هپی چیر پشتی دار کودک

hc112019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشتی دار کودک

هپی چیر پشتی دار کودک از سری هپی چیر های جذاب می باشد که با دارا بودن رنگ بندی های مختلف و متنوع توانسته خود را در دل کودکان جای دهد. رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی بوده که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از نرمی مطلوبی برخوردار بوده و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و همچنین از انعطاف بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور در حین استفاده به خوبی با بدن کودک شما شکل گرفته و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم یونولیت ها را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. وزن این هپی چیر زیبا اندک و تنها 4 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 60 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر پشتی دار کودک

هپی چیر پشتی دار کودک از سری هپی چهره های کم حجم با وزن اندک می باشد که با رنگبندی های شاد و متفاوت با سلیقه هر کودکی سازگار بوده و در هر مکانی قابل استفاده می باشد. این محصول دارای رویه ای مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر کودک همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می نمایید نشیمنگاه آن به صورت کاملا گرد در نظر گرفته شده است و دارای یک عدد تکیه گاه بلند بوده که تا نیمه های نشیمنگاه امتداد یافته است. از این رو این محصول دارای محل قرار گیری دست ها نیز می باشد. این تکیه گاه پشت کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود در صورت نیاز رویه آن را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این زیپ می توانید حجم یونولیت های آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر مواردی که می بایست در حین خریداری محصولات به آن توجه نمود جنس و کیفیت محصول می باشد چرا که طول عمر محصول به این موضوع بستگی خواهد داشت. به همین منظور رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی در نظر گرفته شده است که در برابر پوسیدگی و ساییدگی بسیار مقاوم بوده و در حین جابجایی و استفاده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونیت های خرد شده یا همان فیلم می باشد که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در عین حال از انعطاف بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین منظور در حین استفاده به خوبی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مطلوبی قرار خواهد داد. به همین جهت کودک شما در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

با توجه به اینکه نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده است دارای قطری معادل 60 سانتی متر و ارتفاع 55 سانتی متر می باشد که برای استفاده کودکان بسیار مطلوب بوده و این ابعاد مطابق با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده است. وزن آن نیز بسیار اندک بوده و شما به راحتی می توانید آن را هم و جابجا نمایید این محصول با توجه به دارا بودن وزن 4 کیلوگرم قادر است تا وزنی بالغ بر 60 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش با توجه به این که این محصول دارای رویه برزنتی می باشد، از استحکام مطلوبی برخوردار بوده و نیز دارای طول عمر قابل قبولی می باشد. اما به منظور افزایش این طول عمر می بایست از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه این محصول ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی در هر قسمتی از این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

هپی چیر پشتی دار کودک محصولی شکیل با رنگبندی متنوع می باشد که قابل استفاده در هر مکانی بوده و به سادگی قابل شستشو می باشد. این محصول به دلیل دارا بودن طول عمر بالا و حجم مناسب توانسته در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گیرد. اگر شما نیز به این محصول کاربردی علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش آن نموده و با قیمت استثنایی و ضمانت نامه دو ساله آن را دریافت نمایید.

طول 60 سانتی متر
عرض60 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
رنگ محصول آبی
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...