هپی چیر یک نفره پشتی دار

bestway 43830

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره پشتی دار

هپی چیر یک نفره پشتی دار محصولی جدید و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به طرح و رنگ بندی مختلفی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . محصول فوق دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . جنس مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این مصحول افزوده است .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی وجود دارد که برای کم و زیاد کردن مواد داخلی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا کرده و آن را تمیز نمایید . هپی چیر یک نفره پشتی دار بست وی دارای ابعاد و وزن مناسب می باشد که راحتی قابل حمل می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و همچنین می توانید با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . برای خرید هپی چیر یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

هپی چیر یک نفره پشتی دار bestway 43830 هپی چیر یک نفره پشتی دار بست وی از جمله زیبا ترین و شیک ترین مبل های هپی چیر موجود در بازار می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به خوبی توانسته است فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . رویه این محصول از دو نوع پارچه مخمل و چرم صنعتی تشکیل شده است تا راحتی استاندارد و بالایی را برای شما فراهم آورد .

همچنین مواد داخلی مرغوب این محصول تاثیر بالایی در افزایش قابلیت تحمل وزن آن دارد . در ادامه این محصول اقدام به تشریح این مبل هپی چیر می کنیم و شما را در خرید هپی چیر بست وی راهنمایی می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . جنس رویه ترکیبی این مبل هپی چیر را می توان یکی از نقاط قوت آن دانست زیرا در بخش های مختلف بنا بر نیازی مصرف کنندگان از طراحی های منحصربفرد استفاده شده است .

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید در قسمت های نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه این محصول شاهده استفاده از پارچه مخمل هستیم که مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه را در کنار نرمی برای شما فراهم می کند . این منعطف و نرم بودن پارچه رویه در کنار خصوصیت ضد سایش بودن آن به شدن بر محبوبیت این مبل هپی چیر افزوده است . خصوصیت ضد سایش بدین منظور می باشد که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی این هپی چیر خراش بر روی بدن ایجاد نمی شود . همچنین در بخش های کناری و زیرین این محصول از چرم صنعتی استفاده شده است تا استحکام آن را بیش از پیش افزایش دهد .

همچنین این مواد داخلی در صورت لزوم به راحتی توسط خود خریدار نیز قابل تعویض می باشد . لازم به ذکر است که مواد داخلی مرغوب برای مبل های شنی و هپی چیرهای موجود در بازار توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود که در صورت نیاز می توانید اقدام به تهیه آن نمایید . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل های هپی چیر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد .

قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 180 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل می باشد . همچنین وزن سبک 5 کیلو گرمی هپی چیر نشان از سهولت در جا به جایی آن دارد . شایان ذکر است که تمامی خدمات پس از فروش برای مبل های شنی و هپی چیرهای عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس به وسیله همین نمایندگی ارائه می شود و در صورت نیاز می توانید از مشاورین ما جواب سوالات خود را جویا شوید و با خیالی راحت اقدام به خرید محصول نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره پشتی دار

هپی چیر یک نفره پشتی دار با توجه به طراحی بی نظیر خود به یکی از نرم ترین و انعطاف پذیر ترین هپی چیر های موجود تبدیل شده است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . با طراحی مبل هپی چیر ها شما می توانید با استفاده از آن ها ، مدت طولانی تری را بر روی هپی چیر نشسته و به تماشای تلویزیون یا مطالعه کتاب و ... بپردازید . با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات و با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به ویژگی های مبل هپی چیر ها ، در ادامه قصد داریم تا شما راهنمای خرید هپی چیر یک نفره پشتی دار شما باشیم و به ویژگی ها و خصوصیات آن بپردازیم .

راهنمای خرید هپی چیر یک نفره

تنوع بسیار بالا شاید موجب سردرگمی شما شود ، اما به این نکته توجه داشته باشید که مبل هپی چیر ها در رده های سنی مختلفی تولید شده اند که می توان به مبل هپی چیر بزرگسال ، کودک و نوجوان اشاره کرد ، بدین ترتیب شما بایستی به این مورد توجه داشته باشید و خرید خود را انجام دهید . از روی عکس شاید سایز و ابعاد محصول خیلی مشخص نباشد ، به همین دلیل قبل از خرید مشخصات محصول را مطالعه کنید . 

به عنوان مثال هپی چیر یک نفره پشتی دار برای استفاده یک نفره مناسب است . اگر شما کمر درد دارید و دوست دارید که مبلی را استفاده کنید که در عین حال هم نرم و انعطاف پذیر باشد هم دارای پشتی مرتفع باشد بدون شک هپی چیر یک نفره پشتی دار برای شما بسیار  خوب باشد . توجه داشته باشید که محصولات خود را از برند های معتبر خریداری کنید که با توجه به تولیدات این مدل توسط بست وی می توان گفت که کیفیت بسیار بالایی دارد . 

در خرید مبل هپی چیر نیاز است تا به یک مورد مهم دیگر نیز توجه داشته باشید که آن هم جنس بدنه محصول می باشد ، شرکت های فعال در این زمینه ممکن است از اجناس مختلفی برای تولیدات هپی چیر های خود استفاده کنند ، به همین دلیل به این نکته توجه داشته باشید و جنس محصول را اعم از بدنه ، آستری و محتوای شنی مورد بررسی قرار دهید . ممکن است برای تولید هپی چیر ها از رویه های چرمی ، مخملی ، خزدار ، فومی ، جین یا لی ، کتان ، پلی استر و ... استفاده شده باشد .

ویژگی های هپی چیر یک نفره پشتی دار

از ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد این مبل هپی چیر و سایر مبل های هپی چیر می توان به وزن سبک آن اشاره نمود . به طور کلی هپی چیر یک نفره پشتی دار با تمامی اجزاء خود تنها 5 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید این وزن را بلند کرده و آن را جابجا کنید . این ویژگی بسیار خوب می تواند به شما کمک کند تا در هر جایی از خانه از مبل استفاده کنید .

امکان تعمیرات در این هپی چیر ها وجود دارد که آن ها را به یکی از بهترین مبل هایی تبدیل کرده است که می توانید سال های سال از آن استفاده کنید . دسترسی به هر یک از لایه های این هپی چیر وجود داشته و در همین راستا در بخش توضیحات ، مطالبی خدمت شما ارائه گردید که می توانید آن را مطالعه کنید . 

دوام و کیفیت هپی چیر یک نفره پشتی دار

دوخت متراکم استفاده شده در بخش بدنه این هپی چیر مانع از باز شدن این درزها در هنگام استفاده می شود و طول عمر استفاده از محصول را بیش از پیش افزایش داده است . کیفیت ساخت این محصول فراتر از استانداردهای جهانی می باشد و بدین منظور و برای سهولت خاطر مشتریان عزیز ، ضمانت دو ساله برای این هپی چیر یک نفره بست وی ارائه شده است که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . در بخش داخلی این مبل هپی چیر بست وی از فوم یا همان یونولیت خرد شده مخصوص استفاده شده است که در تراکم بالا درون این محصول قرار داده شده است و علاوه بر استحکام بالا انعطاف پذیری ایده آل را فراهم کرده است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...