موضوع مقاله : استخر بادی کودک برای مسافرت

یکی از کارایی بسیار خوب استخر بادی این است که شما می توانید از آن ها در مسافرت ها نیز استفاده کنید ، برای همین شاید بهتر باشد که استخر بادی کودک برای مسافرت را بشناسید و با بهترین مدل ها آشنا شوید تا بتوانید بدون مشکل و به راحتی از آن ها استفاده کنید . استخر های بادی کودکان مدل های بسیار متنوعی را دارند که هر یک از ان ها ویژگی های خاص خود را داشته و با توجه به ساختاری که دارند ، ممکن برای شرایط متفاوتی قابل استفاده باشند . به همین دلیل هدف اصلی فروشگاه اینتکس از ارائه این مقاله ، این است که با استخر بادی کودک برای مسافرت آشنا شوید و مدل های خوبی را خریداری کنید . هر چند محصولات بادی و استخر های بادی که در فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسند ، تماما توسط برند های معروفی ساخته شده اند و از نظر کیفیت در درجه های بالایی قرار دارند ، برای همین با اطمینان خاطر می توانید خرید های خود را انجام دهید . حال برویم به سراغ مواردی که حتما باید در خرید استخر بادی کودک برای مسافرت توجه داشته باشید . 

یک استخر بادی و یا یک محصولی مناسب برای مسافرت است که از نظر وزن و حجم بسیار کوچک باشد تا بتوانید به سادگی آن ها را به همراه خود ببرید . بنابراین مهم ترین و اولین توصیه این است که به سراغ استخر های بادی کوچک تر و سبک تر بروید . در خرید استخر بادی کودک مناسب برای سفر بهتر است که در ابتدا رده سنی کودکان را در نظر داشته باشید ، برای اینکه کودکان باید از استخر هایی استفاده کنند که برای آن رده سنی ساخته شده باشد . به عنوان مثال ممکن است یک استخر دارای ابعاد و عمق کم باشد و برای کودکی که سن بالای 5 سال دارد ، مناسب نباشد . این در حالی است که ممکن است شما استخر های بادی بزرگی را خریداری کنید که برای کودکان سنین پایین مناسب نیستند . در همین راستا فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه استخر بادی در ایران است ، سعی کرده تا رده سنی تمامی استخر های بادی را مشخص کند تا شما بتوانید با اطمینان بیشتری خرید های خود را انجام دهید . در صفحه مختص به هر محصول و در بخش مشخصات آن ها ، این مورد درج شده است ، ولی اگر سوالی در این رابطه داشته باشید و یا رده سنی استخر مشخص نباشد ، شما می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و از آن مطلع شوید . 

استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، به صورت بادی طراحی شده اند و برای همین شما می توانید آن ها را در حجم های بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . همچنین توجه داشته باشید که استخر های بادی در هنگام ارسال برای شما نیز ابعاد بسته بندی شده کوچکی دارند ، به همین دلیل است که جابجا کردن آن ها بسیار آسان و راحت خواهد بود . حتی استخر های بادی بزرگ نیز بسته بندی کوچکی دارند و بزرگترین آن ها نیز وزن هایی کمتر از 4 یا 5 کیلوگرم داشته و این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی این محصولات بادی را در سفر ها به همراه داشته باشید . این ویژگی بسیار خوب است که باعث شده تا بسیاری از مشتریان به دنبال خرید استخر های بادی باشند و دیگر به سراغ استخر های عمومی و ... نروند . شما حتی می توانید استخر ها را در منزل نیز در مکان های مختلفی راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . راه اندازی استخر های بادی تنها به یک زمین صاف و مسطح نیاز دارد که عاری از کیثیفی ها باشد . برای همین جای نگرانی از این بابت نخواهد بود که از پایه و یا وسیله دیگری برای راه اندازی استفاده کنید . 


اگر استخر بادی بزرگی را برای استفاده در مسافرت انتخاب کردید ، باز هم نگران راه اندازی آن ها نباشید . زیرا شما می توانید از پمپ های باد دستی برای راه اندازی این محصولات بادی استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند ، ولی پمپ های باد دستی به دلیل اینکه به صورت دستی هستند و نیازی به برق ندارند ، در سفر ها که شاید برقی وجود نداشته باشد ، کارایی داشته و می تواند شما را در جهت راه اندازی استخر بادی کمک کند . و اما اگر در خانه قرار است از استخر های بادی استفاده کنید می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید که قدرت پمپاژ باد زیاد تری را نسبت به استخر های بادی دیگر دارند . توجه داشته باشید که استخر های بادی در تمامی مدل ها به خصوص مدل هایی که در فروشگاه اینتکس موجود می باشد و مدل هایی که توسط برند های معروف ساخته شده اند ، دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشند ، این جنس بسیار مقاوم بوده و از بهترین استخر های بادی ساخته شده می باشد . 

ولی باید توجه داشته باشید که در صورت برخورد اجسام تیز و یا ساییده شدن بر روی زمین می تواند آسیب ببیند ، برای همین اگر قصد استفاده از استخر های بادی را در فضاهای باز مانند طبیعت و در مسافرت ها دارید ، باید به این نکته توجه کنید که با استفاده از یک زیرانداز ضخیم از استخر بادی خود مراقبت کنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود .  استخر های بادی در برابر نور خورشید مقاوم هستند و برای همین شما می توانید استخر بادی را بر روی زمین راه اندازی کنید . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا در سفر ها نیز بدون نگرانی استخر بادی را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید . استخر های بادی همچنین قابلیت تعمیر دارند و اگر در سفر نیز آسیب ببیند ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن ها را تعمیر کنید . فروشگاه اینتکس نیز خدمات پس از فروش استخر بادی را انجام می دهد و شما می توانید برای تعمیرات استخر از فروشگاه اینتکس کمک بخواهید تا به صورت تخصصی استخر را تعمیر نماید . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی مسافرتی خود و یا مشاوره خرید می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .