هپی چیر یک نفره چند حالته

62536

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,840,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چند حالته

هپی چیر یک نفره چند حالته محصولی منحصر به فرد با طراحی خاص و جذابی که داراست ، توانسته تا از سری هپی چیر های پر فروش این کمپانی باشد . طراحی این محصول به صورت انعطاف پذیری خواهد بود که درون آن پر شده از فیبر های مخصوص و بسیار نرمی است که نسبت به چهار جایگاه کناری و دو بند مخصوص خود می توانید آن را در صورت نیاز به صورت تخت و یا تکیه گاه داری تبدیل کرده و استفاده بکنید ، که به همین دلیل این محصول فوق العاده را می توانید به حالت مورد نظر خودتان در آورده و از آن استفاده نمایید . اما این هپی چیر که به رنگ مشکی براق بوده است ، جنس بدنه ای از چرم مصنوعی را داشته که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی در حین استفاده خواهد داشت . این هپی چیر چند حالته جذاب به هیچ راه اندازی احتیاج نداشته و شما به آسودگی می توانید آن را در منزل خود استفاده کرده و لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نقد و بررسی هپی چیر یک نفره چند حالته

هپی چیر یک نفره چند حالته همانطور که از نام محصول مشخص است ، به نوعی طراحی شده است که می توانید به آن تغییر شکل داده و به شکل های متفاوت از هپی چیر استفاده کنید . هپی چیر ها نسل جدیدی از مبل های راحتی خانگی می باشند که عمدتا به صورت تک نفره و دو نفره ساخته شده است و برخلاف مبل های خانگی دیگر به صورت تکی به فروش می رسند ، بنابراین خریداران در صورت نیاز به تعداد بیشتر می توانند به دلخواه خود دو یا چند هپی چیر را خریداری کنند . هپی چیر ها به واسطه جنسی که دارند بسیار سبک وزن و البته فرم پذیر هستند که در ادامه بیشتر با آن ها و مدل هپی چیر یک نفره چند حالته آشنا خواهید شد .

نوع طراحی هپی چیر یک نفره چند حالته

طراحی هپی چیر یک نفره چند حالته در واقع به صورت یک تشک بزرگ مستطیلی می باشد که در کناره های خود دو بلند محکم و مقاوم دارد که در صورت بستن آن می توانید یک هپی چیر راحتی برای نشستن داشته باشید ، همچنین می توانید با باز کردن آن ها ، هپی چیر خود را به یک تشک شنی بسیار نرم و طبی برای خوابیدن تبدیل کنید . این هپی چیر از رویه ، آستری و محتوای شنی خرد تشکیل شده است که در بخش های بعدی جنس استفاده شده برای ساخت هپی چیر یک نفره چند حالته را معرفی خواهیم کرد .

ویژگی های هپی چیر یک نفره چند حالته

از ویژگی های بسیار عالی که هپی چیر تختشو دارد می توان به قابلیت تغییر سایز در زاویه هپی چیر اشاره کرد . دو بند کناری موجود و متصل بر روی هپی چیر قابلیت ریگلاژ شدن را دارا هستند که می توانید پشتی را تا 90 درجه صاف کرده و یا به دلخواه خود شیب هپی چیر را زیاد تر کرده و در حالت نیمه دراز کش یا تمام دراز کش در آورید .

از ویژگی های بسیار خوب دیگر هپی چیر می توان به وزن بسیار سبک 7 کیلوگرمی آن اشاره کرد که می توانید به سهولت آن را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید . این هپی چیر برای استفاده یک نفره بوده ولی در فروشگاه تهران اینتکس می توانید مدل های دیگری که برای استفاده دو نفره طراحی شده اند را نیز یافته و آن ها را خریداری کنید .

جنس هپی چیر یک نفره چند حالته

برای ساخت رویه هپی چیر یک نفره چند حالته از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که یکی از شکیل ترین و با دوام ترین پارچه ها در بازار می باشد که بسیاری از هپی چیر ها و مبل بین بگ های موجود در بازار نیز از همین جنس ساخته شده اند . این پارچه به راحتی تمیز شده و چرک پذیری کمی دارد . جنس آستری داخل هپی چیر نیز از پارچه و محتوای شنی آن از یونولیت یا همان فیبر های ریز و خرد شده پر شده است . 

نگهداری و شستشو هپی چیر یک نفره چند حالته

برای اینکه طول هر محصول یا وسیله ای مانند هپی چیر افزایش یابد نیاز است تا از محصول به درستی استفاده و نگهداری شود ، بنابراین توصیه می شود که به خوبی از هپی چیر استفاده کرده و به توصیه هایی که در ادامه خواهیم گفت عمل کنید . با توجه به جنس پوسته ، شما می توانید پارچه را بشویید اما شستشو زیاد توصیه نمی شود ، بلکه شما می توانید با استفاده از یک دستمال پارچه ای تمیز نسبت به پاک کردن سطح هپی چیر اقدام کنید .

پوسته یا همان رویه قابل جدا شدن از بخش آستری است ؛ بنابراین نیازی نیست که بخش های داخلی هپی چیر را نیز بشویید . اگر از هپی چیر یک نفره چند حالته در بیرون از خانه مانند حیاط استفاده می کنید آن را بر روی زیرانداز قرار دهید . همچنین پوسته و محتوای شنی هپی چیر قابل تعویض است که می توانید برای اینکار از فروشگاه تهران اینتکس نیز راهنمایی و کمک بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...