هپی چیر یک‌ نفره منعطف

MBl-55717

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک‌ نفره منعطف

هپی چیر یک‌ نفره منعطف یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های پذیرایی و یا اتاق های خواب می باشد که دارای رنگبندی بسیار متنوعی نیز است و از این رو جلوه ویژه ای را می تواند به محیط ببخشد . اکثر رنگبندی های موجود برای این هپی چیر در دسته رنگ های شاد است . این محصول در سال جاری و توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات شنی باز کند . جنس رویه این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برای شما به ارمغان می آورد . قابلیت تحمل وزن در این هپی چیر برابر با 130 کیلو گرم می باشد و این امر توسط ساختار داخلی مستحکم آن که از جنس فوم مخصوص می باشد امکان پذیر شده است . شایان ذکر است که در بخش کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه هپی چیر نمایید . وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . هپی چیر یک‌نفره منعطف با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی هپی چیر یک‌ نفره منعطف

هپی چیر یک‌ نفره منعطف از سری محصولات زیبا و با کیفیت برند اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی توانسته است جای خود را در میان هواداران باز کند . این هپی چیر دارای رنگبندی متنوع و کیفیت ساخت بالای می باشد که در کنار قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل هپی چیر یک‌ نفره منعطف همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این هپی چیر با توجه به استانداردهای جهانی صورت گرفته است و به خوبی با آناتومی بدن ارتباط برقرار کرده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا کمر درد به شما دست ندهد . این هپی چیر دارای نشیمنگاهی مسطح می باشد که در بخش پشتی آن تکیه گاهی نسبتا بلند وجو دارد و کمر را در بر می گیرد . در بخش کف این هپی چیر یک عدد زیپ به صورت سراسری وجود دارد که قابلیت تعویض ساختار داخلی و رویه محصول را برای شما فراهم می آورد . همچنین درزهای این محصول به خوبی در جهت جلوگیری از باز شدن ، دوخت شده اند . شایان ذکر است که به منظور اطمینان خاطر مشتریان ، تمامی خدمات پس از فروش برای این محصول توسط کادری مجرب و کار آزموده در نمایندگی رسمی برند اینتکس صورت می گیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه هپی چیرها یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصول مورد توجه توجه خریداران قرار می گیرد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . جنس بدنه این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه در تست های انجام شده بر روی خود به نمایش گذاشته است . همچنین در ساختار داخلی این محصول از فوم مخصوص استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل فراهم آورده است . این انعطاف پذیری باعث می شود که به هنگام استفاده از محصول ، هپی چیر به خوبی با بدن شما تطابق پیدا کرده و از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این هپی چیر یک نفره اینتکس به مشخصات ( طول : 98 سانتی متر ، عرض : 98 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را برای یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . هپی چیرها دارای ابعاد استانداردی می باشند تا به خوبی بتوانند فضای استراحت را فراهم آورند که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به فرد دست ندهد . این هپی چیر به خوبی از قاعده پیروی می کند . قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این هپی چیر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی می باشد .

جمع بندی :

این هپی چیر یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و پذیرایی می باشد که توسط برند اینتکس عرضه شده است . جنس رویه این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی می باشد که در رنگبندی متنوعی وجود دارد و از این رو سلیقه های گسترده ای را پوشش می دهد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد و وزن آن برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از استاندارد بودن ساختار دارد . هپی چیر یک‌نفره منعطف با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 98 سانتی متر
عرض 98 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در اتاق خواب
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...