استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس Intex 59421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس Intex 59421 از جذاب ترین استخر های بادی شرکت اینتکس می باشد که طراحی بدنه آن به صورت استوایی بوده و شما می توانید بر روی استخر بادی نقش هایی همچون حیوانات زیبا ، میوه های استوایی و ... را مشاهده کنید . این استخر دارای عمق کمی بوده و دیواره آن به صورت دو طبقه ای ساخته شده است . به همین دلیل بسیار مناسب برای رده سنی کودکان خردسال می باشد . حتی کودکان می توانند به عنوان استخر توپ از این محصول بادی بی نظیر و بسیار زیبا استفاده کنند . قطر استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس 122 سانتی متر بوده و ارتفاعی 25 سانتی متری دارد . برای پر کردن استخر بادی تنها به 150 لیتر آب نیاز است . از ویژگی های بسیار خوب دیگر استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس می توان به وزن بسیار کم آن اشاره کرد که 1 کیلوگرم می باشد و از آن جا که می توان آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرد ، شما به راحتی می توانید محصول را برداشته و آن را به سفر ببرید تا در هر جایی از آن استفاده کنید . برای ساخت این استخر بادی زیبا ، از پی وی سی طرح دار و شفاف استفاده شده است . این محصول را می توانید در فضاهای روباز نیز راه اندازی کنید . شما عزیزان می توانید استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس را با قیمت ارزان به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • قطر : 122  سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 150 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • وزن : 1 کیلوگرم
  • دارای طراحی دو طبقه ای
  • قابل استفاده به عنوان وان و استخر توپ
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Intex 59421

استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس از سری استخر های بادی جدید برند اینتکس می باشد که در این محصول ، مواردی همچون توپ بادی و حلقه شنا بادی وجود ندارد ، ولی شرکت اینتکس استخر بادی کودک طرح استوایی را در یک مدل دیگر به همراه توپ و حلقه شنا بادی طراحی کرده است تا شما بتوانید بر اساس نیاز و علاقه کودکان آن ها را خریداری کنید . بنابراین اگر دوست دارید که تنها استخر بادی را خریداری کنید ، استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود . توجه داشته باشید که قیمت استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس به دلیل نداشتن وسیله های بازی دیگر ، از مدل مشابه خود ارزان تر بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کمتری این محصول بسیار زیبا و پر فروش را خریداری کنید . این محصول ویژگی های بسیار خوبی دارد که با آن ها آشنا خواهید شد . 

یکی از ویژگی های استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس این است که عمق آن کم در نظر گرفته شده است و در حالت راه اندازی شده ، ارتفاع این استخر بادی 25 سانتی متر خواهد بود . برای همین بیشتر برای استفاده رده های سنی کودکان مناسب خواهد بود . نکته این است که استخر های بادی که برای رده سنی کودکان ساخته می شود ، از ابعاد کوچک تری برخوردار هستند و یکی از لازمه های آن این است که عمق استخر کم باشد تا کودکان خردسال به راحتی بتوانند از استخر بادی استفاده کنند و ایمنی کامل را داشته باشند . برای همین توصیه اول ما این است که در هنگام خرید استخر بادی ، به این نکات بسیار مهم توجه ویژه ای را داشته باشید . اگر در هنگام بازی مراقب کودکان باشید ، حتی کودکان سنین 2 سال به بالا می توانند از استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس بدون نگرانی استفاده کنند . 

شرکت اینتکس ظاهر استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس را نیز بسیار زیبا طراحی کرده است . نام این استخر بادی ، استخر بادی استوایی است و دلیل آن نیز وجود میوه های استوایی و پرندگان زیبایی همچون فلامینگو است که بر روی بدنه استخر بادی نقش بسته اند . این میوه های خوشمزه و زیبا با طراحی جالبی که دارند ، می توانند نظر هر کودکی را به سمت خود جلب کنند . برای همین است که توصیه می شود از استخر های بادی جذاب اینتکس برای آب تنی کودکان استفاده کنید . این استخر بادی در حالت راه اندازی شده خود دارای قطری 122 سانتی متری می باشد . بنابراین یک یا نهایتا دو کودک می توانند به صورت همزمان از استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس استفاده کنند . برای پر کردن این استخر بادی شما نیاز به 150 لیتر آب خواهید بود . 

برای ساخت و تولید استخر بادی کودک طرح استوایی اینتکس از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که از محبوب ترین متریال های شرکت اینتکس بوده و می توان گفت که بیشتر استخر های بادی این شرکت نیز از همین جنس ساخته شده اند . این جنس هیچ مشکلی را برای کودکان به وجود نخواهد آورد و آن ها می توانند با خیالی راحت و اطمینان خاطر از این استخر استفاده کنند . ساختار بدنه استخر بادی به صورت دو طبقه ای است که اگر به آن دقت داشته باشید ، طبقه بالایی استخر بادی قطور تر از بخش زیرین آن می باشد . یک برچسب تعمیرات نیز در کنار این استخر بادی قرار داده شده است تا در صورت آسیب دیدن استخر بادی شما بتوانید با استفاده از این برچسب ها ، محصول را تعمیر کنید . امکان خرید بیشتر برچسب تعمیرات از فروشگاه اینترنتی اینتکس میسر است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...