هپی چیر چرم اصل

MBl-55685

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم اصل

هپی چیر چرم اصل یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین هپی چیرهای تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که با توجه به استقبال های بالایی که از این محصول به عمل آمده است ، این مدل از هپی چیر در نمایندگی اینتکس در تهران موجود شده است . جنس رویه این هپی چیر از چرم اصل می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی از خود به نمایش گذاشته است . شایان ذکر است که به دلیل اینکه ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده ساخته شده است به خوبی با بدن شما حالت می گیرد و بهترین آرگونومی را برای بدن فراهم می آورد که این عمل باعث جلوگیری از خستگی بدن در طولانی مدت می شود . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی در صورت لزوم نمایید . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر ها در ابتدا به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد ، قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که پا را از استانداردهای جهانی فراتر گذاشته است . لازم به ذکر است که به دلیل اطمینن خاطر به مشتریان عزیز از بابت کیفیت ساخت این محصول ، نمایندگی اینتکس بر روی این هپی چیر دو سال ضمانت قرار داده است . هپی چیر چرم اصل اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر چرم اصل

هپی چیر چرم اصل

هپی چیر چرم از محصولات شیک و با کیفیت شرکت اینتکس بوده که مناسب برای منازل، ویلا ها و یا حتی باغ های خصوصی شما بوده و بدون شک گذشتن این محصول در هر مکانی جلوه ای زیبا و چشم گیری را به آن مکان می دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این مبل هپی چیر آشنا کرده و با کمک های متخصص هایمان بدون هیچ چشم داشتی به نکات های منفی و مثبت این محصول پرداخته تا شما با هزینه ایی که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

هر محصولی دارای طراحی و ساخت خاص و منحصر به فرد خودش است و همین دلیل باعث شده تا همه محصولات با هم متمایز باشند. اما محصولی که طراحی و ارگونومی ساخت خوبی نداشته باشد بدون شک باب میل هیچکس نخواهد بود. به همین دلیل این مبل هپی چیر دارای طراحی زیبایی خواهد بود و همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید، این کالا به صورت گرد طراحی و ساخته شده که بسیار نرم بوده و با توجه با استاندارد های جهانی ساخته شده است. این محصول پر شده از فوم خرد شده بوده و رنگ آن قهوه ای سوخته می باشد که در کل بسیار زیبا و شکیل ساخته شده است.

جنس بدنه

اما اگر هر محصولی بسیار زیبا و شکیل باشد ولی جنس و کارکرد خوبی را دارا نباشد بدون شک جز محصولات پایین رتبه بوده و تا سالیان سال بدون خریدار و مشتری خواهد بود. به همین سبب جنس بدنه این محصول از چرم اصل بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. از هیچ لحاظی نگران جنس بدنه این محصول نباشید زیرا این مبل هپی چیر در کنار حالت بسیار نرمی که دارا است بسیار کیفیت بالایی دارد.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول : 130 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، تحمل وزن: 180 کیلو گرم و در آخر وزن این محصول 7 کیلو گرم است و شما به آسانی می توانید آن را حمل و جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی نیاز ندارد و شما به آسانی و راحتی بر روی آن نشسته و لذت ببرید. اما از لحاظ نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که اجسام و وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید و یا با فاصله از آن استفاده کنید زیرا احتمال پارگی در بدنه این محصول افزایش می بابد. اگر برای این محصول تحت هر شرایطی مشکلی پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای ضمانت دو سال پس از فروش بوده و نیرو های نمایندگی تهران اینتکس با ظرافت کامل به تعمیر این محصول پرداخته و آن را همانند روز اول تحویل شما می دهند.

جمع بندی

هپی چیر چرم اصل از محصول زیبا و دلنشین شرکت اینتکس بوده و جنس آن از چرم اصل می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی است. همچنین وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده و دارای ضمانت دو سال پس از فروش می باشد. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم اصل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...