موضوع مقاله : استخر پیش ساخته آماده بزرگ

استخر پیش ساخته می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای استخر های خانگی و ویلایی باشد ، برای اینکه در ابعاد بزرگی ساخته شده اند و ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی را دارند که باعث شده تا شما بتوانید از این محصولات به بهترین شکل ممکن مانند یک استخر بزرگ ویلایی استفاده کنید . استخر پیش ساخته با عناوین دیگری مانند استخر آماده شرکتی نیز شناخته می شوند و دلیل این نام گذاری ، طراحی قبلی توسط کمپانی سازنده بوده و تنها نیاز است که استخر را راه اندازی و آن را در محل مورد نظر خود نصب کنید . استخر پیش ساخته آماده در مدل های مختلف و در ابعاد زیادی تولید شده اند ، ولی مدل های سایز بزرگ آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و از آن جا که کیفیت ساخت فوق العاده خوبی را دارند ، می توانند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرند . ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با استخر پیش ساخته آماده بزرگ آشنا کنیم و بهترین و مناسب ترین استخر های سایز بزرگ را به شما عزیزان معرفی نموده تا بتوانید بترین و مناسب ترین مدل ها را انتخاب و از آن ها استفاده کنید . 

معمولا استخر های پیش ساخته در کوچک ترین مدل های خود باز هم بیشتر از 2 متر طول یا قطر دارند ، این در حالی است که بزرگترین آن ها طولی تقریبا 10 متری دارد . این متراژ یک متراژ بسیار عالی برای یک استخر ویلایی بوده و حتی در صورت ساخت استخر های ویلایی سیمانی یا بتنی ، شرایط به گونه ای خواهد بود که نیازی به استخری بزرگ تر از ابعاد گفته شده نخواهید داشت . برای همین است که تولید کنندگان استخر پیش ساخته آماده بزرگ ، ابعاد بزرگ تر از مقدار گفته شده را طراحی نکرده اند . بنابراین شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را در طول های سه متری ، چهار متری ، هفت متری و ... را نیز سفارش دهید . انتخاب و خرید استخر پیش ساخته آماده بزرگ کاملا بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد ، حتی باید قبل از خرید استخر پیش ساخته به فضایی که در اختیار دارید توجه داشته باشید . معمولا بهتر است که فضایی را در نظر بگیرید که از هر طرف ، استخر پیش ساخته شما نیم متر الی یک متر از هر طرف کوچک تر باشد ، تا بتوانید به راحتی استخر را راه اندازی کرده و در استفاده کردن از محصول نیز مشکلی را نداشته باشید . 

استخر های پیش ساخته سایز بزرگ در دو مدل گرد و یا مستطیلی ساخته شده اند که انتخاب آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد . اگر به دنبال زیبایی استخر های پیش ساخته هستید ، استخر های گرد می تواند یک استخر زیبا و متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد . ولی انتخاب استخر های پیش ساخته مستطیلی به دلیل اینکه شرایط بهتری برایراه اندازی آن ها محیا بوده و می تواند استخری بزرگ تر را برای شما به همراه داشته باشد ، بسیار مورد پسند و انتخاب مشتریان قرار می گیرد . شما می توانید تصاویر و مشخصات هر یک از این استخر های پیش ساخته آماده شرکتی را در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و با توجه به آن خرید های خود را انجام دهید . شما می توانید از مشاوره تلفنی برای خرید استخر پیش ساخته استفاده کرده و با راهنمایی های لازم بهترین گزینه را انتخاب کنید . قیمت استخر پیش ساخته بسته به ابعادی که دارد ، متغیر است . بنابراین قیمت استخر های پیش ساخته سایز بزرگ گران تر بوده و دلیل آن نیز کاملا مشخص می باشد . 

برای ساخت استخر پیش ساخته به دلیل اینکه ابعاد بزرگی دارند ، از متریال های بسیار با کیفیت و با دوام استفاده می شود . لذا یک استخر پیش ساخته سایز متوسط می تواند تا چند هزار لیتر گنجایش آب داشته باشد . بنابراین استخر بایستی بتواند وزن این مقدار آب را تحمل کند . استخر های پیش ساخته به دلیل نوع طراحی خاص خود بر روی زمین راه اندازی می شوند و برای همین ساخت آن ها دارای فریم و پایه بوده و این پایه ها می توانند نگهدارنده استخر باشند . اگر بخواهیم اجزای تشکیل دهنده یک استخر پیش ساخته را نام ببریم می توان به دو قسمت اصلی یعنی پایه و بدنه اشاره  کنیم . پایه های استخر پیش ساخته که وظیفه نگهداری بدنه را دارند ، معمولا از فلز ساخته شده اند . به طور مثال فلزاتی مانند آلومینیوم ، فولاد گالوانیزه و همچنین استیل از بهترین متریال ها برای ساخت پایه های استخر پیش ساخته می باشند . این فلز ها ضد زنگ بوده و در گذر زمان و مجاورت با رطوبت مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . به خصوص اگر استخر پیش ساخته از آلومینیوم ساخته شده باشد ، وزن بسیار کمتری خواهد داشت و جابجایی محصول و استفاده فصلی از ان بسیار آسان خواهد شد . 

یکی از مزیت های استخر پیش ساخته آماده بزرگ این است که حتی اگر استخری با بزرگترین ابعاد داشته باشید ، باز هم می توانید در صورت عدم نیاز به استخر ، آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . این استخر های پیش ساخته در صورت جمع شده ، حتی در صندوق عقب یک ماشین جای خواهند گرفت ، بنابراین می توانید با جمع کردن استخر ، فضایی که توسط محصول اشغال شده است را به حیاط خانه بازگردانید . حتی بسیاری از طرفداران و مشتریان استخر پیش ساخته ، به دلیل این ویژگی منحصر به فرد استخر های پیش ساخته را خریداری کرده و از آن ها استفاده می کنند . و اما جنس بدنه استخر پیش ساخته سایز بزرگ از برزنت چند لایه است که در آن از لایه هایی مانند پارچه های شمعی و پلی استری ، الیاف های ابریشمی و پی وی سی استفاده می شود . برای همین دوام استخر بسیار بالا بوده و می تواند وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند . همچنین این جنس کاملا ضد آب است و می تواند در برابر نور خورشید و پرتو های آسیب رسان خورشیدی مقاوم باشد . 


بنابراین شما می توانید استخر پیش ساخته خود را در فضای باز راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته سایز بزرگ به دلیل حجم بالایی که این استخر ها دارند ، پمپ های تصفیه آب مخصوصی را طراحی کرده اند و در بدنه استخر دریچه هایی را طراحی کرده اند تا بتوانید این پمپ ها را به استخر متصل کنید . چرا که آب استخر نیاز به نگهداری داشته و اگر آب برای مدت طولانی در داخل استخر نگهداری شود ، بو گرفته و همچنین کثیف خواهد شد . بنابراین نه تنها در استخر های پیش ساخته ، بلکه تمامی استخر ها نیاز به پمپ تصفیه آب دارند . با وجود چنین پمپ های تصفیه آب مخصوصی که استخر های پیش ساخته شرکتی سایز بزرگ دارند ، دیگر نیازی به خرید مجزا پمپ تصفیه نخواهید داشت . شما میتوانید نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته را از صفر تا صد به فروشگاه اینترنتی اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل ممکن استخر در محل مورد نظر شما در سراسر کشور نصب و راه اندازی شود .