هپی چیر یک نفره مخملی

hc082019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره مخملی

هپی چیر یک نفره مخملی محصولی زیبا و پرطرفدار می باشد که از ظاهری جذاب برخوردار بوده و قابل استفاده در هر مکانی می باشد. این هپی چیر زیبا دارای رویه مخملی می باشد که از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار بوده و در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می‌باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت می‌شود. محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تشکیل شده است که از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و به موجب این امر این محصول در حین استفاده به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن شما می توانید حجم این یونولیت ها را تغییر داده و یا آن را تعویض نمایید. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. این محصول بسیار سبک بوده و در حدود 6 کیلوگرم وزن دارد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید.

 

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره مخملی

هپی چیر یک نفره مخملی یکی از محصولات پرطرفدار اینتکس می باشد که با توجه به طراحی متفاوت و رنگی جذاب توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به دلیل نوع طراحی و دارا بودن ابعاد مناسب قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد. همچنین از انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار بوده و در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر بزرگسال همراهی می نماییم... 


طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از موارد قابل توجه و با اهمیت در خریداری محصولات نوع طراحی و زیبایی آن می باشد. چرا که این مورد علاوه بر افزایش زیبایی منزل شما، در کارایی محصول نیز موثر خواهد بود. به همین منظور سطح نشیمنگاه این محصول به صورت مربع طراحی شده تا در کمترین فضای ممکن قابل استفاده باشد و همچنین برای آن یک عدد تکیه گاه نسبتاً بلند در نظر گرفته شده تا در حین استراحت پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی شود. در قسمت کناری این محصول یک عدد جیب تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید کنترل، کتاب و یا اشیاء مورد نیاز خود را همراه داشته باشید. در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود محتویات داخلی آن را تخلیه و یا تعویض نموده و همچنین با استفاده از این ویژگی می‌توانید رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. 

 

جنس بدنه 

 

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت که می بایست به آن توجه نمود، جنس و کیفیت محصولات می باشد. زیرا این امر مستقیما بر طول عمر محصول اثر گذار خواهد بود. به همین منظور رویه این محصول از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی، دارای انعطاف پذیری، نرمی و لطافت مطلوبی می باشد. اما این نرمی و لطافت مانع از مقاومت آن نشده و این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مستحکم می باشد. علاوه بر این روی پا ایجاد گردش هوا بین بدن و پیچیده مانند ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود و شما قادر خواهید بود ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهید. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر می باشد که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و همچنین انعطاف محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است. به همین منظور در حین استفاده این محصول به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر نکات قابل اهمیت در انتخاب محصولات می توان به حجم و ابعاد آن اشاره نمود. زیرا محصولی با ابعاد مناسب را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد به همین منظور برای این محصول طول 80 سانتی متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 65 سانتی متر در نظر گرفته شده است تا علاوه بر دارا بودن فضای کافی برای استراحت، از حجم مناسبی برخوردار می باشد. وزن آن نیز اندک و در حدود 6 کیلو گرم می باشد که به سادگی قابل حمل و جا به جایی بوده و قادر است تا وزن بالایی بالغ بر یک 150 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشد و به سادگی دچار آسیب‌ دیدگی نخواهد شد اما به منظور افزایش طول عمر این محصول می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیای تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی 

 

هپی چیر یک نفره مخملی یکی از محصولات زیبا و جذاب شرکت اینتکس می باشد که علاوه بر دارا بودن ظاهری جذاب و فانتزی، از مقاومت بالایی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و همچنین با توجه به حجم و ابعاد مناسب، قابل استفاده در کمترین فضای ممکن خواهد بود. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری اقدام به خریداری آن نموده و یا به صورت اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس آن را سفارش داده و با قیمتی مناسب و ضمانت نامه دو ساله درب منزل تحویل بگیرید.

طول 70 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول صورتی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...