هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد

intex 30055

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد

هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد نمونه دیگری از هپی چیر های مناسب برای کودکان و حتی نوجوانان است که می توانید به خوبی از آن بهره مند شوند . داشتن این مبل هپی چیر می توانید به درست نشستن کودکان کمک شایانی داشته باشد ، چرا که این محصول کاملا طبی بوده و می تواند بهترین بستر برای نشستن کودکان باشد ، از آن جا که کودکان در سنین رشد هستند بهتر است تا از مبل ها صندلی های آرگونومیک استفاده کنید تا در آینده مشکلاتی برای فرزندتان به خصوص در نواحی گردن ، کمر و .. وارد نشود . این محصول همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت گلابی شکل و کمی پهن ساخته شده است ، ابعاد این محصول نه تنها اجازه نشستن راحت به کودک می دهد بلکه می تواند نشیمنگاه مناسبی برای نوجوانان نیز باشد . رویه محصول به صورت تماما آبی رنگ طراحی شده است و از جنس پلی استر ساخته شده است ، این جنس کاملا ضد آب بوده و کیفیت و دوام بالایی دارد ، همچنین در برابر وزن بالا و نیز سایش و حتی حرارت نیز می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . به همین دلیل نیز فروشگاه تهران اینتکس برای جلب رضایت مشتری محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند . و اما محتوای داخلی این محصول که نقطه قوت این محصولات است از یونولیت های خرد شده می باشد که به صورت متمرکز در داخل یک آستری ریخته شده و محفوظ شده اند ، به همی دلیل پراکنده نمی شوند ، یونولیت ها همانطور که می دانید دارای خاصیت اسفنجی بوده و می تواند به خوبی انعطاف پذیر باشد .

نقد و بررسی هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد

هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد از مدل هپی چیر های دوست داشتنی و محبوب نزد کودکان است که به واسطه طراحی بسیار عالی و نشیمنگاه نرم و راحتی که در اختیار کودکان قرار می دهد می تواند سلامت آن ها را نیز تضمین کند . عدم استفاده از نشیمنگاه های نرم و طبی به خصوص توسط کودکان می تواند مشکلاتی را در آینده برای کودکان ایجاد کند ، زیرا آن ها در سنین رشد بوده و می تواند به کمر و قسمت های تحتانی مانند دیسک آسیب وارد کند . هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد با توجه به طراحی ایده آل و استاندارد خود بسیار توصیه شده و می تواند نشیمنگاهی طبی برای کودکان باشد . در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد .


طراحی و ساختار هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد

طراحی و ساختار هپی چیر ها به خصوص هپی چیر های کودک بسیار با اهمیت است . این هپی چیر به واسطه طراحی گرد و انعطاف پذیری بسیار خوب خود که به جهت استفاده از محتوای شنی انعطاف پذیر بدست آورده است می تواند با فرم پذیری عالی ، به مانند بدن کودک تغییر شکل دهد و تمامی بخش های گود را به خوبی پر کرده و نشیمنگاهی ایده آل را برای نشستن فراهم کند . شاید در ابتدا با خرید هپی چیر کودک تنها یک مبلی گرد و بدون فرم را مشاهده کنید ، اما این شما هستید که می توانید با دست و یا با نشستن به مبل فرم بدهید .

ساختار هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد در واقع از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که بخش آستری در میان رویه و محتوای شنی قرار گرفته است و وظیفه نگهداری محتوای خرد را در درون خود دارد تا بدین ترتیب بتوانید برای شستشو و هر کار دیگری به راحتی رویه را از آستری جدا کنید . آستری می تواند دوام و استحکام خوبی را به هپی چیر بدهد . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید بخش نشیمنگاه محصول گود طراحی شده و ارتفاع زیاد پشتی آن نیز می تواند به خوبی تا سر و گردن کودک را نیز پوشش دهد .

جنس ساخت هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد

جنس ساخت رویه هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد از پارچه پلی استر می باشد . شاید با این پارچه آشنایی کامل نداشته باشید اما پارچه های پلی استر از دسته پارچه های شمعی بازار هستند که به واسطه ضد آب بودن برای ساخت بسیاری از محصولات مانند چادر های مسافرتی و چادر های بازی ، کیف ها و کوله پشتی ها استفاده می شود ، از این رو استفاده از پارچه پلی استر برای ساخت بدنه هپی چیر سبب شده تا این مبل ها نیز ضدآب باشند .

ضد آب بودن هپی چیر به خصوص هپی چیر های کودک می تواند مانع از ورود مایعات و کثیف شدن بخش های داخلی هپی چیر شود . از سوی دیگر پاک کردن کثیفی ها و قابلیت شستشو هپی چیر می تواند کار شما را بسیار ساده تر و راحت تر کند . محتوای داخلی هپی چیر کودک نیز از فیبر های خرد شده یا به اصطلاح شن شده تشکیل شده است که این جنس انعطاف پذیری بالایی داشته و همچنین سبب سبک تر شدن وزن هپی چیر شده است .

دلایل افت مبل شنی و رفع آن

ممکن است هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد در استفاده طولانی مدت و به دلیل فشرده شدن و استفاده مداوم کودکان از محصول ، شاهد افت مبل شنی باشیم ، این افت مبل به دلیل فشرده شدن محتوای شنی اسفنجی مانند محصول اتفاق می افتد که شما می توانید با شارژ کردن مجدد هپی چیر این مشکل را رفع کنید .

تعمیرات هپی چیر کودک با ارتفاع زیاد

شما می توانید برای رفع افت مبل شنی محتوای شنی را از فروشگاه تهیه کنید و یا محصول را برای شارژ مجدد برای فروشگاه ارسال کنید . شما می توانید حتی در صورت نیاز به تعمیرات رویه و آستری و حتی تعویض آن ، از فروشگاه تهران اینتکس که خود نیز تولیدی بزرگی از محصولات شنی می باشد ، به صورت تخصصی تر تعمیرات را انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ گویی به سوالات و مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...