پاف شنی زرد بزرگسالان

intex 30068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پاف شنی زرد بزرگسالان

پاف شنی زرد بزرگسالان از نمونه بستر های نشیمن هستند که اغلب به صورت استوانه ای و یا مکعبی طراحی می شوند ، این نمونه که دارای طراحی استوانه ای است از محبوب ترین مدل های پاف شنی به حساب می آیند که طرفداران بسیاری را پیدا کرده است ، از این پاف های سبک می توان به عنوان بستر برای نشستن ، زیرپایی و حتی با گذاشتن شیشه بر روی آن به عنوان عسلی استفاده کرد . عمده ترین حالت استفاده از این پاف شنی استفاده از آن به عنوان یک مبل بدون تکیه گاه می باشد ، اما برخی از خریداران با خرید این پاف از آن به عنوان زیر پایی در کنار مبل شنی خود استفاده می کنند تا با گذاشتن پاهای خود بر روی آن ، پاهای خود را دراز قرار داده و در حالت نیمه دراز استراحت کنند . این پاف شنی به رنگ زرد و به صورت استوانه ای طراحی شده است و جنس بدنه آن از پارچه مخملی می باشد به همین دلیل بسیار نرم و لطیف شده است ، همچنین به دلیل استفاده از محتوای شنی سبک وزن آن نیز به 3 کیلوگرم رسیده است ، به همین دلیل می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . از این پاف ها نه تنها در منزل بلکه می توانید در محل کار ، مغازه ، بوتیک و ... برای نشستن خود و یا مشتریان استفاده کنید ، از آن جا که محصول محصولی زیبا و شیک است می تواند محیط اطراف و دیزاین داخلی محیط شما را تغییر دهد . فروشگاه اینتکس این محصول با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته تا مشتریان عزیز با خیال راحت خرید خود را انجام دهند .

نقد و بررسی پاف شنی زرد بزرگسالان

پاف شنی زرد بزرگسالان از جدید پاف های شنی تولید شده و موجود در بازار است که در رنگ و شکل ظاهری متفاوت تولید شده است ، استفاده از این پاف های شنی امروزه در اکثر مکان ها و محیط ها رونق پیدا کرده است ، چرا که محصولی بسیار شیک بوده و می تواند بستری ایده آل برای نشستن موقتی باشد ، از این محصول می توانید در خانه ، محل کار ، مغازه ، بوتیک و هر جای دیگری استفاده کنید ، همچنین می توانید از آن در کنار مبل های شنی به عنوان زیر پایی استفاده کنید . در این بخش یعنی بخش نقد و بررسی قصد داریم تا ویژگی های بیشتری از این محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا خریداران عزیز و مشتریان فروشگاه اینتکس بتوانند با کسب اطلاع بیشتر این محصولات خرید مطمعنی را داشته باشند .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی پاف های شنی ممکن است مختلف و متنوع باشد ، اما اینتکس سعی کرده تا با اعمال تغییرات ظاهری و ساختاری پاف های شنی جدید تر و متفاوتی را به بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند با سلیقه خود یکی از آن ها را خریداری نمایند . این پاف شنی را همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت استوانه ای طراحی کرده اند ( به عنوان مثال پاف هایی با طراحی مکعب مربع یا مستطیل نیز تولید شده است ) ، این نوع ساختار یکی از محبوب ترین ساختار ها می باشد ، سطح این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر است چرا که از محتوای شنی بسیار نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است ، ساختار این محصول به مانند مبل شنی سه قسمتی بوده و از رویه ، آستری و محتوای داخلی یا شنی تشکیل شده است .

جنس بدنه

این محصول زیبا و دوست داشتنی از جنس بدنه پارچه ای با خصوصیت مخملی ساخته شده است ، از این نوع پارچه در ساخت بسیاری از پاف های شنی ، هپی چیر ها ، مبل شنی و ... استفاده می شود چرا که پارچه ای ضخیم و با دوام است و حالت مخملی آن می تواند سطح پاف شنی را کاملا نرم و لطیف کند ، این جنس همپنین قابل شستشو بوده و در برابر ساییدگی مقاوم است ، از عرق کردن بدن نیز به خوبی می تواند جلوگیری کند . آستری این پاف شنی نیز از یک پارچه معمولی ساخته شده است تا از پخش شدن محتوای شنی جلوگیری کند ، جنس محتوای شنی داخل پاف نیز از یونولیت یا فیبر های خرد تشکیل شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این پاف شنی زیبای زرد رنگ ( قطر : 80 سانتی متر و ارتفاع : 40 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد به دلیل اینکه محصول برای بزرگسالان است طراحی شده است ، به همین دلیل بزرگسالان می توانند از محصول استفاده کنند ، تحمل این محصول در برابر وزن بزرگسالان نیز 110 کیلوگرم است . ارتفاع 40 سانتی متری این پاف شنی با ارتفاع بیشتر قسمت نشیمنگاه مبل های شنی برابر است به همین دلیل نیز می توانید از آن به عنوان زیر پایی استفاده کنید . وزن کلی این محصول نیز تنها 3 کیلوگرم است چرا که عمده حجم پاف را محتوای شنی یونولیتی تشکیل داده است .

مراقبت و تعمیرات

مراقبت اغلب محصولات شنی و یا هر محصول دیگری امری ضروری است تا محصول شما از ول عمر بالا تری برخوردار شود ، شما عزیزان بایستی در نگهداری پاف شنی خود نیز کوشا باشید ، پریدن بر روی آن ، پرتاب کردن ، کشیدن ، خیس کردن و ... می تواند به محصول آسیب برساند . با این حال اگر پاف شنی شما دچار آسیب شد می توانید قسمت های آسیب دیده پارچه را بدوزید ، حتی شما عزیزان می توانید رویه پاف را تعویض کنید ، این امکان برای محتوای شنی محصول نیز میسر است .

سخن پایانی

با توجه به مطالب و ویژگی هایی که در رابطه با پاف شنی زرد بزرگسال گفته شد ، شما می توانید با خرید آن نشیمنگاه زیبا ، مقاوم و راحتی را داشته باشید و از آن در هر مکانی استفاده کنید ، همچنین طول عمر آن بالا بوده و محصولی کاملا قابل تعمیر است . برای خرید و سفارش محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه intex تماس حاصل فرمایید .

قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی پاف یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع پاف یک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا
 رویه ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...