هپی چیر پسرانه اینتکس

hc 472019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پسرانه اینتکس

هپی چیر پسرانه اینتکس از سری هپی چیر های جذاب و با کیفیت شرکت اینتکس بوده که به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این محصول به رنگ مشکی بوده و دارای طرحی فانتزی و کارتونی می باشد. بدنه آن از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده است تا علاوه بر دارا بودن مقاومت در برابر ساییدگی و پوسیدگی، از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و حس آرامش را به کودک شما القا نماید. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد و این امکان را فراهم می آورد که کودک شما ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهد. محتویات داخل این محصول از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و در حین استفاده به خوبی با بدن کودک شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 3 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 60 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت استثنایی و کیفیت بالا از طریق نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر پسرانه اینتکس

هپی چیر پسرانه اینتکس hc 472019 هپی چیرهای کودک باید دارای ظاهری زیبا و جذاب باشند تا به خوبی بتوانند در جهت جلب توجه کودکان عمل کنند . این محصول دارای ظاهری زیبا و فانتزی می باشد که به خوبی توجه کودکان را به خود جلب می کند و بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های خواب و محیط های مهدکودک می باشد . این هپی چیر کودک می تواند به خوبی با محیط های اتاق خواب کودکان ست شود و ظاهری زیبا و فانتزی را برای اتاق فراهم آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر پسرانه اینتکس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه باشید تا شما را در خرید هپی چیر مورد نیازتان راهنمایی کنیم . این مبل هپی چیرکودک دارای رویه ای مشکی از جنس مخمل می باشند که حاشیه هایی زیبا به رنگ سفید برای آن در نظر گرفته شده است .

طرح های فانتزی و نوشته های رنگی موجود بر روی این محصول بر زیبایی های این هپی چیر به خوبی افزوده است . نشیمنگاه این مبل هپی چیر کودک به صورت کاملا مستطح همراه با مواد داخلی مستحکم می باشد که در بخش پشتی آن از تکیه گاهی با ارتفاع بلند استفاده شده است که به خوبی کمر و گردن کودک را در بر می گیرد و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن کودک شما دست نمی دهد . اگر خواهان استفاده کودک تان از یک هپی چیر راحت و زیبا و در عین حال استاندارد هستید می توانید این گزینه را مد نظر داشته باشید و با خواندن ادامه این مطلب اثدام به تصمیم گیری دقیق تر نمایید . جنس رویه استفاده شده در ساخت این هپی چیر کودک یکی از مزیت های ایده آل آن به شمار می آید .

نقطه قوت این هپی چیر رویه از جنس پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد و در برابر بازهای کودکانه با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید دارای خصوصیت ضد سایش نیز است . خصوصیت ضد سایش بدین معنا می باشد که به هنگام کشیده شدن پوست بدن کودک بر روی آن هیچ گونه خراش برروی بدن وی ایجاد نمی شود . لازم به ذکر است که در داخل این محصول همانند هپی چیر های بزرگسال از فوم مخصوص استفاده شده است که ضد حساسیت می باشد و در محیط های خانگی نیز با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . مواد داخلی این محصول نیز درون آستر قرار داده شده اند و از این رو به راحتی و بدون دانش قبلی قابل تعویض می باشند .

مواد داخلی این هپی چیر کودک اینتکس توسط نمایندگی رسمی این برند در تهران فراهم شده اند که به راحتی می توانید از طریق سایت و یا به صورت حضوری اقدام به سفارش مواد داخلی نمایید . وزن این مبل هپی چیر اینتکس برابر با 3 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد . وزن 3 کیلو گرمی به راحتی توسط رده های سنی کودک قابل جا به جایی نیز است . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول نیز بالغ بر 60 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و استفاده خارج از استاندارد یاد شده صرفا موجب کاهش طول عمر هپی چیر می شود . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید و در هنگام استفاده نیز به طور کلی راحت می کند . هپی چیر پسرانه اینتکس را می توانید همین حالا از نمایندگی تهران اینتکس تهیه نمایید .

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت خرد شده
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 60 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...