هپی چیر گلابی اینتکس

MBL-0074

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گلابی اینتکس

هپی چیر گلابی اینتکس از سری محصولات شکیل و با دوام شرکت اینتکس می باشد که به دلیل نوع طراحی و رنگ زیبا مورد توجه بسیار از علاقمندان به مبل و هپی چیر های شنی قرار گرفته است . همانطور که از اسم این محصول پیداست ، شبیه به یک گلابی طراحی شده است که به دلیل دارا بودن تکیه گاه ، پشت شما را در وضعیت مناسبی قرار داغده و مانع از درد و خستگی در این ناحیه می شود . رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت چشمگیری می باشد که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد . این مقاومت مانع از انعطاف آن نشده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که نرمی و راحتی این هپی چیر را دو چندان افزایش داده و آرامشی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و نیز محتویات داخل آن را تعویض نموده و یا با تغییر حجم آن ، این محصول را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن آن نیز در حدود 6 کیلو گرم بوده که قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را با ضمانتی دو ساله و قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر گلابی اینتکس

هپی چیر گلابی اینتکس از سری هپی چیر های پر طرفدار و محبوب کمپانی اینتکس است که در فروشگاه اینتکس نیز به فروش بالایی دست یافته است . هپی چیر ها به ویژه هپی چیر های تولید شده اینتکس از کیفیت بالایی برخوردار اند و ساختار آن ها بسیار عالی است . این نمونه یعنی هپی چیر گلابی اینتکس نیز یکی از نمونه های بسیار زیبا و شیک موجود در بازار است . اما این هپی چیر نیز ساختار و آرگونومی خاص خود را دارد و ویژگی های آن متفاوت است که در ادامه این بخش ، با نقد و بررسی بیشتر آن شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات هپی چیر مقابل آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

ساختار این هپی چیر برند اینتکس بسیار جالب و طبی است ، همانطور که در تصویر بالا محصول را مشاهده می کنید ، ساختار آن به صورت گلابی گونه ساخته شده است ، به همین دلیل نیز این هپی چیر را با نام هپی چیر گلابی اینتکس نیز به فروش می رسانند . سطح نشیمنگاه این محصول به صورت گود و کمی فرو رفته است تا افراد بتوانند به راحتی بر روی مبل هپی چیر بنشینند و نیازی به حالت دهی هپی چیر نباشد . پشتی انعطاف پذیر این محصول می تواند به خوبی قوس و گودی کمر شما را بپوشاند و کمر شما را در راستای درستی قرار دهید ، تا به دنبال آن کوچکترین فشاری در اثر نشستن طولانی مدت به کمر شما وارد نشود . ارتفاع بلند تکیه گاه هپی چیر نیز این اجازه را می دهد تا بتوانید سرتان را به مبل تکیه دهید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده است به همین دلیل نیز کیفیت محصول بسیار بالا رفته است ، همواره جنس بدنه می تواند تعیین کننده کیفیت محصول باشد . این جنس به راحتی تمیز می شود نیازی نیست که آن را بشویید . همچنین به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا مقاومت کند . از آن جا که هپی چیر ها ممکن است به این طرف و آن طرف کشیده شوند کف آن ها ساییده شود ، اما در این مدل به دلیل استفاده از چرم مصنوعی هیچگاه هپی چیر ساییده نمی شود و پوست آن کنده نمی شود . محتوای داخلی این محصول نیز از یونولیت پر شده است ، این یونولیت ها به صورت خرد شده و دانه دانه هستند که در یک آستری قرار گرفته اند تا متلاشی نشوند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

هپی چیر گلابی اینتکس در ابعاد ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) ساخته شده است ، ابن ابعاد یک ابعاد استاندارد برای بزرگسالان می باشد و می تواند هر فردی را با هر سایزی که می باشد بر روی خود جای دهد . اما نکته مهم اینجاست که آیا این هپی چیر می تواند وزن بزرگسالان را نیز تحمل کند ؟ جواب بله است چرا که در تست های انجام گرفته از طرف شرکت اینتکس این محصول می تواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم متحمل شود بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببینند . وزن کلی محصول تنها 6 کیلوگرم می باشد چرا که محتوای داخلی هپی چیر بر خلاف حجم بالای آن سبک است .

نگهداری و تعمیرات

مراقبت و نگهداری از این مبل شنی ساده است ، و تنها بایستی نکاتی را برای نگهداری هر چه بهتر محصول رعایت کنید ، توصیه می شود که از هپی چیر در محل های مرطوب مانند فضای استخر استفاده نکنید ، همچنین آن را در نزدیکی وسایل گرمایشی مانند بخاری قرار ندهید ، مراقب باشید تا کودکان وسایل نوک تیز را به بدنه هپی چیر نزدیک نکنند و به آن ضربه نزنند ، از پریدن بر روی هپی چیر نیز خودداری کنید . و اما در صورت آسیب دیدن محصول شما می توانید آن را تعمیر کنید ، همچنین می توانید رویه محصول را تعویض کنید و یا پس از مدتی محتوای داخلی هپی چیر را تعویض و یا شارژ مجدد کنید .

سخن پایانی

بی شک این هپی چیر یعنی هپی چیر گلابی اینتکس یکی از نمونه هپی چیر های شیک و با دوام فروشگاه intex می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید . فروشگاه اینتکس همچنین برای جلب رضایت مشتری این محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش گذاشته است تا خریداران بتوانند با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از سراسر ایران به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش دهند .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...