استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس intex 57186

intex 57186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس intex 57186 یکی از محبوب ترین استخر های بادی سایز بزرگ فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که برای استفاده خانوادگی طراحی شده است و در میان انواع استخر های ساخته شده به صورت بادی ، می توان گفت که یکی از بزرگترین مدل هایی است که می توانید آن را خریداری کنید . این استخر به صورت بادی ساخته شده است و طراحی آن بسیار متفاوت از هر نوع استخر دیگر است . اگر به تصویر این استخر توجه داشته باشید ، محصول به صورت یک استخر زیبا ساخته شده است که در داخل خود یک سکوی بادی برای نشستن دارد و شما می توانید بر روی آن صندلی نشسته و حتی به تکیه گاهی که برای استخر در نظر گرفته شده است ، تکیه دهید و ریلکس کنید . عمدتا مدل های کمی از استخر های بادی این طراحی را دارند ، ولی شرکت اینتکس به تازگی این محصول را به شکلی متفاوت تولید کرده است . حتی این استخر یک ویژگی بسیار خوب دیگر دارد که آن هم داشتن یک سایبان بادی است که شما می توانید در صورت استفاده از استخر در محیط های روباز ، این سایبان را راه اندازی کنید تا در سایه آن استراحت نمایید . طول استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس 229 سانتی متر بوده و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 191 و 135 سانتی متر می باشد . گنجایش استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس 530 لیتر است . 

بسیاری از موارد مهم در رابطه با استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس در این بخش اشاره شد ، ولی شما می توانید مطالب بیشتر را در بخش نقد و بررسی محصول مطالعه کنید تا بهتر با سایر ویژگی ها و مشخصه های استخر بادی بزرگ آشنا شوید . استخر های بادی خانوادگی از هر نظر مناسب تر هستند و اگر شما دوست دارید که استخر بزرگ داشته باشید تا هم رده سنی کودک و همچنین رده سنی بزرگسال بتواند از آن استفاده کند ، بدون شک استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس می تواند بهترین گزینه باشد . ولی این موضوع را در نظر بگیرید که شما باید قبل از خرید استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس و یا هر استخر بادی سایز بزرگی ، فضایی که در منزل و در حیاط در اختیار دارید توجه داشته باشید ، زیرا ابعاد این استخر بزرگ است و باید این فضا در اختیار شما قرار داشته باشد تا بتوانید از محصول استفاده کنید . 

مورد بعدی در رابطه با استخر های بادی ، حتی استخر های سایز بزرگ وجود دارد این است که ممکن است حتی خود کودکان نیز نتوانند در داخل استخر شنا کرده و به راحتی دست و پا بزنند . دلیل آن هم این است که عمق استخر های بادی کم است و حتی بزرگ ترین استخر ها نیز ، ارتفاعی نهایتا 60 سانتی متری دارند . زیرا ساخت استخر های بادی دارای محدودیت است . اما همین مقدار نیز می تواند به بهترین شکل ممکن ، شرایط را برای کودکان و بزرگتر ها فراهم کند تا در آب ریلکس کرده و یا بازی کنند . کودکان می توانند زیرآب بروند و تفریح داشته باشند . کیفیت بدنه و ضخامت لایه هایی که برای ساخت این استخر بادی استفاده شده است ، بسیار بیشتر از سایر استخر ها خواهد بود ، دلیل آن هم این است که شرکت اینتکس بسته به سایز و تحمل وزنی که قرار است استخر داشته باشد ، ممکن است از لایه های ضخیم تر و یا نازک تر استفاده کند .

  • طول : 229  سانتی متر
  • عرض : 191 سانتی متر
  • ارتفاع : 135 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 530 لیتر
  • وزن : 8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • قابلیت جدا شدن سایبان
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 57186

استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس از استخر های بادی دوست داشتنی و بسیار زیباست که به صورت یک حوضچه بزرگ و یا یک جکوزی ساخته شده است ، برای اینکه دارای صندلی و سکو برای نشستن بوده و می تواند شرایط بسیار متفاوت و دوست داشتنی را برای افراد فراهم کند . عمدتا استخر های بادی سایز بزرگ به صورت ساده طراحی می شوند ، ولی شرکت اینتکس استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس را به شکلی متفاوت تولید کرده است که محبوبیت های خاص خود را داشته و می تواند یک استخر مناسب برای استفاده خانوادگی و در یک شرایط ایده آل باشد . برای اینکه بیشتر با استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر به ویژگی های آن بپردازیم . این استخر بادی به مانند هر استخر بادی دیگر برند اینتکس از بدنه پی وی سی ساخته شده است . 

این جنس یکی از بهترین متریال ها برای ساخت استخر بادی بوده و برای همین است که شرکت اینتکس نیز سال های سال از همین جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کند تا اینچنین طول عمر بالایی را به استخر های بادی خود ببخشد و کیفیت محصولات بادی را تضمین کند . برای همین است که توصیه فروشگاه اینتکس نیز این است تا شما از استخر بادی اینتکس و سایر محصولات بادی برند اینتکس استفاده کنید . این استخر بادی از بدنه ای به صورت دولایه ساخته شده است و اگر به دیواره های آن توجه داشته باشید ، متوجه می شوید که طراحی استخر به صورت دولایه بوده و به همین دلیل برای هر لایه یک دریچه باد قرار داده شده است که می توانید آن قسمت را باد کنید . ولی تنها بخش های بادی استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس ، این دولایه نیستند ، چرا که برای این استخر بادی ، یک صندلی بادی در کف استخر طراحی شده اس که دارای دریچه باد مجزا است .

همچنین یک تکیه گاه بلند نیز در بخش پشتی استخر بادی قرار دارد تا آن افرادی که بر روی صندلی نشسته اند ، بتوانند به این پشتی تکیه داده و در یک شرای بسیار راحت تر از استخر بادی استفاده کنند . یک ویژگی بسیار خوب در ساخت بخش صندلی و تکیه گاه استخر بادی بزرگ وجود دارد و آن هم طراحی برجسته و مواج هر دو قسمت است ، اگر به محصول دقت داشته باشید ، متوجه این طراحی خواهید شد . رویه مواج می تواند نرمی و راحتی استخر بادی را چندین برابر کند تا با شرایط بسیار بهتری بتوانید از استخر بادی استفاده کنید و ساعت ها در داخل آب این استخر نشسته و لذت ببرید . برای ساخت این محصول از پی وی سی سفید رنگ در لبه ها و در کف استخر استفاده شده است ، همچنین دیواره های کناری استخر از پی وی سی آبی رنگ شفاف استفاده شده است که ترکیب این دو رنگ استخری بسیار زیبا را شکل داده است . 

در دیواره های استخر بادی جالیوانی قرار دارد که می توانید نوشیدنی های خود را در آن قسمت ها قرار دهید . و اما یکی از مهم ترین و دوست داشتنی ترین ویژگی های استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس ، وجود سایبانی است که شما می توانید در مواقعی که استخر بادی را در محیط های روباز استفاده می کنید ، سایبان را نصب کنید و از آن استفاده نمایید . این سایبان به صورت بادی طراحی شده است و شما می توانید به مانند خود استخر آن را نیز راه اندازی کنید . این سایبان قابلیت جدا شدن از بدنه بوده و شما می توانید به لخواه خود آن را نصب کنید . طول استخر بادی بزرگ با سایبان و صندلی اینتکس در حالت راه اندازی شده 229 سانتی متر می باشد و عرض آن نیز 191 سانتی متر با ارتفاع 135 سانتی متر می باشد . ظرفیت استخر 530 لیتر بوده و وزنی که محصول دارد 8 کیلوگرم است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...