استخر بادی با عمق زیاد اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با عمق زیاد اینتایم از جدید ترین استخر های بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که توسط شرکت بزرگ اینتایم ساخته شده است . این برند یک برند معروف چینی در حوزه ساخت و فروش محصولات بادی می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتی که دارد در سراسر دنیا شناخته شده و فروش بسیار خوبی دارد . استخر بادی با عمق زیاد اینتایم یکی از مدل های طراحی شده توسط این برند است که طراحی متفاوتی دارد . این استخر بادی به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است و ابعاد نسبتا بزرگی دارد . مهم ترین ویژگی و نکته در طراحی استخر بادی با عمق زیاد اینتایم ، داشتن عمق زیاد است . به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه و دیواره استخر بادی را به صورت 4 طبقه ای یا چهار لایه طراحی کرده است . این طراحی می تواند موجب تقویت دیواره های استخر بادی در برابر وزن آب شود . از آن جا که استخر بادی با عمق زیاد اینتایم ظرفیتی 989 لیتری دارد ، وجود چنین طراحی بسیار کاربردی خواهد بود . این استخر بادی به دلیل عمق بالای خود بیشتر برای کودکان بالای 5 الی 6 سال قابل استفاده خواهد بود . وزن استخر بادی با عمق زیاد اینتایم 6 کیلوگرم بوده و در زمانی که باد آن را تخلیه کنید ، استخر بادی حجم بسیار کوچکی را نیز خواهد داشت . برای راه اندازی استخر بادی با عمق زیاد اینتایم می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . برای ساخت محصول از پی وی سی رنگی و شفاف ضخیم استفاده شده است . 

چیزی که یک استخر را جذاب می کند ، عمق بالای آن است . از آن جایی که محدودیت هایی برای ساخت استخر بادی وجود دارد و به خصوص نمی توان ارتفاع زیادی را برای استخر های بادی انتظار داشت ، استخری مانند استخر بادی با عمق زیاد اینتایم می تواند بهترین گزینه خرید باشد . برای اینکه عمق آن از هر استخر بادی که دیده اید بیشتر است . حتی در تصویر نیز می توانید این ارتفاع را به وضوح ببینید . معمولا استخر های بادی کمتر از نیم متر عمق دارند و بیشترین عمق در میان آن ها عمق های 60 سانتی متری هستند ، ولی ما در اینجا قصد معرفی کردن استخر بادی با عمق زیاد اینتایم را داریم که در حدود 75 سانتی متر ارتفاع دارد و می توان گفت که یکی از مرتفع ترین استخر های بادی است که می توانید خریداری کنید . حال فروشگاه اینتکس این محصول را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی و با قیمت مناسب محصول را خریداری کرده و درب منزل آن را تحویل بگیرید . شما حتی می توانید به صورت حضوری نیز اینکار را انجام دهید . 

ولی باید یک نکته را متذکر شویم و آن هم این است که استخر بادی با عمق زیاد مناسب برای کودکان سنین پایین نیست . حتی فروشگاه استفاده از استخر بادی با عمق زیاد اینتایم را برای کودکان بالای 5 سال مناسب دانسته است و بهتر است که شما نیز آن را در نظر داشته باشید . این استخر بادی حتی از نظر طول و عرض نیز بزرگ است و می تواند برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب باشد تا از آن به عنوان یک وان استفاده کنید و با پر کردن استخر با آب گرم ، داخل آن دراز کشیده و ریلکس کنید . به واسطه ابعاد و لایه های ضخیمی که برای ساخت استخر بادی فوق استفاده شده است ، استخر وزنی 6 کیلوگرمی خواهد داشت . داخل این استخر 989 لیتر گنجایش آب دارد که ظرفیت بالایی بوده و وزن آن نیز به طور حتم بالاست و از آن جایی که استخر به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند ، بیانگر کیفیت فوق العاده آن است .

