هپی چیر پشت دار

MBl-55702

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,449,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشت دار

هپی چیر پشت دار یکی دیگر از هزاران مدل تولیدی هپی چیر توسط برند محبوب اینتکس می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و هپی چیر باز کند . این هپی چیر دارای تکیه گاهی شیب دار می باشد که با توجه به ارتفاع استانداردی که دارد به خوبی کمر را در بر می گیرد و از همین رو از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . رنگبندی تولید شده از این محصول به صورت متنوع می باشد و از همین رو به خوبی می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد . لازم به ذکر است که رویه این هپی چیر از جنس چرم مصنوعی می باشد و دارای ساختاری داخلی از نوع فوم مخصوص است ، که این فوم علاوه بر استحکام و کیفیت بالایی که دارد ، انعطاف پذیری ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته است و به همین خاطر به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست نمی دهد . همچنین به همراه این محصول ، ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . هپی چیر پشت دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر پشت دار

هپی چیر پشت دار

هپی چیر پشت دار از محصولات بسیار نرم و با کیفیت شرکت نامدار اینتکس بوده که در زمان طراحی و تولید ابنوه طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. این هپی چیر زیبا از آن محصولاتی است که نه تنها از خرید آن پشیمان نمی شوید، بلکه تا سالیان سال از آن استفاده می کنید و لذت می برید. ما در این مقاله می خواهیم به ببرسی این هپی چیر پشت دار بپردازیم و با کمک و همراهی متخصص های خبره در تمام محصولات اینتکس با نگاهی ریز بینانه به نکات منفی و مثبت این محصول پرداخته تا در وهله اول با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین خرید را انجام دهید و در وهله دوم از خرید خود مطمین باشید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت هر محصولی بدون شک اولین و یا یکی از اصلی ترین مراحل ساخت یک محصول می باشد، به طور که اگر یک شخصی وارد فروشگاهی بزرگ بشود، قطعا محصولی که زیبا تر و چشم گیر تری باشد را جذب خودش می کند. طراحی این محصول بهش ک گرد بوده که اکثر مبل های هپی چیر از این طراحی پیروی می کنند اما تنها نقطه ای که باعث شده این محصول را با بقیه متمایز تر کند پشت دار بود آن است. به طوری که اکثر محصولات هپی چیر طوری طراحی می شوند که بدن شما به صورت نود درجه نباشد و هر طور که مایل بودید بر روی آن بنشینید، اما این محصول به غیر از راحت بودن، باعث شده تا کمر شما نیز به صورت 90 درجه باشد. همچنین رنگ بدنه این محصول قهوه ای بوده و قطعا گذاشتن این مبل هپی چیر در اتاق و یا پذیرایی باعث زیبا تر شدن آن مکان مشود.

جنس بدنه

اما اگر هر محصولی زیبایی خاص و چشم نوازی را داشته باشد اما جنس بدنه آن قابل قبول نباشد و کیفیت پایینی را دارا باشد، قطعا همه از خریدن این محصول سرباز میزنند. زیرا بدون شک این موضوع را می دانید که هر جنس هر محصول، نمایان گر طول عمر آن محصول می باشد و حتما محصولی که جنس بدنه خوبی را دارا نباشد، طول عمر کمتری را دارا است. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییده و یا صدمات می باشد. قابل ذکر است چرم بودن این محصول به هیچ عنوان مانع نرم و یا راحت بون این محصول نمی باشد و قطعا از نشستن بر روی این مبل لذت خواهید برد و با استفاده از این مبل آرامش را به ذهن و جسم خود بر می گردانید.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب هب این شرح است: طول: 80 سانتی متر، عرض: 80 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه: 50 سانتی متر، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در پایان وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد، و همانطور که مشخص است به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی آن بنشینید تا این محصول حالت اصلی خودش را دریابد و تا مدت های طولانی از این محصول استفاده کنید و لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پی از فروش این محصول باید اشاره کرد که وسایل های تیز را از این محصول دور نگه دارید تا به بدنه این محصول صدمه ای وارد نکند و در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اما اگر در هر صورتی برای این محصول صدمه یا مشکلی ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را با برچسب های تعمیرات معمیر کنید، و در وهله دوم این محصول دارای ضمانت دو سال پس از فروش بوده و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را تعمیر شده وهمانند روز اول آن را تحویل بگیرید.

جمع بندی

هپی چیر پشت دار از محصولات بسیار با کیفیت و مقاوم شرکت اینتکس بوده که جنس بدنه آن از چرم می باشد. همچنین وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد. اگر می خواهید این محصول ارزشمند را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران (همبین صفحه) قدام به سفارش این محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...