هپی چیر یک نفره راحتی

bestway 43862

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,730,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره راحتی

هپی چیر یک نفره راحتی بست وی یک محصول کامل و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است و در زمان استفاده حس خوش آیندی به شما دست خواد داد . در قسمت زیری این مصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و هپی چیر خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . هپی چیر یک نفره راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید هپی چیر یک نفره راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره راحتی

هپی چیر یک نفره راحتی از مدل های بسیار نرم و طبی فروشگاه اینتکس می باشد که بدون شک یکی از بهترین نشیمنگاه هایی خواهد بود که از آن استفاده خواهید کرد . انتخاب یک نشیمنگاه نرم و راحت همواره یکی از دغدغه های افرادیست که مدت زمان طولانی را در حالت نشسته می گذرانند و یا مشکلاتی در کمر دارند که می خواهند با استفاده از یک مبل راحتی ، مشکلات مفصلی و ... خود را حل کنند . هپی چیر یک نفره راحتی از مناسب ترین گزینه ها برای شما خواهد بود ، البته در ادامه به بررسی بیشتر هپی چیر یک نفره راحتی خواهیم پرداخت و ویژگی ها و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید بهتر انتخاب خود را انجام دهید .

تولید و ساخت هپی چیر یک نفره راحتی

در اولین قدم قصد داریم تا شما را با تولید و ساخت هپی چیر یک نفره راحتی آشنا کرده و طراحی و آرگونومی ساخت این محصول را به شما معرفی و شرح دهیم . هپی چیر یک نفره راحتی در واقع از سه لایه تشکیل شده است و برای تولید آن از هیچگونه پایه و چارچوب استفاده نشده است ، سه لایه نام برده در واقع متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد که جنس هر یک از آن ها متفاوت است .

این طراحی سه لایه و وجود دو لایه خارجی پارچه ای بدین دلیل است که شما امکان جدا کردن رویه را از آستری داشته باشید ، همچنین شما می توانید بدون ریختن محتوای شنی اینکار را انجام دهید . برای دسترسی به لایه های زیرین زیپی در بخش زیرین مبل قرار داده شده است که می توانید از آن طریق اقدام کنید .

ویژگی های هپی چیر یک نفره راحتی

تصویری از محصول توسط فروشگاه قرار داده شده است که می توانید شکل ظاهری آن را مشاهده کنید ، این هپی چیر دارای ساختاری مخروطی شکل است که شاید در ابتدا شبیه به تصویر نباشد ( تصویری که مشاهده می کنید ، شکل فرم داده شده هچی چیر می باشد ) ، بنابراین شما می توانید به راحتی با دست و یا با نشستن بر روی هپی چیر به آن فرم بدهید .

وجود یک نشیمنگاه گود و البته با ابعاد بزرگ در کنار یک تکیه گاه و پشتی مرتفع و بلند می تواند سطحی آرگونومیک و بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید ساعت های طولانی را به نشستن ادامه دهید . افرادی که زیاد تلویزیون تماشا می کنید و یا زمان زیادی را صرف بازی های رایانه ای و یا مطالعه می پردازید ، هپی چیر یک نفره راحتی گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود .

جنس ساخت هپی چیر یک نفره راحتی

در بخش های قبلی اشاره شد که هپی چیر یک نفره راحتی از سه لایه تشکیل شده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده اند . دو لایه بیرونی این هپی چیر یعنی ، رویه و آستری آن از پارچه ساخته شده است که پوسته یا رویه هپی چیر از جنس بسیار عالی چرم مصنوعی ساخته شده است که یکی از زیبا ترین و بادوام ترین پارچه ها در بازار است .

پارچه های مصنوعی نگهداری راحت تری از چرم طبیعی داشته و همچنین قیمت مناسب تری را نیز دارد ، از سوی دیگر به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن های بالا مقاوم باشد ، به خصوص که استفاده از یک پارچه به عنوان آستری دوام هپی چیر را بسیار بیشتر کرده است . محتوای شنی هپی چیر نیز متشکل از یونولیت های خرد شده می باشد که در درون آستری ریخته شده است و سبب انعطاف پذیری بسیار عالی هپی چیر یک نفره راحتی شده است .

توصیه نگهداری از هپی چیر یک نفره راحتی

توصیه می شود که هپی چیر را برای جابجایی از روی زمین بلند کرده و بر روی سطوح زبر آن را نکشید و جابجا نکنید . وزن این محصول سبک بوده و جابجایی راحتی دارد ، همچنین توصیه می شود که از پریدن بر روی هپی چیر یک نفره راحتی اجتناب کنید ، زیرا این محصولات نیز آستانه تحمل وزنی دارند که در صورت وارد شدن فشار بیشتر ممکن است آسیب ببیند . تحمل وزن هپی چیر فوق 180 کیلوگرم است که برای استفاده یک نفره مناسب می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...