مبل بادی مخمل بست وی

115544

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مخمل بست وی

مبل بادی مخمل بست وی از جمله راحت ترین مبل های بادی شرکت بست وی بوده که با دارا بودن رویه ای نرم و مقاوم توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید . رویه این مبل بادی از جنس پی وی سی مخمل درنظر گرفته شده است که دارای لطافت قتبل قبولی بوده و در حین استراحت حس ارامش را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل بادی مانع از ایجاد تعریق شده و این امکان را فراهم می اورد که مدت طولانی تری قادر به استفاده از آن باشید . در کنار این مبل بادی محل قرار گیری بطری و یا لیئان قرار داه شده است که مطمئنا کارآمد خواهد بود. وزن این محصول اندک و در حدود 2 کیلو گرم بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد . شما می توانید از این مبل بادی علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز استفاده نموده و با توجه به دارا بودن تکیه گاهی شیب دار قادر به استفاده به منظور محلی مناسب برای استراحت خواهید بود . برای تهه مبل بادی بزرگسال می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی مبل بادی مخمل بست وی

مبل بادی مخمل بست وی

فروش مبل های بادی در تمامی روز های یک سال انجام می گردد و محصولات فوق العاده ای در این چند سال روانه بازار شده اند که با دارا بودن خصوصیات خوبی که دارند سبب شده تا با اطمینان خاطر و با تنوع زیاد رو به رو شده و انتخاب صحیح و درستی را داشته باشید. در همین راستا نیز مبل بادی مخمل بست وی یکی از همین محصولاتی است که شرکت بست وی با خلاقیت خود و با بهره گیری از بهترین متریال ممکن ان را به اصولی ترین شکل ممکن طراحی و تولید کرده است که در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار مبل بادی مخمل بست وی به گونه ای است که شاید بتوان گفت یکی از خاص ترین و جذاب ترین تولیدات در بین محصولات اینچنینی می باشد. این مبل بادی با بهره گیری از ظاهری منحنی سبب شده تا نوع نشستن و استفاده از ان نیز با دیگر محصولات متفاوت باشد. اگر بخواهیم در مرحله اول به بررسی این محصول از نظر رنگ بندی بپردازیم باید عنوان کنیم که رویه اصلی این مبل بادی سفید رنگ بوده و بخش های کناری این محصول را هم رنگ سورمه ای شکل داده است. این دو رنگ بودن سبب شده تا جلوه بیشتری را شاهد باشیم. بخش اصلی نشیمنگاه این محصول به گونه ای شکل گرفته که از سطح اصلی این محصول پایین تر بوده و همین عامل نیز باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی ان نرمی و راحتی بیشتری را حس کنید. دارا بودن شیار در بخش های مختلف نیز سبب شده تا حس طبی بودن را در این مبل بادی داشته باشید و از خستگی عضلات شما نیز کاسته شود. هم چنین یکی از مزایای این مبل بادی هم دارا بودن یک عدد فضا برای قرار گیری بطری اب می باشد که از این حیث هم متمایز و کم نظیر خواهد بود.

جنس بدنه

خب تا به این جای مقاله با جنس بدنه این محصول اشنا شدید. حال باید به این مسئله اشاره کنیم که این مبل بادی از چه نوع جنسی طراحی و تولید شده است و ایا مقاومت لازم را دارا می باشد یا خیر؟ جواب به این سوال کاملا واضح خواهد بود. این مبل بادی از رویه ای با جنس PVC مخمل شکل گرفته است. هم چنین کف این مبل بادی را PVC دو لایه بادی و دیگر بخش های کناری ان را هم جنس PVC شکل داده است که تمامی این موارد نشان از مقاومت بالای این محصول دارد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این مبل بادی هم می توان به این نکته اشاره کنیم که پس از باد کردن و راه اندازی این محصول به صورت کامل شما با ابعاد ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 89 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر ) رو به رو خواهید شد. هم چنین دارا بودن وزن کلی 2 کیلو گرمی هم نشان از سبک وزن بودن این کالا دارد که به راحتی می توانید در مواقع مورد نیاز ان را تغییر مکان داده و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در جدول مشخصات این محصول ذکر شده است این مبل بادی دارای پمپ باد نمی باشد و همین عامل نیز باعث شده تا برای راه اندازی نیاز به خرید جداگانه یک پمپ باد داشته باشید. در همین راستا نیزباید عنوان کنیم که پس از خرید این پمپ باد شما می توانید به راحتی به دنبال دریچه های باد موجود بر روی این محصول بگردید. پس از پیدا کردن ان حال می بایست به راحتی سعی کنید که به اندازه کافی این مبل بادی را باد کنید. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که در هنگام باد کردن نباید بیش از اندازه و یا کمتر از حد استاندارد این محصول را باد کنید. این عوامل سبب می شود تا این محصول در معرض اسیب قرار بگیرد. هم چنین مطالعه دفترچه راهنمای این محصول را برای دانستن بیشتر شیوه های مراقبت از این محصول به شما پیشنهاد می کنیم.

جمع بندی

مبل بادی مخمل بست وی یک محصول کاملا عالی و فوق العاده است که دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و قابلیت استفاده از ان بر روی اب را هم حتی دارا خواهید بود که قطعا نکته مهم و حائز اهمیتی خواهد بود. هم اکنون این مبل بادی با قیمت عالی از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس قابل خرید خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 130 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ    -------
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...