هپی چیر یک نفره چرمی

bestway 43871

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرمی

هپی چیر یک نفره چرمی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد قابل استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد  واد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری ای محصول افزوده است و همچنین در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نمایید به همین منظور می توانید مبل خود را به حالت دلخواه خود در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید .

این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . این هپی چیر دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید هپی چیر یک نفره چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

یکی از مزایای این محصول که موجب آسودگی خاطر شما عزیزان می شود ضمانت 2 ساله همراه با این هپی چیر است که توسط نمایندگی تهران اینتکس در ایران ارائه می شود . همچنین تمامی خدمات پس از فروش نیز توسط این نمایندگی فراهم شده است که پس از خرید این محصول در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با همکاران آموزش دیده ما تماس بگیرید . جنس رویه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر مثبت در بالا بردن طول عمر محصول به ویژه هپی چیرها دارد .

در بخش رویه این مبل هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که با لمس آن کیفیت و استحکام را به خوبی می توانید مشاهده کنید . این نوع پارچه از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و برای استحکام هر چه بیشتر درزهای این پارچه در این بخش ها از دوخت متراکم استفاده شده است . همچنین در قسمت نشیمنگاه و کف این محصول که بیشترین فشار را متحمل می شوند از پارچه دو لایه استفاده شده است . از بخش های کاربردی و مهم دیگر مبل های هپی چیر ، مواد داخلی تشکیل دهنده آن ها می باشد که استقامت و قابلیت تحمل وزن کلی محصول را مشخص می کند . در بخش داخلی این محصول از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که دارای تراکم بالایی است و به صورت کلی درون آستر قرار گرفته اند . 

این آستر داخلی به همراه زیپی که در بخش کف این هپی چیر تعبیه شده است قابلیت تعویض مواد داخلی را به راحتی امکان پذیر کرده است . برای تعویض مواد داخلی این هپی چیر کافیست تمامی مواد داخلی آن را خالی کرده و با جایگذاری مواد تهیه شده جدید درون آستر اقدام به قرار دادن درون بدنه هپی چیر نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به مواد داخلی مرغوبی که دارد بالغ بر 180 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . ظرفیت این هپی چیر همانطور که از نام آن پیداست یک نفر می باشد و قابلیت 180 کیلو گرمی بسیار ایده آل و حتی فراتر از استاندارد های جهانی نیز است .

همچنین وزن کلی این مبل هپی چیر یک نفره برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل هپی چیر یک نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت تخفیف خورده در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید برای سفارش آن اقدام نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم که بخش نقد و بررسی محصول را نیز مطالعه کنید تا با نوع طراحی و ساختار این محصول زیبا و دوست داشتنی آشنا شده و برخی از موارد دیگر را در این زمینه کسب کنید تا در نهایت بتوانید بهترین و مناسب ترین مبل هپی چیر خود را انتخاب نمایید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس نیز تماس حاصل فرمایید . 

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره چرمی

هپی چیر یک نفره چرمی بست وی یکی دیگر از تولیدات این برند مطرح جهانی برای رده سنی بزرگسال می باشد که دارای رنگبندی های شاد می باشد . تمامی رنگبندی های شاد موجود برای این هپی چیر توسط نمایندگی تهران اینتکس عرضه شده است که می توانید آن را به راحتی سفارش دهید . جنس رویه این محصول از نوع چرم صنعتی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین تحمل وزن بالا و سبک بودن وزن کلی این مبل هپی چیر از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل هپی چیر یک نفره چرمی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و ساختار هپی چیریک نفره چرمی بست وی

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید نشیمنگاه آن کمی پایین تر از سطح دسته ها تعبیه شده است و تکیه گاهی بلند را در بخش پشتی خود دارد . این تکیه گاه به خوبی تمامی کمر را تا زیر گردن در بر میگیرد و این امر باعث راحتی بالا می شود و از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . ساختار تعبیه شده در بخش بدنه این مبل هپی چیر بسیار منعطف می باشد و به هنگام نشستن به خوبی آناتومی بدن را به خود می گیرد تا شرایط ایده آل را برای استراحت فراهم آورد .

این تشک البته با توجه به ساختار انعطاف پذیر خود و داشتن محتوای شنی خرد شده می تواند به خوبی فرم بگیرد ، به همین علت شما می توانید بر اساس نیاز خود به خوبی به مبل شنی فرم بدهید و از آن استفاده کنید . در رابطه با ساختار سه لایه این محصول که از رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است در بخش توضیحات ، مطالبی خدمت شما ارائه گردید که می توانید آن را مطالعه کنید . 

خرید سفارشی هپی چیر یک نفره

شما می توانید هپی چیر های خود را به صورت سفارشی نیز از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش هپی چیر خارجی از بهترین برند های حال حاضر دنیا ، مدل هایی را نیز توسط تولیدی خود به بازار عرضه کرده است که شما می توانید هپی چیر های ایرانی فروشگاه تهران اینتکس را نیز با ضمانت چند ساله با نازل ترین قیمت خریداری کنید . ت

وجه داشته باشید که شما می توانید مدل مبل هپی چیر خود را با جنسی که دلخواه شماست انتخاب و خریداری کنید . پارچه هایی که در ساخت مبل هپی چیر ها استفاده می شود ، عمدتا پارچه های مخملی و چرمی هستند که می توانید به دلخواه خود رنگبندی آن را انتخاب کنید . برای خرید سفارشی بهتر است با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید تا راهنمایی شوید . 

مراقبت و نگهداری از هپی چیریک نفره چرمی بست وی

مراقبت و نگهداری از هپی چیر ها بسیار مهم بوده و نیاز است تا از آن ها نیز به مانند بسیاری از مبل ها نگهداری و مراقبت شود ، توصیه می شود که از مبل هپی چیر چرمی خود در خانه استفاده کنید و در صورتی که قصد استفاده از آن در فضاهای باز همچون حیاط دارید با استفاده از یک زیرانداز از آسیب دیدن بخش کف هپی چیر جلوگیری کنید ، به خصوص که هپی چیر یک نفره چرمی بست وی از بدنه چرمی ساخته شده است .

با توجه به اینکه این پارچه ، چرم مصنوعی است ، نگهداری آن به مراتب از نگهداری پارچه های چرم طبیعی راحت تر بوده و خیلی حساس نیستند . همچنین بهتر است که از هپی چیریک نفره چرمی بست وی دور از نور خورشید استفاده کنید زیرا بهتر است به پارچه های چرمی نور آفتاب نتابد تا طول عمر بالایی را از هپی چیر شاهد باشیم .

برای جلوگیری از کثیف شدن و چرک مردگی توصیه می شود که هر چند وقت یکبار از یک پارچه نمناک استفاده کرده و بر روی مبل هپی چیر بکشید و کمتر این پارچه را بشویید . بنابراین بهتر است شما اقدام به شستن مبل های شنی کنید که دارای رویه ای مخملی یا خزدار هستند که قابلیت شستشو بسیار را دارند . توصیه می شود که مبل هپی چیر را پرتاب نکرده و بر روی آن نپرید زیرا اینکار نیز می تواند به مبل هپی چیر آسیب وارد کند .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...