هپی چیر کبریتی

intex-21532

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کبریتی

هپی چیر کبریتی یک محصول خاص و کم جا می باشد که با طراحی جذابی که دارد خریداران و طرفداران بسیار زیادی را همراه خود جذب کرده است. طراحی این محصول هپی چیر کبریتی به صورتی می باشد که هنگام نشستن بر روی آن ، بسیار راحت بوده و از استفاده آن لذت و تجربه ای فوق العاده ای را تجربه کنید. این محصول طراحی گردی را داشته و نسبت به مبل های مربعی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. این محصول به رنگ کرم بوده و بدون شک گذاشتن این محصول در هر مکاان و یا منازلی، باعث زیبا تر کردن آن جا می شود. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و یا صدمات می باشد. وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. قابل ذکر است که تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم است و برای درست استفاده کردن و بالا بودن طول عمر این محصول افرادی که وزنشان بالای 180 کیلو گرم می باش بر روی این هپی چیر ننشینند. شما هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش و خریداری کنید.

نقد و بررسی هپی چیر کبریتی

هپی چیر کبریتی مدلی زیبا از نمونه هپی چیر های جدید فروشگاه اینتکس است که در بالا ترین سطح کیفی تولید شده و سطحی بسیار نرم و انعطاف پذیر دارد ، بی شک با خرید هپی چیر کبریتی زیبا و دوست داشتنی می توانید نشیمنگاهی طبی و بسیار نرم و راحت داشته باشید ، در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات هپی چیر کبریتی ، نوع طراحی و ساخت ، جنس ، نحوه نگهداری و شستشو ، تعمیرات و ... آن آشنا کنیم تا با کسب اطلاع بیشتر در رابطه با این محصول پر فروش بتوانید خرید مطمعنی را داشته باشید .

طراحی و ساخت هپی چیر کبریتی

هپی چیر کبریتی از ساختار سه قسمتی تولید شده است ، لایه بیرونی این محصول رویه یا همان پوسته است ، و بخش های دیگر آن از آستری و محتوای شنی داخل آستری تشکیل شده است . در ادامه در رابطه با جنس هپی چیر کبریتی توضیحاتی را ارائه خواهیم داد . هپی چیر کبریتی از آرگونومی ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است ، به عنوان مثال سطح گود و شیبدار نشیمنگاه به همراه تکیه گاه بلند و مواج آن باعث شده است که این هپی چیر کبریتی طبی باشد به همین علت نیز هیچگونه فشاری بر روی اندام ها و حتی مفاصل وارد نخواهد شد .

از این محصول نه تنها برای استراحت بلکه برای مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، صحبت کردن های طولانی و ... بسیار مناسب است . سطح انعطاف پذیر و نرم آن نیز موجب می شود تا گردش خون در بدن به بهترین نحو انجام شود . برای تولید هپی چیر کبریتی هیچ پایه ای استفاده نشده است . این ویژگی نیز سبب شده است تا بتوانید با دست و یا با نشستن به هپی چیر کبریتی خود فرم بدهید .

جنس هپی چیر کبریتی

جنس بدنه یا رویه هپی چیر کبریتی از پارچه مخمل ساخته شده و کیفیت بسیار بالا و با دوامی دارد ، این محصول به دلیل خاصیت مخملی که دارد بسیار شیک و زیبا می باشد و همچنین این پارچه در برابر تحمل وزن بالا ، فشار ، ضربه و حتی رطوبت مقاوم است به همین دلیل شما حتی می توانید رویه را پس از مدتی از بدنه جدا کرده و آن را بشویید .

محتوای شنی این مبل نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، این یونولیت ها با خاصیت اسفنجی خود توانسته اند تا حد زیادی مبل را فنری کرده و سطح محصول را انعطاف پذیر تر کند ، همین موضوع نیز باعث شده است که جریان خون در بدن حتی در هنگام نشستن نیز به خوبی گردش داشته باشد تا در صورت نشستن طولانی مدت اندام ها اذیت نشده و ایجاد درد نکند .

نگهداری و شستشو هپی چیر کبریتی

با توجه به جنسی که هپی چیر کبریتی دارد و توضیحاتی که در بخش قبلی اشاره شد ، می توان به قابلیت شستشو آن اشاره کرد که در صورت کثیف شدن پوسته یا همان رویه می توانید آن را از آستری جدا کرده و به صورت مجزا با استفاده از مواد شوینده و حتی با استفاده از پودر های رختشویی که عمدتا با آن ها لباس های خود را می شویید ، استفاده کنید . شما می توانید برای شستشو از ماشین لباسشویی و از خشک کن آن ، برای خشک کردن سریع تر رویه هپی چیر کبریتی نیز استفاده نمایید .

تعمیرات هپی چیر کبریتی

هپی چیر کبریتی به واسطه دوام و کیفیت بالایی که دارد به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کرده و سال های سال مورد استفاده قرار بگیرد ، اما گاهی ممکن است ، رویه یا آستری هپی چیر دچار پارگی شود که می توانید با دوختن آن ها ، نسبت به تعمیرات هپی چیر اقدام کنید . اگرچه خودتان دوخت و دوز بلد هستید می توانید با خارج کرده رویه ، هپی چیر کبریتی را تعمیر کنید .

شما می توانید برای تعمیرات هپی چیر خود ، همچنین می توانید محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا به صورت حضوری به دفتر مراجعه کرده و مبل آسیب دیده خود را تحویل دهید ، تا نمایندگی به صورت تخصصی تعمیرات را انجام دهد . شما می توانید برای شارژ مجدد هپی چیر کبریتی خود نیز از فروشگاه کمک گرفته و حتی محتوای جدید را از فروشگاه خریداری کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...