هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

bin-3930

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس یکی دیگر از هپی چیر های فانتزی می باشد که به تازگی توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس عرضه شده است و در همان ماه های اول عرضه توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . جنس رویه این هپی چیر از مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد و پس از چند بار استفاده به خوبی حالت بدن کودک را به خود می گیرد و بهترین حالت را برای وی فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس در و یا خستگی به بدن کودک دست ندهد . همچنین وزن این محصول 4.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . در بخش داخلی این هپی چیر از فوم مخصوص ساخت هپی چیر استفاده شده است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و همچنین با استفاده از زیپی که در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است به راحتی قابل تعویض می باشد . هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس یکی از هپی چیرهای محبوب و با کیفیت کودک می باشد که در همان بدو ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای رو به رو شد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی به صورت مربعی شکل و دارای تکیه گاهی بلند می باشد که کمر کودک را تا بالا فرا می گیرید و به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به کودک دست نمی دهد . همچنین پارچه روی این محصول به صورت راه راه می باشد که از زیبایی بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . همچنین در بخش زیرین این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و در مواقع لازم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی هپی چیر نمایید . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان و نوجونان می باشد که به راحتی می تواند وزن آن ها را تحمل نماید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساختار رویه این هپی چیر از نوع پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . یکی از مهمترین ویژگی های پارچه مخملی که در ساخت رویه این محصول از آن استفاده شده است قابل شستشو بودن آن می باشد . همچنین در بخش داخلی این هپی چیر از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از استحکام بالایی در کنار انعطاف پذیری برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن این محصول 65 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن خواهد داشت . همچنین ابعاد این هپی چیر برابر با ( طول : 84 سانتی متر ، عرض : 84 سانتی متر و ارتفاع : 106 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین وزن هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس 4.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل حمل توسط کودک می باشد

.

جمع بندی :

هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس از دوست داشتنی ترین مبل هپی چیر های راحتی برای استفاده کودکان می باشد که با محبوبیت بسیار زیاد هپی چیر ها نزد بزرگسالان مدل های متنوعی نیز برای استفاده کودکان طراحی شده است که می توانید با خرید آن ، نشیمنگاه های نرم و راحت را در اختیار کودکان قرار داده و همچنین می تواند برای آن ها جنبه عروسک و دکوری اتاق خواب را داشته باشد .

از ویژگی های بسیار عالی که در رابطه با هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس می توان گفت ، جابجایی ساده و راحت آن است که به دلیل داشتن وزن سبک ، کودک به سادگی می تواند هپی چیر خود را بلند کرده و آن را جابجا و حمل کند . در بخش توضیحات با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا شدید ، اما در این بخش به موارد دیگری همچون توصیه های نگهداری ، شستشو ، شارژ مجدد و تعمیرات هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس بپردازیم .

توصیه های نگهداری از هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس نیز به مانند هر مبل یا محصول دیگری نیاز به مراقبت و نگهداری درست دارد ، با توجه به اینکه هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس برای کودکان طراحی شده است بهتر است توصیه هایی را به آن ها داشته باشید تا از آسیب رساندن به هپی چیر کودک اجتناب کنند . پرتاب کردن هپی چیر یا پریدن بر روی آن می تواند به محصول آسیب رسانده و پارگی ایجاد کند ، زیرا جنس این محصول از پارچه است . بهتر است کودکان بر روی هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس نوشیدنی و ... نخورده و از آن در بیرون از خانه به خصوص زمین های خاکی و ... استفاده نکنند . کشیده شدن هپی چیر بر روی سطوح زبر یا برخورد اجسام نوک تیز و ... نیز می تواند منجر به آسیب دیدن هپی چیر شود . 

شستشو هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

با توجه به اینکه ممکن است در طول استفاده هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس دچار کثیفی شده و لکه بر روی آن ایجاد شود ، شما نیاز به رفع لکه ها و از بین بردن چرک خواهید داشت ، از این رو نیاز است تا با خارج کردن رویه از آستری ، هپی چیر را بشویید . در بخش زیرین مبل شنی زیپی قرار داده شده است که از آن طریق می توانید رویه را جدا کرده و رویه را به خوبی بشویید .

جنس پارچه هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس مخملی بوده و شما می توانید آن را به مانند تمام پارچه ها و لباس های مخملی بشویید و حتی از ماشین های لباسشویی نیز استفاده کنید . برای شستشو بهتر می توانید از مواد شوینده و پودر های رختشویی استفاده کنید . توجه داشته باشید که این محصولات بود نمی گیرند و تنها ممکن است بخش رویه آن کثیف شود ، بنابراین نیازی به شستشو تمام مبل شنی و محتوای داخلی آن نمی باشد .

شارژ مجدد هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

اگر در استفاده طولانی مدت و پس از مدتی هپی چیر دچار افت شود ، شما می توانید با شارژ مجدد هپی چیر ، آن را مجددا پر کرده و به مانند روز اول نرم و راحت کنید . برای اینکار شما می توانید محتوای شنی خود را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و خودتان در خانه اینکار را انجام دهید . برای شارژ کردن بایستی از بخش زیپی که در بدنه قرار داده شده است اقدام کنید و محتوای شنی را در داخل آستری بریزید . همچنین شما می توانید به طور کلی محتوای شنی را تعویض کنید و مواد کهنه را خالی کنید . 

تعمیرات و خدمات پس از فروش هپی چیر کودک فانتزی طرح خرس

شما می توانید مبل هپی چیر خود را برای شارژ مجدد و یا تعمیرات برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید ، چرا که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای این محصولات در نظر گرفته است که می توان به تعمیرات رویه یا آستری و حتی تعویض آن ها نیز اشاره کرد .

طول 84 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 106 سانتی متر
رنگ بدنه طرح دار
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 65 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...