استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس

intex 58417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس intex 58417 از استخر های بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی است که برای رده سنی کودکان ساخته شده است و به همین دلیل شرکت اینتکس وسیله های بازی و سرگرمی بیشتری را در داخل این استخر گنجانده است . اگر به تصویر این استخر بادی توجه داشته باشید ، حیوانات عروسکی مانند میمون ، طوطی و آفتاب پرست را مشاهده می کنید که از تنها های درخت نخل آویزان هستند و می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند . توجه داشته باشید که این عروسک های بادی قابلیت جدا شدن را داشته و کودکان می توانند با آن بازی کنند . شرکت اینتکس خلاقانه این استخر بادی را طراحی کرده است ، به طوریکه برای محصول یک درخت نخل بسیار زیبایی را طراحی کرده است که به مانند یک سقف و یا یک سایبان می تواند برای استخر باشد تا کودکان در هنگام بازی در محیط های بیرون از خانه مانند حیاط بتوانند در سایه قرار داشته باشند و بازی کنند . این استخر بادی کودک دارای قطر 102 سانتی متری بوده و اگر حمام بزرگی داشته باشید ، می توانید آن را در حمام نیز راه اندازی کنید . وزن محصول بسیار سبک بوده و تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد . برای پر کردن این استخر بادی نیاز به 45 لیتر آب بوده که به سرعت نیز می توانید آن را پر کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . شما می توانید از آب گرم برای پر کردن استخر بادی استفاده کنید .

  • قطر : 102  سانتی متر
  • ارتفاع : 86 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 45 لیتر
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58417

استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس از استخر های بی نظیر و بسیار دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که طراحی فوق العاده زیبایی دارد و می تواند برای هر کودکی جذابیت های خاص خود را داشته باشد . این استخر بادی یه صورت گرد طراحی شده است و قطری که دارد به 102 سانتی متر می رسد ، این ابعاد استخر بادی را برای آن دسته از کودکانی مناسب کرده است که سن پایینی دارد . برای اینکه عمق کمی برای استخر بادی در نظر گرفته شده است تا آن ها نیز به خوبی بتوانند از استخر بادی استفاده کنند و مشکلی از بابت عمیق بودن استخر نداشته باشند . این ویژگی نیز باعث شده است تا والدین بتوانند با اطمینان کودکان را تشویق به بازی و تفریح با استفاده از استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس داشته باشند . برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس آشنا شوید توصیه میکنیم که در ادامه همراه ما باشید . 

استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس از نظر طراحی همانطور که در تصویر مشخص است و در نام محصول ذکر شده ، طراحی حیوانات دارد و استخر با توجه به اینکه ستون هایی دارد ، از هر ستون یک حیوان عروسکی به صورت بادی طراحی شده است که جذابیت استخر بادی را افزایش داده است . این عروسک های بادی برگرفته از طراحی طوطی ، میمون و آفتاب پرست می باشد . توجه داشته باشید که این حیوانات قابلیت جدا شدن از بدنه استخر بادی را داشته و کودکان می توانند از ان ها برای بازی های بیشتر خود استفاده کنند . هدف شرکت اینتکس نیز این است که استخر های بادی را با طراحی های متفاوتی تولید کنند تا کودکان بتوانند بازی های بیشتری را در قالب یک استخر بادی داشته باشند . به عنوان مثال برخی از استخر های بادی در کنار خود سرسره دارند تا کودکان از آن ها برای بازی های بیشتر استفاده کنند . 

در این استخر بادی نیز این وسیله های اضافی برای بازی کردن کودکان ؛ در واقع عروسک های بادی می باشد . توجه داشته باشید ، همانطور که اشاره شد ، این استخر بادی به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارد ، مناسب برای رده سنی کودکان بوده وآن ها می توانند به بهترین شکل ممکن از استخر برای تفریحات خود استفاده کنند . شما می توانید استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس را در فضاهای باز مانند حیاط خانه نیز راه اندازی کنید . یک ویژگی بسیار خوب دیگر استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس ، داشتن یک سایبان بادی در بدنه استخر می باشد که به کودکان اجازه می دهد تا در زیر سایه آن بازی و تفریح داشته باشند . بنابراین اگر استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس را در روز های تابستانی در حیاط خانه و در محیط های باز نیز راه اندازی کنید ، جای نگرانی از بابت گرمازدگی و آفتاب سوختگی کودکان وجود نخواهد داشت . 

کودکان بیشتر از بزرگسالان در معرض گرمازدگی هستند و اینتکس برای رفع این مشکل ، این سایبان را به زیبایی در ساخت استخر بادی کودک ایجاد کرده است . شکل سایبانی که در استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس وجود دارد ، شبیه به یک درخت نخل بوده که بسیار زیباست و می تواند برای هر کودکی جذاب و دوست داشتنی باشد . در رابطه با سایر ویژگی های استخر بادی کودک طرح حیوانات با سایبان اینتکس باید اشاره کنیم که کف این استخر به صورت بادی و برجسته ساخته شده است . طراحی برجسته در استخر های بادی یک نکته بسیار مهم و قابل توجهی دارد و آن هم ایمنی بیشتر استخر می باشد . چرا که ممکن است کودکان در هنگام بازی و تفریح سر خورده و با کف استخر برخورد داشته باشند ، حال این کف بادی می تواند از اسیب رسیدن به کودکان تا حد چشمگیری جلوگیری کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...