  • ظرفیت : 989 لیتر
  • طول 189 سانتی متر
  • عرض : 125 سانتی متر
  • ارتفاع : 75 سانتی متر
  • وزن : 6 کیلوگرم
  • رده سنی : +5 سال
  • جنس بدنه : پی وی سی شفاف و رنگی
  • برند : اینتایم
  • کد محصول : intime 44300

استخر بادی با عمق زیاد اینتایم از استخر های بسیار دوست داشتنی و بزرگ شرکت اینتایم می باشد که شما می توانید آن را برای بازی و تفریحات آبی تمامی سنین خریداری کنید . اگرچه استخر های بادی بیشتر برای رده سنی کودکان ساخته شده اند ، ولی استخر بادی با عمق زیاد اینتایم به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند شرایط را برای استفاده بزرگسالان نیز فراهم کند . به همین دلیل است که شما می توانید آن را به عنوان یک استخر بادی خانوادگی خریداری کنید . داشتن عمق زیاد به بزرگتر ها نیز اجازه می دهد تا بتوانند یک استخر عمیق تر را داشته باشند تا در داخل آن نشسته و استراحت کنند . در ادامه محصول به صورت کامل به نقد و بررسی استخر بادی با عمق زیاد اینتایم خواهیم پرداخت . پس با ما همراه باشید تا سایر خصوصیت های این محصول را مطالعه کنید و با آن ها آشنا شوید . 

استخر بادی با عمق زیاد اینتایم به صورت مستطیلی ساخته شده است ، به طوریکه طول آن 189 سانتی متر است و عرض آن نیز در حالت راه اندازی شده خود به 125 سانتی متر می رسد . توجه داشته باشید که بیشتر این استخر های بادی برای استفاده در محیط های روباز ساخته شده اند و در این رابطه محدودیتی وجود ندارد . شما می توانید این محصولات بادی را در حیاط خانه راه اندازی کنید و یا اگر در آپارتمان زندگی می کنید ، در صورت امکان و یا دسترسی می توانید استخر بادی با عمق زیاد اینتایم را در پارکینگ و یا در بالای پشت بام راه اندازی کنید تا از آن برای تفریحات آبی استفاده کنید . استخر های بادی عمیق بیش از هر استخر بادی محبوبیت دارند و برای همین است که فروش استخر بادی با عمق زیاد اینتایم در فروشگاه اینتکس بسیار بالا بوده و مشتریان زیادی قصد خرید آن را دارند . 

اگر در میان تمامی استخر های بادی جستجو کنید ، کمتر استخر بادی را مشاهده خواهید کرد که دارای عمق 75 سانتی متری باشد .  مگر اینکه به سراغ استخر های پیش ساخته و ایزی ست بروید که نوع ساختار و طراحی کاملا متفاوتی دارند . اینتایم یکی از بزرگترین تولید کنندگان استخر بادی است که یک برند چینی بوده ولی کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد ، به طوریکه محصولات بادی این شرکت در آمریکا و یا اروپا نیز به فروش می رسد و شما می توانید با اطمینان خاطر از این محصولات بادی برند اینتایم استفاده کنید . مهم ترین نکته در رابطه با ساخت و تولید استخر های بادی این است که از جنس بسیار خوبی برای ساخت این محصولات بادی استفاده شود . به طور مثال در میان تولیدات مختلف بازار ، آن دسته از استخر های بادی که از پی وی سی ساخته شده اند بهترین کیفیت را در میان سایر استخر ها داشته اند .

این محصولات بادی همچنین در حالت راه اندازی شده خود دارای ابعاد بزرگی هستند ، ولی اگر باد آن ها را خالی کنید ، متوجه خواهید شد که استخر های بادی در حالت بسته بندی شده خود دارای ابعاد به شدت کوچکی هستند که شما می توانید به سادگی آن ها را جابجا کنید و هر جایی که دوست دارید آن را راه اندازی کنید . رده سنی که شرکت اینتایم برای استفاده از این استخر بادی در نظر گرفته است ، رده سنی بالای 5 سال می باشد . شما می توانید برای راه اندازی استخر بادی با عمق زیاد اینتایم از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد مختلفی را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید که مناسب برای راه اندازی استخر بادی فوق باشند . از آن جا که نازل های پمپ باد قابلیت تغییر می باشد ، شما می توانید به بهترین شکل ممکن محصول را باد کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...