استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس intex 58487

intex 58487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس intex 58487 از استخر های بادی جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به تازگی تولید شده و از بزرگترین استخر های بادی است که شما می توانید خریداری کنید . این استخر بادی به صورت مستطیلی شکل ساخته شده است ، به طوریکه طول آن در هنگام راه اندازی شده به 305 سانتی متر و عرض آن نیز به 183 سانتی متر می رسد . همچنین ارتفاع استخر بادی 56 سانتی بوده و با توجه به این موارد است که گفته می شود ، استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس یکی از بزرگترین استخر های بادی برند اینتکس می باشد . این استخر بادی گنجایش 1050 لیتر آب را داشته که نسبت به سایر استخر های بادی ظرفیت بسیار زیادی است . همچنین توجه داشته باشید که این استخر بادی دارای وزن 7.5 کیلوگرمی بوده و اگر آن را بسته بندی کنید ، به راحتی خواهید توانست که محصول را جابجا کرده و از آن در هر جایی استفاده کنید . برای ساخت استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس از وینیل یا همان پی وی سی استفاده شده است که بسیار ضخیم بوده و برای اینکه جذابیت این استخر بادی چند برابر شود ، از لایه های صورتی رنگ برای تولید محصول استفاده شده است . دیواره های استخر بادی بسیار مقاوم بوده و می تواند وزن آب را به خوبی تحمل کند . در ضمن این استخر قابلیت تعمیر داشته و همچنین شما می توانید برای استفاده از محصول ، آن را در فضاهای باز راه اندازی کنید . 

استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس intex 58487

همواره بازی های ابی که به همراه خانواده باشد می تواند لذتی چند برابر را به همراه داشته باشد . بنابراین اگر دوست دارید که استخری داشته باشید که به صورت خانوادگی و دسته جمعی از استخر ها استفاده کنید ، استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . در میان انواع استخر های بادی ، اگر توجه داشته باشید ، کمتر استخر سایز بزرگی را مشاهده خواهید کرد که ابعادی بزرگ داشته باشد و رنگ به رنگ صورتی باشد ، از این رو می توان گفت که استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس یک استخر خاص از نظر زیبایی و رنگ خواهد بود . استخر های بادی هر چند سایز بزرگی داشته باشند ، باز هم راه اندازی آن به سادگی صورت خواهد گرفت ، برای اینکه پمپ های باد کار را برای شما بسیار راحت خواهد کرد ، به ویژه اگر بخواهید استخر را با پمپ باد برقی پر کنید . 

حتی با پمپ باد دستی نیز می توانید این استخر بادی را باد کنید . قیمت استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس به دلیل بزرگ بودنش ، بدون شک بالاتر از قیمت استخر های بادی خواهد بود که از ابعاد کوچکی ساخته شده اند . ولی این نکته را در نظر داشته باشید که شما قصد خرید استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس را از فروشگاه مرکزی اینتکس دارید و می توانید خرید های خود را با قیمت های بسیار پایینی انجام دهید . چرا که بیشتر استخر های بادی فروشگاه اینتکس و محصولات بادی دیگر با قیمت های مناسبی در سایت قرار گرفته اند و همچنین گاها برخی از محصولات بادی با تخفیفات ویژه تری به فروش می رسند و برای همین می توانید خرید های ارزشمندی را انجام دهید . 

  • طول : 305 سانتی متر
  • عرض : 183 سانتی متر
  • ارتفاع : 56 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر : 1050 لیتر
  • وزن : 7.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58487

استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس استخری جدید و بسیار دوست داشتنی است که به تازگی توسط فروشگاه اینتکس موجود شده و از آن جا که رنگ جذاب و ابعاد بزرگی دارد ، فروش بسیار خوبی را نیز در فروشگاه اینتکس کسب کرده است . به همین منظور قصد داریم تا با نقد و بررسی که در رابطه با استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس خواهیم داشت ، شما را بیش از پیش با این محصول آشنا کنیم . این استخر بادی طراحی مستطیلی شکل دارد و طراحی مستطیلی یکی از بهترین نوع طراحی استخر های بادی می باشد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که استخر های بادی سایز بزرگ به دلیل اینکه فضای کافی را برای استفاده چند نفره دارد ، به آن ها استخر بادی خانوادگی نیز گفته می شود . استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس نیز یک استخر بادی خانوادگی می باشد . 

از نظر ابعاد ، اگر شما استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس را راه اندازی کنید ، طول آن به 305 سانتی متر می رسد که طول بسیار زیادی خواهد بود . همچنین عرض استخر بادی 183 سانتی متر در حالت راه اندازی شده می باشد و ارتفاعی 6 سانتی متری خواهد داشت . اگر ابعاد استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس را با سایر استخر های بادی مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که این استخر ابعاد بزرگی داشته و بسیار مناسب برای آن دسته از کودکان و بزرگسالانی خواهد بود که فضای کافی برای استفاده از این استخر بادی را دارند . این استخر با توجه به همین موضوع می تواند ظرفیتی 1050 لیتری داشته باشد که یک ظرفیت بالا محسوب می شود . البته برای این استخر پمپ تصفیه آب در نظر گرفته نشده است و شما پس از کثیف شدن و یا کدر شدن آب بایستی آب تمیز داخل استخر بریزید . 

برای پر کردن استخر بادی تنها کافیست که یک شلنگ آب را داخل استخر قرار دهید تا پر شود . برای راه اندازی استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس به دلیل اینکه ابعاد محصول بزرگ است ، ما به شما استفاده از پمپ های باد را پیشنهاد می دهیم که مخصوصا برای راه اندازی استخر های بادی و سایر محصولات بادی ساخته شده اند و می توانند برای راه اندازی تمامی استخر ها با هر نوع دریچه بادی قابل استفاده باشند . از ویژگی های مشترک محصولات بادی این است که وزن آن ها بسیار سبک خواهد بود . به عنوان مثال استخر بادی بزرگ صورتی مستطیلی اینتکس که ابعاد بسیار بزرگی دارد ، تنها وزن آن به 7.5 کیلوگرم می رسد که وزنی بسیار سبک می باشد . برای ساخت این محصول از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که با وینیل نیز شناخته می شود . این جنس بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، برای اینکه کاملا ضد آب بوده و کشسانی بسیار خوبی دارد و خاصیت آن لاستیکی است . 

ولی این نکته را در نظر داشته باشید که برخلاف لاستیک ، این جنس از مواد طبیعی ساخته شده است و سازگاری کامل با محیط زیست داشته و سلامت پوست کودکان را به خطر نمی اندازد و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نخواهد کرد . این جنس حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر دارد . شما می توانید برچسب های تعمیرات را تهیه کنید و در صورت سوراخ شدن و آسیب دیدن استخر بادی اینتکس ، آن را با استفاده از این برچسب ، تعمیر کنید . همچنین شما می توانید از از فروشگاه اینتکس برای تعمیر کردن استخر بادی کمک بگیرید . بهترین راه این است که از آسیب دیدن استخر بادی جلوگیری کنید و توصیه های مهم از جمله جلوگیری از برخورد استخر بادی با اجسام تیز ، نکشیدن و فشار ندادن استخر بادی می تواند گزینه های بسیار عالی برای شما باشد . همچنین می توانید از زیرانداز ها استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...