هپی چیر چرمی یک نفره راحتی

hc 55207

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی یک نفره راحتی

هپی چیر چرمی یک نفره راحتی یکی دیگر از محصولات متفاوت و جذاب تولید شده توسط شرکت بزرگ بست وی بوده که ارگونومی ساخت استاندارد و طول عمر بالایی دارد. وزن بدنه هپی چیر در حدود 6 کیلوگرم بوده که با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه می توانید به راحتی ان را حمل کنید. تحمل وزن بدنه هپی چیر 180 کیلوگرم بوده تا تمام سنین با هر وزنی بتوانند محصول را خریداری نمایند. روکش بدنه هپی چیر با پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. روکش چرمی ضد تعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. این نوع پراچه بادوام و کاملا نرم بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده است.

مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده تا راحتی بالایی را به شما در زمان مصرف هدیه دهد. مواد یونولیتی یا فیبری وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. به راحتی می توانید مواد یونولیتی را کم و زیاد و یا کاملا تعویض کنید. این هپی چیر را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. به همین دلیل تمامی افراد می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه هپی چیر را سفارش بدهند. این هپی چیر طراحی بدنه ای استاندارد با تکیه گاهی شیبدار دارد. پس می توانید برای زمان کار و استراحت و تماشای تلویزیون و.. این محصول را انتخاب کنید. برای خرید هپی چیر با قیمت مناسب و گارانتی دوساله توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر چرمی یک نفره راحتی

هپی چیر چرمی یک نفره راحتی

یکی از روش های رایج برای استراحت این روز ها استفاده از انواع هپی چیر و یا مبل های شنی میباشد که با در اختیار داشتن این دسته از محصولات می توانید به سادگی از ان در منزل بهره مند شده و با کیفیت بالایی که دارد بتوانید با خیال راحت از نرمی ، راحتی و هم چنین ارگونومیک بودن این محصول نهایت بهره را برده و لذت ببرید. یکی از همین محصولات نیز هپی چیر چرمی یک نفره راحتی می باشد که در این مطلب سعی داریم تا با خیال راحت به بررسی ان پرداخته و شما را قبل از خرید راهنمایی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این هپی چیر به گونه ای است که شما قطعا می توانید حالات مختلف نشستن بر روی این محصول را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که بخش تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول به صورت یکدست و یک سره تولید شده است که تکیه گاه این محصول به قدری استاندارد و بلند می باشد که حتی قادر خواهید بود تا سر و گردن خود را هم به ان تکیه داده و از خستگی این نقاط هم در امان باشید. هم چنین بخش نشیمنگاه این هپی چیر نیز به صورت بزرگ از نظر ابعاد می باشد که باعث شده تا فضای مناسبی را برای نشستن در اختیار داشته باشید. هم چنین رنگ بندی این محصول نیز به این صورت است که تمامی بخش های این هپی چیر از رنگ یکدست زرد تولید و عرضه شده است که یک رنگ فوق العاده شاد و جذاب بوده و باعث شده تا در روحیه شما نیز بسیار تاثیر گذار باشد. هم چنین می توانید نام شرکت سازنده این محصول را هم با استفاده از اتیکت قرمز رنگ موجود بر روی این هپی چیر مشاهده کنید.

جنس بدنه

ارتباط مستقیم جنس بدنه این محصول با خرید مشتریان باعث شده تا شرکت های سازنده سعی کنند تا بهترین محصولات را با بهترین متریال و کیفیت روانه بازار کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این هپی چیر نیز با بهره گیری از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی باعث شده تا یک رویه مقاوم ، ضخیم ، با دوام و با کیفیت بالا را مشاهده کنیم که خیالمان از بابت داشتن این محصول راحت است.

ابعاد و وزن

در ابتدای بررسی این بخش باید عنوان کنیم که این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که این امر سبب می شود تا از استفاده های چند نفره خودداری کنید. هم چنین درارتباط با ابعاد این محصول هم باید عنوان کنیم که طول این هپی چیر 150 سانتی متر می باشد و عرض ان نیز 90 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع کلی این محصول هم 110 سانتی متر است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که وزن این محصول 6 کیلو گرم است که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدای این مبحث نیز باید گفت که این هپی چیر اماده استفاده می باشد و نیاز به راه اندازی ندارد. هم چنین شما می توانید پس از قرار دادن این محصول در مکان مد نظر خود ، به راحتی در زمان هایی که قصد دارید ان را جا به جا کنید هم این کار را انجام داده و از این بابت نیز نگرانی نداشته باشید. هم چنین مراقبت از این محصول یکی از موارد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم زیرا با استفاده صحیح و درست از این محصول می توانید بدون نگرانی سالیان سال از داشتن یک محصول فوق العاده نهایت بهره را ببرید. در همین خصوص هم پیشنهاد می کنیم در ابتدا دفترچه راهنمای این هپی چیر را به صورت کامل مطالعه کنید تا به صورت کامل و دقیق از شیوه های صحیح مراقبت از این محصول مطلع شوید.

جمع بندی

هپی چیر چرمی یک نفره راحتی یک محصول مناسب برای استفاده تمام سنین است که دارای رنگ بندی بوده و با دارا بودن قابلیت انعطاف پذیری ، وزن کم و هم چنین قابلیت تعویض تمامی بخش های این محصول می توانید یک محصول کامل را شاهد باشید که با قیمت عالی قابل تهیه و ثبت سفارش از فروشگاه اینتکس می باشد.

طول 150 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگبندی بالا
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...