استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس intex 58438

intex 58438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس intex 58438 از استخر های زیبا با طراحی جذاب است که کودکان به خصوص دختران علاقه زیادی به استفاده از آن دارند . استخر های بادی از آن جا که وسیله های بازی و تفریحات آبی هستند ، بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته و می توان گفت که اکثر کودکان علاقه مند به بازی با استخر های بادی هستند . به همین منظور شرکت اینتکس انواع استخر های بادی را مخصوص کودکان طراحی کرده است که از جدید ترین آن ها می توان به استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس اشاره نمود . این استخر بادی طرحی شبیه یونیکورن دارد که یک حیوان افسانه ای بوده و ما آن را با نام اسب تک شاخ می شناسیم . از ویژگی های استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس می توان به طراحی بادی آن اشاره کرد که باعث ایمنی بیشتر شده است و کف آن به صورت بادی طراحی شده تا کودکان آسیبی ندیده و همچنین در هنگام نشستن احساس راحتی داشته باشند . این استخر برای کودکان خردسال طراحی شده است و دلیل آن نیز داشتن ابعاد نسبتا کوچک است . همچنین به منظور اینکه کودکان بتوانند در یک شرایط ایده آل از استخر بادی استفاده کنند ، سایبان بادی برای این استخر در نظر گرفته است که می تواند کودکان را در برابر نور خورشید و گرما زدگی محافظت کند . شما می توانید این استخر بادی را با قیمت ارزان به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

  • قطر : 102 سانتی متر
  • ارتفاع : 102 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 45 لیتر
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • رده سنی : + 2 سال
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای سایبان بادی
  • دارای کف بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58438

استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس استخری بسیار زیبا و دوست داشتنی است که برای رده سنی کودکان خردسال طراحی شده است و می تواند یک وسیله بازی و سرگرمی برای آن ها باشد . استخر های بادی ویژگی های بسیار زیادی دارند که از مهم ترین آن ها می توان به داشتن ایمنی بسیار خوب اشاره کرد که به کودکان اجازه می دهد تا در یک شرایط بسیار خوبی تفریحات آبی داشته باشند . این استخر بادی کودک با توجه به طراحی که شبیه به حیوان افسانه ای یونیکورن یا اسب تک شاخ دارد ، با نام استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس شناخته می شود . در ادامه مطلب نیز قصد داریم تا شما را با سایر ویژگی های محصول آشنا کنیم تا با مواردی همچون نوع ساخت ، جنس و ... محصول آشنایی کامل داشته باشید و سپس خرید های خود را انجام دهید . 

استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس از نظر ابعادی دارای قطری 102 سانتی متری است و ارتفاعی 102 سانتی متری نیز دارد . ابعادی که محصول دارد مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد . این رده سنی را خود تولید کننده این محصول بادی یعنی برند اینتکس در نظر گرفته است و بهتر است که شما نیز در هنگام خرید استخر بادی کودکان به این رده سنی توجه داشته باشید و سپس خرید های خود را انجام دهید . دلیل داشتن ارتفاع زیاد در این محصول ، وجود سایبانی است که این استخر دارد . سایبان این استخر می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کودکان ایجاد کند تا آن ها بتوانند در یک شرایط بسیار بهتر و به دور از نور افتاب و آسیب هایی که ممکن است به آن ها وارد شود ، در استخر آب تنی کرده و بازی های شادی را داشته باشند . این سایبان نیز به صورت بادی است و با راه اندازی بدنه خود استخر ، این سایبان نیز به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد . 

برای ساخت و تولید استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی ها بهترین مواد برای ساخت استخر ها می باشند ، به طوریکه شرکت اینتکس برای ساخت بسیاری از محصولات بادی خود حتی برای ساخت استخر های بادی سایز بزرگ خانوادگی و یا محصولات بادی دیگر نیز از همین جنس استفاده می کند . هر چه لایه های بدنه استخر بادی ضخیم تر باشد ، دوامی که می توان از محصول انتظار داشت بیشتر خواهد بود . اینتکس نیز با در نظر داشتن نوع استخر بادی و نوع طراحی آن ، ممکن است از پی وی سی هایی با ضخامت های مختلف استفاده کند . تمامی بخش های این محصول همانطور که اشاره شد از پی وی سی می باشد . از سایر ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس می توان به داشتن کف بادی اشاره کرد . 

معمولا استخر های بادی به خصوص استخر های بادی که سایز بزرگ دارند ، کف آن ها به صورت غیر بادی طراحی می شود . ولی استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس دارای کف بادی است تا ایمنی آن بسیار بیشتر شود . اگر کف استخر بادی باشد ، انعطاف پذیری استخر بیشتر شده و می تواند از برخورد شدید کودکان و آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کند . یکی از دلیل هایی که این استخر دارای کف بادی است ، این است که رده سنی استخر برای کودکان بالای 2 سال می باشد . وزنی که استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس دارد تنها 1.5 کیلوگرم است که می توان گفت وزن بسیار سبکی خواهد بود . وزن پایین در تمامی محصولات بادی وجود دارد و این ویژگی می تواند جابجا کردن استخر را برای شما بسیار اسان تر کند . ظرفیت استخر بادی کودک طرح یونیکورن سایبان دار اینتکس همچنین 45 لیتر می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...