هپی چیر چرمی یک نفره

bestway 43881

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,725,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی یک نفره

هپی چیر چرمی یک نفره یک محصول کامل و زیبا که با کیفیت بالا توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که یه نرمی این محصول افزوده است و قابلیت انظاف پذیری بالایی دارد . این مصحول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . هپی چیر چرمی یک نفره بست وی دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به طرح و رنگ های مختلفی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد و همچنین در قسمت کناری این محصول یک جیب طراحی شده که به شما کمک می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید و همچنین می توانید برای شارژ کردن مواد داخلی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید و همچنین برای خرید هپی چیر چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر چرمی یک نفره

هپی چیر چرمی یک نفره bestway 43881 مبل های هپی چیر اغلب دارای شکل ظاهری یکسانی می باشند اما این هپی چیر از حالت های راحتی خارج شده است و دارای ساختاری رسمی است . برند سازنده این مبل هپی چیر بست وی می باشد که تجربه سالیان طولانی تولید مبل های شنی و هپی چیر را به همراه خود دارد . ان محصول دارای رویه ای از جنس چرم صنعتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است و طول عمر بالایی را برای محصول فراهم کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر بست وی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

هپی چیر چرمی یک نفره بست وی از سری محصولات زیبا و با کیفیت از دسته بندی محصولات مبل می باشد که توسط برند بست وی در رنگبندی های زیبا و متنوع به بازار عرضه شده است . این نوع رویه قابلیت شستشو ندارد اما به راحتی می توانید با استفاده از پارچه ای خیس اقدام به تمیز کردن آن نمایید . تکیه گاه بلندی که در پشت این هپی چیر وجود دارد کمر و گردن را به خوبی در بر می گیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده احساس کمر درد و گردن درد به شما دست ندهد . نشیمنگاه این هپی چیر در ارتفاع 50 سانتی متری واقع شده است که نشمنگاه فرد را در راستای پای او قرار داده و این امر باعث می شود آناتومی بدن فرد مصرف کننده به خوبی حفظ شود .

در بخش کناری نشیمنگاه یک عدد جیب تعبیه شده است که از آن می توانید برای نگهداری لوازم شخصی کوچک خود استفاده کنید . شایان ذکر است که با توجه به بالا بودن کیفیت تولید این محصول ، ضمانت دو ساله به همراه آن وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . این مانت نیست توسط نمایندگی تهران اینتکس ارائه می شود که مخصوص خریداران این نوع هپی چیر از فروشگاه اینتکس است . همانطور که از اسم این هپی چیر مشخص می باشد رویه آن از نوع چر صنعتی است که درزهای آن توسط دوخت های متراکم به صورت مستحکم به یکدیگر متصل شده اند . چرم مصنوعی در بسیاری از هپی چیرها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محبوب ترین انواع رویه مبل هپی چیر می باشد . این نوع رویه قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی می باشد و با توجه به مرغوبیتی که دارد از طول عمر بالایی نیز برخودار است .

در بخش داخلی این مبل هپی چیر از فوم مخصوص استفاده شده است . این نوع فوم مخصوص به صورت خرد شده می باشد و از تراکم بالایی برخوردار است . این تراکم فوم باعث می شود که استحکام بالای هپی چیر در کنار انعطاف پذیری ایده آل آن برای شما وجود داشته باشد . شایان ذکر است که فوم داخلی بدنه این مبل هپی چیر توسط شیاری که در بخش کف این محصول تعبیه شده است قابل تعویض می باشد و در صورت لزوم می توانید خودتان بدون دانش قبلی اقدام به تعویض مواد داخلی نمایید .

وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در محیط های خانگی و یا کاری به راحتی قابل جا به جایی است . همچنین قابلیت تحمل وزن این هپی چیر برابر با 180 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و از این رو برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . مبل هپی چیر چرمی یک نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...