موضوع مقاله : استخر فریمی بزرگ

استخر فریمی بزرگ می تواند یک استخر فوق العاده برای شما باشد تا بتوانید آن ها را در خانه و یا ویلا و حتی باغ خود راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . همانطور که از نام این استخر مشخص است ، طراحی آن به صورت فریمی بوده و برای همین به آن استخر فریمی گفته می شود . استخر فریمی با نام های دیگری مانند استخر پیش ساخته و یا استخر آماده یا استخر شرکتی نیز شناخته می شوند و در واقع تمامی آن ها یک نوع استخر می باشد . البته توجه داشته باشید که استخر های بادی فریمی زیر مجموعه ای از استخر های پیش ساخته می باشد ، زیرا در دسته بندی استخر های پیش ساخته ، شما می توانید استخر های ایزی ست را نیز مشاهده کرده و آن ها را نیز خریداری کنید . بنابراین می توان گفت که استخر های فریمی یک مدل محبوب و پر فروش از دسته بندی استخر پیش ساخته می باشد . این نوع از استخر ها مقاوم ترین نوع استخر های شرکتی و آماده هستند که شما می توانید آن ها را خریداری کرده و استفاده کنید . استخر های پیش ساخته دوام و کیفیت فوق العاده بالایی را دارند و برای همین است که بسیاری از افراد رو به خرید استخر فریمی آورده و این محصولات را جایگزین استخر های معمولی کرده اند . 

عمدتا در میان استخر های آماده شرکتی ، بزرگ ترین استخر های پیش ساخته به صورت فریمی ساخته می شوند ، زیرا این نوع طراحی باعث می شود تا کیفیت و دوام استخر افزایش چشمگیری داشته باشد و برای همین است که توصیه می کنیم تا در صورت در نظر داشتن استخر پیش ساخته سایز بزرگ ، حتما به سراغ استخر های فریمی بروید که از نظر کیفیت و دوام ، در سطح فوق العاده ای قرار دارند . بدین ترتیب ما قصد داریم تا شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیت های استخر فریمی بزرگ آشنا کنیم تا بهتر بتوانید این محصولات پیش ساخته را بشناسید و در خرید های خود موفق ظاهر شوید . استخر پیش ساخته یا فریمی می تواند به بهترین شکل ممکن برای سالیان سال ، کیفیت خود را حفظ کند و به شما اجازه دهد تا به صورت استخر ثابت از آن ها استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که در استخر های پیش ساخته وجود دارد ، این است که استخر های پیش ساخته قابلیت جابجایی دارند و شما می توانید پس از نصب استخر در محل مورد نظر خود ، پس از مدتی آن را جدا کرده و در یک محل جدیدی راه اندازی کرده و دوباره از آن استفاده کنید . 

حتی شما می توانید استخر فریمی بزرگ خود را جمع کرده و آن را در ابعادی بسیار کوچک بسته بندی و سپس نگهداری کنید . معمولا برخی از مشتریان به صورت فصلی از استخر پیش ساخته استفاده می کنند . یعنی در فصول سرد سال استخر پیش ساخته و فریمی خود را جمع می کنند و در روز های تابستانی آن را دوباره نصب و راه اندازی می کنند . در این صورت فضایی که توسط استخر اشغال شده بود آزاد شده و شما فضای بیشتری را نیز در اختیار خواهید داشت . در صورتی که استخر برای شما مزاحمت ایجاد نمی کند ، می توانید تنها آب استخر را در فصول سرد سال خالی کنید تا دوباره بعدا آن را پر کرده و استفاده کنید . استخر های فریمی همانطور که اشاره شد ، ابعاد بزرگی دارند ، ولی شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته ، این محصولات بادی را در مدل ها و طرح های مختلفی تولید کرده اند و از آن مهم تر ، استخر فریمی را در ابعاد مختلف تولید کرده اند تا هر یک از مشتریان بتواند آن ها را در سایز بندی دلخواه خود خریداری کنند . استخر های فریمی از ابعاد 2 متری ساخته شده اند و بزرگترین آن ها دارای طول هایی 10 متری می باشند . برای همین است که گفته می شود استخر های پیش ساخته فریمی ، سایز بزرگ دارند و مقاوم ترین نوع استخر ها می باشند . 

تولید کنندگان استخر فریمی بزرگ ، برای ساخت فریم استخر پیش ساخته از پایه های فولادی و یا پایه هایی از جنس استیل و یا آلومینیوم استفاده می کنند که هر سه فلز نام برده شده ، از بهترین و مقاوم ترین نوع فلز ها بوده که برای ساخت استخر پیش ساخته نقش مهمی را داشته اند . فریمی که برای ساخت استخر پیش ساخته استفاده می شود ، باید قابلیت این را داشته باشد که وزن آب را به خوبی تحمل کند و در برابر ضربه های وارده مقاومت خوبی از خود نشان دهد ، همچنین این جنس باید ضد آب باشد تا به مرور زمان پایه های استخر زنگ نزند و یا پوسیده نشود . می بینیم که هر سه جنس معرفی شده که در ساخت استخر پیش ساخته استفاه شده است ، ضد زنگ بوده و کیفیت فوق العاده ای را دارند و می تواند باعث افزایش دوام استخر پیش ساخته شوند . توصیه ما برای خرید استخر پیش ساخته این است که از برند های معروف این محصولات پیش ساخته را خریداری کنید . این برند ها ، شامل شرکت های اینتکس ، بست وی و جیلانگ هستند که سه شرکت برتر دنیا بوده و کیفیت استخر های پیش ساخته آن ها فوق العاده بالاست . 

فروشگاه اینتکس نیز به دلیل اینکه این محصولات بسیار با کیفیت هستند ، مدل های معروف و پر فروش این برند ها را در سایز بندی های مختلف موجود کرده است که می توانید تمامی آن ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه استخر فریمی در ایران است ، استخر های پیش ساخته ایرانی که با نام استخر پیش ساخته ایرتکس معروف هستند را به صورت انحصاری به فروش می رساند و از آن جا که توسط خود فروشگاه به صورت مستقیم تولید و به فروش می رسد ، شما می توانید با قیمت های بسیار ارزان تری آن ها را خریداری کنید و از خدمات پس از فروش این استخر ها که فروشگاه اینتکس برای شما ارائه کرده است ، بهره مند شوید . شما می توانید نصب استخر پیش ساخته خود را در محل مورد نظر و در شهر سکونت خود را به دست نصاب های فروشگاه اینتکس بسپارید تا به صورت تخصصی این کار را برای شما انجام دهند .