هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار

MBl-55642

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار

هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین انواع هپی چیر برای استفاده تمام سنین بوده که با قیمت مناسب و طول عمر بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. این هپی چیر را از روکش بدنه ای با نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. روکش بدنه چرم مصنوعی کاملا ضدتعریق و ضداب بوده پس استفاده طولانی مدت از ان ایجاد حساسیت نخواهد کرد. شما می توانید در صورت لوزم با اسودگی خاطر روکش بدنه را شستشو دهید. زیرا تماس پارچه چرم مصنوعی با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی نرم و بادوام که در عین سبکی می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. مواد داخلی را در داخل استر قرار داده و روکش بدنه را بر روی ان می کشند. برای کم و زیاد کردن مواد یونولیتی می توانید زیپ تعبیه شده بر روی بدنه هپی چیر را باز کرده و دسترسی اسانی داشته باشید. این هپی چیر تکیه گاهی شیبدار و یک زیرپایی دارد. پس می توانید از این هپی چیر برای زمان خواب خود نیز استفاده کنید. وزن بدنه هپی چیر به همراه زیرپایی ان تنها 7 کیلوگرم بوده تا به راحتی حمل شود. البته توجه داشته باشید هپی چیر می توانید تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. رنگبندی بالایی در تولید این مدا هپی چیر استفاده شده است. پس می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. برای خرید تنها کافی ست به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار

هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار

هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار هم یکی دیگر از هپی چیر های دو تکه ای است که کیفیت بالای ساخت و تولید ان باعث شده تا خیالتان از بابت داشتن یک محصول عالی و استثنایی راحت شود. این محصول با رعایت کلیه استاندارد های ساخت و تولید باعث شده تا با خیال راحت بتوانید ان را خریداری نموده و در اختیار داشته باشید. بهره گیری از رنگ مشکی و همین طور بدنه ای مقاوم و زیبا از دیگر خصوصیات این هپی چیر است که در ادامه سعی می کنیم تا به تمامی این موارد اشاره کنیم....

طراحی ساخت

این هپی چیر همان طور که در ابتدای این مقاله به ان اشاره کردیم از ساختاری دو بخشی شکل گرفته است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید. بخش اول این محصول خود هپی چیر می باشد که ساختاری گرد را داراست که این ساختار گرد تا بخش نشیمنگاه از یک ارتفاع بهره مند بوده و از ان به بعد هر چه به سمت بالا پیش روی می کنیم محصول دارای ارتفاع بیشتری می شود زیرا تکیه گاه این محصول ساخته می شود. این تکیه گاه نیز دقیقا ساختاری شیک را داراست که هم رنگ تمامی بخش های این محصول خواهد بود. در خصوص رنگ بندی نیز می توانیم عنوان کنیم که تمامی این بخش ها از رنگ یکدست مشکی بهره مند است و تنها دوخت لایه دور تا دور این محصول استکه از رنگ قرمز بهره مند می باشد. هم چنین دارا بودن یک عدد زیرپایی استوانه ای شکل هم از دیگر مواردی است که در کنار این هپی چیر میتوانید از داشتن ان لذت ببرید.

جنس بدنه

اگر به اسم این محصول دقت کنید می توانید متوجه شوید  که این هپی چیر از چه جنسی طراحی و تولید شده است. بهره گیری از رویه چرم مصنوعی یکی از خصوصیات خوبی است که قطعا بسیاری از افراد با علم به این موضوع ان را انتخاب می کنند. هم چنین خصوصیت انعطاف پذیری و هم چنین قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی این محصول هم از دیگر موارد مهم در خصوص جنس بدنه این هپی چیر به شمار می رود.

ابعاد و وزن

طول و عرض این هپی چیر هر دو به صورت هم اندازه و 110 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 120 سانتی متر است که ابعادی استاندارد خواهد بود. البته این ارتفاع تا بخش نشیمنگاه این هپی چیر 60 سانتی متر خواهد بود. همین طور دارا بودن تحمل وزن 180 کیلو گرمی و وزن کلی 7 کیلو گرمی هم از دیگر مواردی است که باید در این بخش به ان اشاره می شد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شاید با خود بگویید که پس از خرید و انتخاب این هپی چیر ایا نیاز به راه اندازی و یا نصب و از این قبیل کار ها وجود دارد یاخیر؟ جواب این سوال منفی است زیرا شرکت تهران اینتکس این محصول را به صورت کاملا اماده تولید و عرضه کرده است که باعث شده تا شما تنها پس از خرید این محصول ان را در فضای خاص و مد نظر خود قرار داده و از ان بهره مند شوید. تنها نکته مهمی که در این بخش می توانیم به ان اشاره کنیم نحوه مراقبت از این محصول است که باید سعی کنید تا با عدم ضربه زدن به این هپی چیر ، عدم جامپینگ و پرش های ناگهانی بر روی این محصول و هم چنین عدم سوراخ کردن لایه های مختلف این هپی چیر سعی کنید تا در حفظ و حراست از سلامتی این محصول کوشا باشید. البته این نکته هم قابل ذکر است که شما می توانید با خیال راحت در صورت اسیب دیدن این محصول هم رویه و محتویات داخلی ان را تعویض نمایید که از موارد مهم در خصوص این محصول به شمار می رود.

جمع بندی

هپی چیر چرم اسپرت زیرپایی دار یک کالای با کیفیت و ماندگار است که از ساختار دو بخشی ، بدنه ای انعطاف پذیر و هم چنین ابعاد مناسب برای قرار گیری در منزل بهره مند می باشد که با قیمت ارزان قابل خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران می باشد.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...