این محصول از چرم مصنوعی دو رنگ استفاده کرده است که درزها آن به خوبی دوخت شده اند و این امر در بالا بردن کیفیت رویه هپی چیر نقش بسزایی دارد . شایان ذکر است که این هپی چیر شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

ساختار داخلی این هپی چیر از جنس فوم خرد شده می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند وزن نوجوان را تا 100 کیلو گرم بر روی خود مهار نماید . همچنین تمامی ساختار داخلی و رویه این محصول توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . در بخش رویه این محصول از چرم مصنوعی استفاده شده است که از جمله جنس های رایج برای تولید محصولات برند اینتکس است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین نکاتی می باشد که خریداران در همان ابتدا به آن توجه می نمایند . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نوجوان ایده آل است . ابعاد این هپی چیر به مشخصات ( طول : 70 سانتی متر ، عرض : 70 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل و استاندارد فراهم شده دارد . این محصول با توجه به ابعادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب کودک باشد . همچنین وزن این هپی چیر برابر با 5 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن آن دارد از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است .

مراقبت ، نگهداری و خدمات نمایندگی :

برای مراقبت از هپی چیر ها باید از برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده به آن ها تا حد امکان خودداری نمایید زیرا اجناس چرم در برابر اشیا تیز بی دفاع هستند . همچنین یکی دیگر از مواردی که باعث کاهش طول عمر هپی چیرها و مبل های شنی می شود ، جامپینگ بر روی آن ها است . تعمییر مبل های شنی یکی از ملزومات بعد از خرید محصول می باشد که برای اطمینان خاطر بیشتر باید توسط نمایندگی های مجاز انجام شود . نمایندگی تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران می باشد علاوه بر ضمانت دو ساله هپی چیرهای خود ، امکان تعمییرات تخصصی محصولات را نیز فراهم آورده است که با توجه به پشتوانه چندین ساله ای که در زمینه خدمات رسانی دارد می تواند بهترین گزینه برای تعمییرات محصولات اینتکس به شمار بیاید .

هپی چیر نوجوان تک نفره با رنگ سفید و قرمز همراه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول قرمز سفید
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...