استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی Bestway 53118

Bestway 53118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی Bestway 53118 از استخر های بادی دوست داشتنی است که به صورت یک مجموعه طراحی شده و می توان گفت که به نوعی یک پارک آبی بسیار زیبا و البته جذاب برای کودکان است تا آن ها بتوانند در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . این استخر بادی به همراه خود وسیله های بازی بسیاری را دارد که آن ها را معرفی خواهیم کرد . استخر های بادی به دلیل اینکه طراحی بادی دارند ، ویژگی های بسیار زیادی مانند : سهولت در حمل و جابجایی و حتی نگهداری ، ایمنی بسیار زیاد برای بازی های راحت تر کودکان . راه اندازی بسیار ساده و آسان ، عدم اشغال فضا به صورت دائمی و ... اشاره کرد . این استخر بادی زیبا و جذاب به همراه خود یک سرسره بادی بزرگ و بسیار جالب دارد که کودکان می توانند در هنگام بازی از سرسره استفاده کرده و به داخل استخر سر بخورند . این در حالی است که استخر های بادی دیگر ممکن است این ویژگی جالب را به همراه خود نداشته باشند . نکته دیگری که در این رابطه مطرح است ، می توان به داشتن اسباب بازی های مختلف اشاره نمود . کودکان می توانند از این وسیله های بازی برای سرگرمی های بیشتر خود استفاده کنند . عروسک های بادی با طراحی حیوانات تولید شده اند و تمامی آن ها به صورت بادی بوده و مشکلی برای کودکان ایجاد نخواهد کرد . شما می توانید استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی را به صورت یک پکیج کامل با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

  • طول : 264  سانتی متر
  • عرض : 188 سانتی متر
  • ارتفاع : 140 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 278 لیتر
  • وزن : 5.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای عروسک و حلقه بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53118

استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی از جدید ترین استخر های بادی شرکت خارجی بست وی می باشد که شما می توانید از آن برای تفریحات آبی کودکان در منزل ، استفاده کنید . این استخر بادی ابعاد بزرگی دارد و می تواند شرایط را برای بازی چند کودک فراهم کند تا آن ها بتوانند دوستان خود را به بازی در کنار خود دعوت کنند . هر استخر بادی دارای ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود بوده و شرکت های مختلف به خصوص شرکت بست وی با خلاقیت های بسیار بالایی که دارد ، استخر های بادی جدید خود را شبیه به پارک های آبی تولید کرده است . برای همین است که کودکان با علاقه بیشتری استخر های بادی را انتخاب می کنند و آن را برای بازی های شاد و مفرح خود مورد استفاده قرار می دهند . 

برای اینکه بیشتر با استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید ، برای اینکه قصد داریم تا به صورت کامل تر به نقد و بررسی استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی بپردازیم تا بتوانید بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید . این استخر بادی دارای طراحی منحنی شکل است ، به طوریکه اگر آن را راه اندازی کنید دارای طولی 264 سانتی متری خواهد بود و عرض آن نیز به 188 سانتی متر خواهد رسید . همچنین ارتفاعی که استخر بادی در حالت راه اندازی شده دارد به 140 سانتی متر می رسد ، ولی نکته اینجاست که عمق استخر کمتر بوده و دارای 25 سانتی متر عمق می باشد . برای همین کودکانی که سن پایین تری دارند می توانند بدون مشکل از استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی استفاده کنند . 

این ابعاد بزرگ است که باعث می شود چند کودک بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . حتی بزرگتر ها و والدین نیز می توانند کودکان را در بازی با این استخر بادی همراهی کنند . از مهم ترین و دوست داشتنی ترین ویژگی ها و وسیله هایی که در داخل این استخر بادی استفاده شده است ، می توان به سرسره بادی محصول اشاره کرد . این سرسره بادی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد تا آن ها بتوانند از سرسره بالا رفته و سپس به داخل استخر سر بخورند . این بازی لذت بسیار زیادی خواهد داشت و کودکان به طور حتم علاقه زیاد تری به استخر بادی سرسره دار نسبت به استخر های ساده خواهند داشت . این سرسره بادی دارای حفاظ بوده و می تواند از افتادن کودکان جلوگیری کند . همچنین در انتهای سرسره بادی یک تشک در کف استخر قرار داده شده است که می تواند جلوی ضربه را بگیرد . 

این سرسره بادی قابلیت جدا شدن از استخر را دارد تا در صورتی که کودکان نخواهند از سرسره بادی استفاده کنند می توانند این سرسره بادی را برداشته و فضای استخر را بزرگتر از همیشه کنند . در کنار این استخر بادی اسباب بازی های عروسکی نیز برای بازی های دیگر کودکان و سرگرمی آن ها قرار داده شده است که می توان به مار بادی و یا یک عصای بادی که سر اسب دارد اشار کرد . همچنین یک سبد حلقه ای به همراه توپ های رنگی در کنار این استخر بادی وجود دارد که شما می توانید تمامی آن ها را به صورت یک پکیج کامل و در قالب یک محصول از فروشگاه اینترنتی اینتکس برای کودک خود خریداری نمایید . برای راه اندازی استخر بادی کودک با سرسره و اسباب بازی بست وی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد دستی و یا پدالی بهترین پمپ هایی هستند که شما می توانید از آن ها برای راه اندازی این محصولات استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...