هپی چیر گلدار

MBl-53699

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گلدار

هپی چیر گلدار یکی دیگر از انواع محصولات تولید شده از شرکت اینتکس بوده که در سال جدید طراحی و روانه بازار شده است. این محصول با بدنه ای از جنس مخمل تولید شده که علاوه برنرمی و انعطاف پذیری بالا دارای ساختاری کاملا ضدتعریق می باشد. این جنس بدنه به دلیل مرغوبیت بالا قابل شستشو بوده و تماس مستقیم پوشش بدنه با اب و مواد شوینده اسیبی به بافت ان وارد نمی سازد. این محصول برای اسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم از کیفیت کالا دارای دو سال ضمانت نامه معتبر می باشد. به دلیل ساختاری زیبای این محصول که کاملا شبیه سازی از مبل های کلاسیک چوبی بوده امکان استفاده از کالا در سالن های پذیرایی ومحل کار را نیز به وجود اورده است. مواد داخلی محصول از جنس یونولیتی بوده که از نرمی بالا وزن کمی برخوردارند. البته توجه داشته باشید این وزن کم قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

نقد و بررسی هپی چیر گلدار

هپی چیر گلدار اینتکس یکی دیگر از انواع محصولات متنوع فروشگاه اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالا و استاندارد برخوردار است . این هپی چیردارای رویه ای تمام مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بالا برخوردار بوده و در برابر فشار و ضربه مستحکم باقی می ماند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را برای خرید مطمئن راهنمایی نماییم. پس توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این هپی چیر بسیار شبیه به مبل های چوبی می باشد و در بخش های کناری آن از جای دست استفاده شده است که راحتی استاندارد مبل های چوبی را برای شما فراهم می آورد . نشیمنگاه محصول کاملا به تکیه گاه ان متصل بوده و برای استراحت های طولانی توصه می شود. از سویی دیگر ارگونومی زیبای بدنه محصول موجب شده تا در محل کار و سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. در بخش رویه این محصول از پارچه تمام مخمل گلدار استفاده شده که قابلیت شستشو نیز دارد. همچنین یک عدد زیپ در کف این مبل شنی تعبیه شده است که قابلیت تعویض ساختار داخلی این محصول را امکان پذیر می کند . لازم به ذکر است که این هپی چیر بزرگسال شامل ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد و از این رو می توانید با خیالی راحت اقدام به سفارش این محصول نمایید .

جنس بدنه

جنس رویه این هپی چیر از پارچه تمام مخمل می باشد مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد اما لازم به ذکر است که از برخورد اجسام تیز به این محصول باید خود داری نمایید . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم مخصوص ساخت هپی چیراستفاده شده است که به خوبی حالت بدن را به خود می گیرد و از همین رو بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد تا احساس درد و یا خستگی در بخش های متلف بدن به شما دست ندهد . انواع هپی چیر با توجه به ساختار و همچنین سهولت در جا به جایی بسیار مناسب برای استفاده در اتاق هایی با فضای کم و یا اتاق های کاری نیز می باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم می باشد که تقریبا از حالت استاندارد هپی چیر ها کمی کمتر می باشد و این امر با توجه به ساختار آن تعیین شده است . ابعاد هپی چیر گلداراینتکس به مشخصات ( طول : 94 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که بسیار ایده آل بوده و چیزی کمتر از ابعاد مبل های سنتی یک نفره ندارد . همچنین وزن این محصول زیبا 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز می باشد .

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بدنه محصول در اثر نشستن به نرمی و فرم ایده ای خواهد رسید. این محصول دارای توان تحمل وزن مشخصی است. برای حفاظت از این محصول وزنی بیش از توان تحمل ان به بدنه وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه پرهیز نمایید. این محصول دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده و شامل خدمات پس از فروش نمایندگی مرکزی می شود. در صورت بروز هرگونه اسیب در اثر استفاده نادرست پوشش بدنه قابلیت تعمیرات و تعویض دارد. همچنین در اثر وارد کردن اجسام سنگین به بدنه می توانید مواد داخلی را تعویض و یا جتی شارژ مجدد نمایید.

جمع بندی

هپی چیر گلدار محصولی زیبا و بادوام از کمپانی اینتکس بوده که با قیمتی مقرون به صرفه با بدنه ای باکیفیت تولید می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را که دارای طول عمر بالایی بوده با قیمتی مناسب خریداری کنید.

طول 94 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه گلدار
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...